Fijn dat jullie zijn begonnen, Mira, veel succes! En even een abbo regelen hier ... anders kan ik jullie straks niet meer vinden.
Over hoe ik op de lijst wil, tsja, ik weet het niet zo goed, geen idee wanneer nu mijn volgende nod zal zijn??? Ik moet me er in gaan verdiepen hoe dat nu zit, wat ik moet verwachten, heb geen idee ... 6 weken ongeveer net zoals na een bevalling?
wat super Mira dat het gaat beginnen, en dat er maar snel roze mag volgen. Oh een Bic Mac mmmmmmmm lekker, wil ik ook.
Waxientje anders ga je mee op datumloos? Net als Noorus en ik? Is dat een idee? Ben naar de tennisles gegaan Wel gezegd dat ik rustig mee zou gaan doen. Was leuke les, backhand extra getraind. Ga nog voor de competitie (start op paasmaandag) 1x priveles boeken met de tennisleraar+cutie-ass Voor m'n techniek hoor meiden, hahaha! Nee, echt serieus! Moet zeggen, tennisles is mee meegevallen, ik ben back in track meiden! Heb wel met mezelf afgesproken om iets kortere werkdagen te maken, dus morgen gewoon van 8-17u. Heb het 5000e bericht gemist Haaaaaai iedereen!
Mira, fijn dat jullie echt kunnen gaan starten, duim voor mooie follikels en eitjes! Hier by the way meer slijm (sorry...), maar mensen ik zit pas op cd 7, wat krijgen we nu??? Denk dat we eerder van start moeten deze ronde... Wil me ei niet missen!
Veerle: Thanks meid! Daar hopen wij ook op Ik denk dat ik straks ook maar op 'datumloos' ga, want weet natuurlijk niet of en wanneer ik een ei ga hebben... Wacht even mijn ongi af Manlief is zich al klaar aan het maken om naar bed te gaan. Morgen gaat hij weer werken en ik aan de slag voor Scouting (fotozoektocht maken in de wijk rondom de blokhut ). Welterusten meiden! Mag morgen maar veel moois brengen voor iedereen. Dikke knuffels voor iedereen die er een wil ennuh... THINK PINK!!!
Ik was jullie kwijt..... Mira; fijn dat jullie in behandeling mogen! Zet hem op! Jeske; fijn dat het beter gaat met moeders! Wat goed! Waxientje: wat een verdrietig nieuws! Heel veel sterkte meid! Amanda; voor jouw ook spannende weken! Pff hier doodmoe op de bank na weer een dag zolder! Maar... Hij is dicht! Nu nog even verven en vloertje.. Haha.. Morgen nog een dagje en dan ontspannen weekend houden! Neefje bijna op komst.. Ze is aan het bevallen... Ei hier zoek, kwijt, al geweest of komt nu... We gaan het zien!
Spannend Debs! En goed bezig in jullie huis zeg Dan komend weekend wel lekker relaxen! Zwaai naar de rest! Hier even onder de douche en daarna te bedde. Morgen weer aan het werk!
Weltrusten meiden, ik ga ook me mandje opzoeken. Morgen nog een uurtje werken. Morgen middag komt me mannetje weer thuis. Andere meiden............. hebben jullie ons nog niet gevonden? Of zijn jullie allemaal vroeg gaan slapen??
Gevind! @ Toekan, goed nieuws van de medium! @ Mira, jeej echt starten nu, spannend! @ Jeske, wat fijn dat je mams zo goed gaat!!! @ Spotters op de sportschool, leuk! @ Waxientje, dikke knuffel meis! @ Wok en strijken, @ Debs, goed bezig! Vast nog wat vergeten, maar ga nu lekker bedje in! Trusten meiden!
Veerle jaja voor de techniek nee hoor plaag je maar. Gaaf dat je met competitie mee wilt doen. Oeh lees iets over slijm.... dan miss toch eerder beginnen. Mira ik wil wel een knuffel! Veel plezier met fototocht maken. Debs fijn dat zolder dicht is. Ohh spannend neefje komt eraan. Geniet van je weekend. *oproep voor ei van Debs..... Meld plicht!!!* Kelly welterusten. Fijn dat mannetje morgen thuis is. Veerle welterusten en werk ze. Idd niet te lange dagen maken. Ff rustig aan! Hier op weg naar huis. Lekker tegen mn mannetje aankruipen.
hihi ben nog niet achter de computer vandaan geweest........ zoek weer een bepaald pakje/setje voor me aanstaand kind en kan geen plaatje vinden hahaha
gggrrr, kan het niet vinden dochter heeft het setje ook gehad. En zou zo graag het setje weer willen hebben............. Heb 't maar aan de hyves meiden gevraagd van het groepje waar ik zwanger was van dochter in de hoop dat hun misschien het pakje hebben...... Maar ga nu echt afsluiten en lekker slapen