De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 3!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 15 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Veerle jij ook.

Noorus je zou maar voor de spoorbomen staan als deze trein voorbij komt.

2. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Goedemorgen, tis weer vroeg vandaag.

dochter heeft volgens mijn heerlijk geslapen, heb ze nog niet gehoord terwijl ze normaal rond half 8 al op de gang loopt te spoken :)

9u afspraak lekker me nagels laten doen.

meiden die moeten werken, werkse vandaag

mirac succes vandaag!

3. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Goedemorgen dames!

Amanda: Tot vanmiddag!

Net getempt, 36,80 dus is helemaal goed. Ik denk dat het komt omdat ik 2 nachten mijn sokken uit geschopt/getrapt heb en vandaag niet, of het moet echt door een innesteling zijn... Maar goed, we houden het nog even op de sokken ;):p

Vandaag dus drukke dag. Moet de cursus voor vanavond nog voorbereiden, heb al wel versjes waaruit ik kan kiezen om te doen vanavond. Komt helemaal goed :D

4. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Mira waarom staat je tempkaartje niet meer in je handtekening? Kan ik niet spieken hihi

5. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Never mind.... al gevonden

6. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Heel veel succes vanmiddag Mira!!!

7. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Jeske: Wilde net reageren en toe zag ik dat er nog meer berichten onder stonden ;)
    Thanks meid! Vanmiddag is even spannend omdat ik er nog nooit ben geweest (vind het rijden er naartoe enger dan het praten met de directeur hahahaha!), maar weet de weg bijna uit mijn hoofd ;)

Kelly: Thanks meid, vanmiddag komt wel goed. Vanavond zelf de cursus geven dus moet nog voorbereiden. 2 uurtjes, opa's en oma's, thema lente...

Ik spring nu onder de douche, daarna voorbereiden en hopen dat het pakketje snel komt (zo eens kijken wat er bij 'mijn bestellingen' staat...)

8. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Nog even snel: Zie net bij 'Mijn bestellingen' staan "18 - 04 - 2012, het pakketje heeft ons magazijn verlaten". Uhm... En ik moet klikken op de datu 17 - 04 - 2012... Waarom komt hij dan een dag later!!! GRRRRRRR. Zo maar een klacht indienen en vragen waarom ze gisteren er niet waren!!!

9. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Hoi meiden hoe gaat het hier??

heb zo om 10.30 sollicitatie gesprek als filiaalleidster in een kledingwinkel :)

Spannend hopelijk gaat het allemaal goed komen en het is nog tegenover mijn huis ook dus ik kan zo uit mn bed naar mn werk toe rollen :D gheheh !!

10. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Gesina: Jij ook al een sollicitatie vandaag! Succes meid. Heerlijk dat het tegenover je huis is, scheelt weer veel reistijd :D

Nou, pakketje komt dus vandaag terwijl ik express mijn sollicitatie op vandaag had gezet omdat gisteren dat pakketje zou komen... Potverdrie!!! Heb even een klachtenmailtje gestuurd dat ik niet voor niks voor dinsdag kies als bezorgdatum en dat ze dan ook moeten leveren ook!!!

11. hopeandfaith

ja idiaal haha :D als wat heb jij een sollicitatie gesprek dan??

12. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Gesina: Ik als medewerker in de schoonmaak (bij Amanda op het werk ;)). Heb nog geen diploma's dus ja... Maar ik heb pas om 16.00 uur gesprek, dus duurt nog eventjes ;):p
    Jij in ieder geval succes zodadelijk!!!

13. hopeandfaith

Oooh ook leuk :) ik heb ook geen diploma's hoor tis puur ervaring wat ik heb opgedaan!!

jij ook succes!

14. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Gesina, succes zo meis! :)

@ Mira, jij ook vanaaf! :)

@ Veerle, werkse! En hoe voel je je?! :) Ga je het allemaal al beetje beseffen?!

@ Jeske, hoe voel jij je vandaag? Trein is inderdaad lang, maar goed, wij moeten ook lang wachten, dus de mensen voor de spoorbomen ook maar toch! :)

Hier vandaag lekker rustig aan doen (misschien wel zo even hardlopen) en vanaaf nachtdienst...

15. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Gesina: Dat wist ik niet. Super goed dat je dit dan kunt bereiken met alleen ervaring opdoen!!!
    Ik ben bezig mijn opleiding af te ronden (daarin zitten helaas een heleboel hobbels het afgelopen jaar :() en wil daarna graag werken maar in mijn 'vakgebied' is er amper werk hier in de buurt dus ga ik doen wat ik 'leuk' vind: Mensen een schone omgeving bezorgen zodat ze kunnen genieten en niet daaraan moeten denken... Heb eerder bij de thuiszorg gewerkt en dat vond ik echt super. Dus heb vandaag sollicitatie voor schoonmaak in een iets andere tak, maar waarbij ik voor mijn gevoel wel veel voldoening kan halen en heb ook nog een andere sollicitatie bij een thuiszorgorganisatie, dus twee kansen of een combinatie ofzo... Dat weet ik na vanmiddag ;):p

16. hopeandfaith

dank je wel :) ooh dat is wel een leuk beroep zeg!! dus nog even je papiertje halen ?? ;)
    Nu heel veel succes met je sollicitaties en hopelijk komt er 1tje uit :)

Ik heb net mn gesprek gehad was 10 minuten gesprek haha ging super snel heb er wel een heeel goed gevoel bij vrijdag krijg ik te horen of het een 2e gesprek wordt of aangenomen :)

Spannend!

17. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Gesina: Wat spannend meid!!! Hopelijk een goede uitkomst :D
    Soms vragen mensen wel eens waarom ik als werk wil gaan schoonmaken, is toch niet leuk?! Nou, je bent in de thuiszorg in ieder geval bijna een maatschappelijk werker er ook nog bij. Hoe blij sommige mensen zijn dat ze eens een nieuw gezicht zien, dat ze hun verhalen eens kwijt kunnen bij iemand... Echt heerlijk om die mensen in een schoon huis en met een leeg hoofd een week verder te helpen. Soms was ik maar 1,5 uur aan het poetsen en de andere 1,5 uur werd je van je werk gehouden doordat ze wilden kleppen, hahahaha! Is totaal iets anders als waar ik voor geleerd heb, maar hiermee kan ik in ieder geval geld verdienen ;):p

18. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Waar ben je voor aan het leren Mira?!

@ Gesina, spannend meid! :)

Hier net lekker even rondje hardgelopen. Trots op mezelf, dat ik mezelf weer heb weten te motiveren (heeft het mss iets te maken met aankomende eisprong?! :p)

19. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Noorus: Docent Nederlandse Gebarentaal, dus kan zowel richting Speciaal onderwijs als Zorg ;) Maar bij beide weinig voor mij te doen tenzij ik zelf wat op ga zetten, maar dat hoeft van mij nog even niet... Ben niet zo'n ondernemer ;)

20. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Gesina fijn dat t gesprek goed ging! Duim dat je aangenomen wordt.

Noorus goed bezig met rennen!! Hier al 4wkn niet gesport. Vriend merkt t aan mij. Dus moet echt weer gaan sporten.

Deel Deze Pagina