Hiiiiiii! Hier ook vis op met een lekker laagje erover gemaakt, jammie! En risotto met paddestoelen, ook jammie! Duurde alleen iets te lang en toen had ik niet meer zo'n trek... Donkeroranje noemen we dat Jeske Hihi! Fijn dat het beter gaat met je mama! Leuk Kelly van het echocentrum! Ik wil ook een echo... En succes met douchen!
En bloemencorso in Zundert schijnt echt erg mooi te zijn! Vriendin van me komt er vandaan. Maar bij jullie dus ook Kelly! Leuk leuk!
Heb even op Google gekeken jeskejes en t ziet er inderdaad heel mooi uit wij zitten midden tussen de bollen dus hier sterft t altijd van de buitenlanders, allemaal bollenvelden kijken, op de foto tussen de tulpen, keuken of natuurlijk. Ben altijd blij als die periode weer voorbij is, altijd zo druk. Zaterdag kan je ook echt over de hoofden lopen
Bloemencorso is het grootste dahlia corso van Europa. Gaan elk jaar kijken.... uhm.... zuipen en op maandag op t veilingterrein. Kelly nee nog nooit geweest. Hier chinees aant opwarmen... PING... klaar
Jeske, dikke knuffel! Hopelijk gaat het straks weer beter tussen jullie! Kelly, alvast veel plezier zaterdag! Veerle, wanneer mag je voor een echo? Of heb je nog niet gebeld? Net mn eten op, nu met een bak stracciatella kwark naar Awake kijken.
Amanda ik zag gister voorstukje ervan... ik pass... geen film voor mij. Helemaal niet na mn droom vanmorgen. Hier staat criminal mids op.
Amanda: ai nare film vind ik... Lekkere kwark? Hier kijkt man voetbal, bllleeee, vind ik echt niks aan... Behalve EK ed! Nog niet gebeld naar vk. Zit vlgs mij heel veel verschil in wanneer je mag komen. Is in m'n woonplaats wijk gebonden, dus weet al wel waar ik terrecht kan
Morgen en overmorgen idd nog werken. Van de week nog even een aantal wasjes wegwerken en mn koffer nog inpakken. Mag niet teveel meenemen, want mijn mama en ik doen maar met 1 koffer.
Jeej Amanda bijna vakantie!!! Zo laagje 2 zit erop we zitten weer in de droog fase Waarschijnlijk komt manlief morgen avond weer thuis jeej!!!!!
Ben zo richting werk meiden. Kom vanaaf nog wel online, maar dan zijn jullie al slapende denk ik... Dus welterusten vast!
Weltrusten Jeske! Noorus, werkse! Veerle, nee die mag mee naar Disney. Ik ga met mijn mama mijn broertje opzoeken.