Hi Noorus! Lekker aan het werk? Hier wakker... Heb de laatste week me toch een spierpijn in m'n benen. Slaap lekker voor zo Noorus! En Amanda lekker hoor in april+mei op vakantie
Hier ook alweer wakker, wordt steeds vroeger! Noorus, nog eventjes en dan lekker naar bed. Alvast weltrusten! Veerle, wat vervelend van het spierpijngevoel. Hopelijk trekt het snel weg.*gaat nog even proberen te slapen*
Als dat zo zou zijn kunnen we ons bed verkopen haha. Maar nee ik nog niet uitgeslapen hoor. Beetje onrustig geslapen. En temp is gekelderd.
Schiet mij maar lek Heb weer doorzichtige slierten Dat kan toch eigenlijk niet?? Ik snap er niks meer van.
Ik ook!!! Hoop dat het voor iedereen binnenkort raak is! Jullie zijn allemaal zulke lieve meiden dat jullie het verdienen!!!
Veerle ah komt goed met de dames hier. Dr zijn er nog een paar in de race met NOD binnenkort. En wat Kelly zei.... 1 schaap (vrouw) over de dam, dan volgen er meer. Nog plannen vandaag op je vrije dag? Nog 5 dgn en dan weer naar de gyn. Morgen gesprek over mama.... pfff zie er beide erg tegen op.
Wow Veerle, het is echt wat een supeter testen nu gaan genieten!!! Jeske wat een temp daling?! Hier gaan we langzamerhand weer richting klusseizoen. En op naar t werk, blehhh zo geen zin in vandaag.
Hoop dat Kelly gelijkt heeft Met wie heb je een gesprek over je moeder? En spannend naar de gyn! Hoop dat de IUI niet te lang op zich laat wachten, wil je het nog wel proberen? Werkse Angel! En plezier met klussen!
Goedemorgen! Hier ook al ruim 45 minuten wakker vanaf dat manlief vertrok naar zijn werk... Kon niet meer slapen Veerle: Ziet er goed uit meid!!! Als je het nu nog niet gaat geloven weet ik het ook niet Iedereen doet zijn best om je te volgen hoor meid! Vannacht echt bizar goed geslapen. Wel gedroomd, maar dat geeft niet! Alleen kon dus niet meer slapen nadat ik wakker werd... Vervelend! Temp was 36,70 dus mooi hoog Zal hem zo nog even in FF zetten!
Angel heel veel plezier met het klusseizoen. Op naar een plakkerd en net zulke mooie testen als Veerle!!! Succes met werken. En ja ik snap die daling ook niet. Maar ja lichaam speelt vaker spelletje met me. Hij is te laag voor innestelingsdip.