Veerle gesprek met t team van de revalidatie. Over hoe en wat enzo. Ondanks dat wij vinden dat ze elke dag vooruit gaat. Hoor ik toch wel dingen waar je niet vrolijk van wordt. En ik vind dat er iets niet klopt. Int zh was de rompbalans wel beter en liep ze..... en hier vinden ze dat van niet en krijgt ze haast geen fysio. Int zh 2x !!! per dag en hier..... nou... weinig. Verder is de verzorging echt super. Zo lief en doen hun werk echt goed.
Mooie temp Mira! En Jeske je dip... Weet het ook niet, toch nog even door klussen? Als het lukt iig een geen pijn doet.
Of ik nog IUI wil doen..... weet t echt niet. Stress is niet goed om zwanger te worden en denk dat t nu verspilde moeite is en dat ze maar beter een ander kunnen helpen dan mij. Want t lukt toch niet.
Kan je anders geen externe fysio regelen die bv 3xper week komt? M'n schoonzusje wordt volgende week opgenomen in het zkh omdat het niet goed gaat met haar. Wrs krijgt ze tzt ook een urinestoma, ze heeft nu een soort pouche (en dan catheteriseert ze zelf). M'n man wil nog even wachten met vertellen, ze moet eerst even op adem komen. Hij gaat als ze is opgenomen iig langs, ze wil nu even geen bezoek. Vindt het zo sneu voor dr. Ze is nu 38jr en wat een leven... Wil het ook niet zwaar maken hoor meiden, moet gewoon even m'n verhaal kwijt... Wat zal ik vandaag eens gaan doen? Iemand nog een leuke tip? En wat gaan jullie doen?
Pijn is gelukkig weg Veerle dus zou nog kunnen klussen ja. Zal vanaaf eens kijken of er nog 1 vry is. Ja ik weet t dus ook niet. Ze hebben t over prioriteiten stellen. Zijn nu met t weer gaan eten bezig. Maar ja.... Dat bewegen vind ik ook belangrijk. Want hoelanger dat duurt hoe minder vooruitgang er in zit. En vind dat gewoon krom. Gister is er geen fysio geweest. Dinsdag is ze naar beneden geweest om te kijken of ze kon staan... nee wast antwoord. Ja sorry int zh oefende ze 2x per dag om te staan en dat ging goed. Maar ja zal wel weer aan mij liggen. Dat eten komt wel. Daar ben ik niet bang voor. Ah tis gewoon moeilijk. En soms vraag je je weer af wat als.... ze die 2e bloeding niet had gehad met de operatie. Wat als.... wat als... En dan gelijk erachter aan.... waarom? Waarom wij? Verwerkingsproces gaat op en neer. Was al gemeld dat t vooruit gaat en dan ff een fase terugvalt.
Veerle jee sterkte met je schoonzus. Wat heftig. Ben er stil van. Je had al eens verteld dat t een knokker is. Hoop dat ze niet te lang int zh hoeft te blijven. En dat als ze wat aangesterkt is jullie blijde nieuws hoort en t haar een boost mag geven.
Veerle: Thanks! Ben erg blij met mijn temp... Benieuwd wat de bloedtest van morgen gaat zeggen, maar dat horen we pas volgende week woensdag Jeske: Thanks! Hij staat er nog niet in, ben nog even met iets anders bezig (op de vroege ochtend al druk ). Heb nog een paar drukke dagen voor de boeg!!! Vandaag is mijn neefje jarig en gaan we vanavond even langs om cadeautje te geven en ons nichtje (die op dinsdag jarig is, ook alvast een klein cadeautje te geven, anders is het raar dat we ze de 24e als ze het samen vieren biede een cadeautje geven ). Vanavond bij schoonzus nog bespreken hoe we het gaan doen met het weekendje (gaan met 4 auto's, schoonzus met de kids gaan vanuit school meteen weg, schoonouders rijden met hen mee, andere schoonzus, daar weet ik niet van wat ze doet en wij zijn hele dag vrij vanaf dat ik klaar ben met bloedprikken ). Mss rijden wij vooruit zodat we om 15.00 uur lekker even alles open kunnen gooien in het huisje en wachten op de rest... We zien wel! Het huis moet ook schoon worden vandaag, dan is het nog een beetje schoon als we maandag weer thuis komen En ik heb nog een terrein voor Scouting dat ik moet regelen voor een weekend met onze kids... Ik voel een chaosdag aankomen
En gewoon hier van je afschrijven Veerle. Zijn we voor!! Ik ga straks werken. Lig nu te bedenken of ik ga sporten of langs de mediamarkt want mama wilt muziek. Dus ga een MP-3 halen. Iemand tips? Uhm wat jij zou kunnen doen...... geen idee. Tis ook niet echt lekker weer he anders had je lekker naar buiten kunnen gaan.
