Ow ben ik Bo gewoon vergeten... schandalig..... meis spannend. Hoop t zo voor je. Duimpjes draaien weer.
Kan me ik me zeker iets bij indenken Noorus! Hier ook nog wel onzekerheid of het allemaal oké is hoor! Raar idee dat je 14 wkn zwanger had kunnen zijn... Jeske, lekker bezig met je gestalk Zo zie ik het graag hoor Klachtjes, niet zo veel, beetje last in m'n buik soort spierpijn ofzo en gister mega spierpijn in m'n bovenbenen, had ik zaterdag ook... En m'n buik is redelijk floated... Verder niets hoor! Heb het gister aan m'n broer verteld, ik kan heel goed met hem en kom er erg vaak over de vloer. Verder gaan we het niet vertellen, ook niet aan m'n ouders, ben nog steeds redelijk pissed dat m'n moeder het (terwijl ik het gevraagd had om niet te doen) door verteld heeft aan m'n Oma en jongere broer. Dus beetje wraak... gemeen hè... Is vooral ook dat ik dan bang ben dat ze het weer door gaat vertellen en m'n jongere broer kan echt z'n mond niet houden... M'n man gaat het wrs wel vertellen aan z'n zus (die van de nierdialyse), we kregen gister een telefoontje van m'n schoonmoeder dat het niet zo goed gaat, ze is erg depressief en al aan de zware medicijnen. Echt zo sneu! Dus m'n man dacht dat ze wat goed nieuws kan gebruiken! Ze wil zo graag tante worden (ze kunnen zelf geen kinderen krijgen, zou ze lichamelijk ook niet kunnen en ze ligt de helft van het jaar in het ziekenhuis, dus vindt ze dat ze dat een kindje niet aan kan doen)
Noorus nog een extra knuffel voor je! Je bent een doordouwer! Maar dit gaat je niet in je koude kleren zitten, zeg maar... Hoop dat het snel weer raak is + plakker!
Veerle das heftig met je schoonzus. En mooi dat jullie haar nu dit mooie nieuws vertelden. En ja nog maar ff stil houden bij je moeder. Snap t wel hoor. Idd eige schuld had ze t niet moeten doorvertellen.
Eigen schuld=dikke BULT M'n schoonzus komt dr wel weer bovenop. Ik zou ook zwaar depri worden als je ziet dat ze niet kan werken en niet een normaal leven kan leiden. Is ook heftig denk ik.
En ik repley gewoon op de verkeerde quote... Hoezo blond??? Mira, je bent er! En en en en en en en en en en en????
Daar ben ik weer Sorry, was dit aan het tikken en medeleiding van Scouting belde mij omdat ik een vraag had gemaild, maar ze belde tijdens het rijden naar sollicitatie ook al, dus was behoorlijk belangrijk Was heel gezellig bij Amanda op het werk. Ik ga een vrijdag proefdraaien om te kijken hoe ze daar alles doen en hoe het geregeld is en dan kunnen zij ook zien hoe ik werk. Als het goed klikt wordt het een 0+ contract met werkdagen op maandag en vrijdag... Alles beter dan niks Ook aangegeven dat ik voor de overige dagen dan nog iets anders wil zoeken, maar dat ik de maandag en vrijdag vrij voor ze hou... Als ik dan niet hoef te werken, heb ik gewoon een heel lang weekend Nu de volgende sollicitatie nog doorkomen en voor dinsdag, woensdag en donderdag werk zien te regelen en ik ben weer voorzien
Leuk Mira! Dank voor de knuffels meiden, doet me goed! @ Veerle, waarom geen mars?! Ik zie het niet... Sneu van je schoonzus Fijn dat je het je broer al verteld hebt!
Maar mag wel 1 mars Nou, doe maar snickers, jammie! Zo even boodschappen doen voor vanavond en nog even naar de kv....
M'n broer geloofde het eerst niet, dacht dat ik een grapje maakte... Hij was wel helemaal blij en m'n schoonzus ook, echt leuk!
Jeske en Noorus: Thanks meiden. Had ook niet verwacht om vast te kunnen werken en het is natuurlijk ook afhankelijk van hoeveel er schoongemaakt moet worden!!! Scheelt ook Nu die andere sollicitatie nog Manlief gaat vandaag frietjes halen, meteen vanuit zijn werk, dus die kan ieder moment hier zijn! HONGER!!!