Blijft moeilijk hè Jeske! Maar revalidatie is wel goed en je kan er functies mee trainen. Ik heb in m'n ziekenhuisstage een mevrouw begeleidt na een hersenbloeding die eerst alleen maar op bed lag en na 10 wkn kon lopen Niet heel stabiel maar ze liep! Was erg mooi om aan deel te mogen nemen! Familie liep ook tegen problemen op, omdat ze wat ouder was mocht ze niet naar revalidatie-centrum en ik heb als stagiaire weken moeten zeuren om ergotherapi. Was niet nodig zei neuroloog, is ze te slecht voor. Uiteindelijk wel ergo gekregen en daar liep ik ook mee om mee te kijken en hij zei: we hadden veel eerder moeten komen. Pfffff! Moeilijk hoor! Dus Jeske: blijf maar op strepen staan en gewoon blijven zeggen!
Mira jij moet voor progestreron prikken?? En je hebt t nog maar druk meid. Daarom daarna van wel verdiend weekendje weg genieten!!
Veerle weet je wat t is. Ik ga laatste tyd alleen 's avonds en dan is er niet echt iemand die ik dingen kan vragen. En nu wacht ik t gesprek morgen wel af. Ja mooi is dat he als je mensen zo vooruit ziet gaan. Dan heb je eer van je werk. En ik zal op mn strepen blijven staan.
Ow mijn moeder heeft t al 3 dagen over dat ik mijn koffer en tas moet pakken. Omdat wij weekendje weg gaan zegt ze. Ik praat maar mee met haar. Mijn tante zei vd week (toen ik die preek kreeg dat ik beter voor mezelf moest zorgen) dat mijn moeder 10 maart echt voor de poort had gestaan en dat ze teruggestuurd werd door haar vader. Sinds die tyd haalt ze veel mensen van vroeger op. Vnl ook die overleden zijn. Ik geloof er best wel in dat ze mensen ziet die haar een schop onder dr kont geven.
Jeske is je vraag wat voor mp3 je zou kunnen kopen? Ik zweer bij de iPod, maar goed dan moet je wel iTunes op je computer zetten. Alleen je laptop is kapot toch?
Dat is wel lastig dan, fijn dat het gesprek iig binnenkort is! En is vermaak me vandaag wel, kan altijd gaan schoonmaken Is hier niet zo erg schoon... Mira: drukke dagen voor de boeg en leuk een weekend weg!
Ik heb zelf een ipod nano. En vind t een heerlijk makkelijk ding. En itunes staat op mn werk computer. Maar vind die wat te duur om daar bij mama weg te leggen. En er hoeft alleen muziek mee geluisterd te worden. Vandaar een MP-3.
Lieve veerle, van harte gefeliciteerd zeg met dit mooie wonder!!! Ben zo happy voor je!! Mira en jij hebt ook een mooie eisprong al gehad! Duim voor jou ook gelijk!! Knuffel voor iedereen! Ps wachtende, jij ook gefeliciteerd!!!!!
Jeske: Ik heb toendertijd een MP3 gekocht waar ongeveer 250 liedjes op kunnen voor een euro of 15 a 20. Zo'n klein ding, alleen knopjes om aan/uit, play/pauze, stop en volume mee te regelen... Die vind ik heel erg handig en niet duur! Idd, voor progesteron prikken, zoals Amanda ook moest. Woensdag belt de GYN dan met de uitslag, die zou ik maandag of dinsdag al krijgen, maar dan is mijn GYN er niet... Nou, dan wacht ik wel een dagje langer Veerje: Idd, drukke dag, maar allemaal voor een goed doel. Vanaf morgen middag een paar dagen 'rust', voor zover je dat kan met 3 kinderen en je schoonfamilie op je lip Komt wel goed!!!
PCO: Thanks meid!!! Leuk dat je nog even hier komt spieken We missen je wel hoor, maar we respecteren ook je keuze. Dikke knuffel!!!