Hier ook zo slapen. Ben moe en moet morgen nog even kijken hoe ik me voel of ik ga meedraaien... Vandaag de knoop doorgehakt en ga deze ronde SMEP-pen (even googlen, dan staat er wat uitleg en ook hier op ZP is er veel over te vinden). Kortgezegd, vanaf dag 8 om de dag klussen (dag 8, 10, 12, 14, enz) en vanaf dag 10 ovutesten doen. Zodra je een positieve ovutest hebt (bijvoorbeeld op dag 15) ga je die dag en de 2 dagen erna klussen (dat zou ik mijn voorbeeld dan dag 15, 16 en 17 zijn) en na die 3 dagen achter elkaar neem je een rust dag en klus je de dag erop nog een laatste keer voor de zekerheid (dag 18 rust en dag 19 klussen). 15 dagen na je eerste positieve ovutest (dag 30 in mijn voorbeeld) mag je dan een zwangerschapstest doen als je nog niet ongi bent geworden... We gaan het gewoon eens proberen: Niet geschoten is altijd mis!!! *Bedenkt dat dit wel heel toepasselijk klinkt * Nog 6 dagen tot het klusseizoen!!! Welterusten lieve dames!!! Tot morgen
Vriend heeft Dinsdag al proefgeprikt en viel me best mee. En bedankt voor je tip. Zal eens ijsklontjes maken. Breng jij mensrn onder narcose dan? Wie weet heb je mij wel op de tafel gehad.
Welterusten Mira en succes met smep-pen. Heb er ook wel eens wat over gelezen. Hoop dat t bij jullie tot iets moois uitbloeit.
Sweet dreams meiden!! Ik ga ook zo, morgen weer een uurtje werken en daarna man ophalen. Ging net even bij dochter kijken, ze lag al in coma en in bed maar heeft zo'n lol gehad in de kledingkast.... al haar liggende kleding wat er netjes opgevouwen in lag ligt nu door haar kamer heen shocking Dus manlief kan morgen als hij thuis komt gelijk aan het werk om er een haakje op te zetten. Dat gaat dus geen volgende keer gebeuren. Morgen dus weer vouwen En mira inderdaad niet geschoten is altijd mis
Wachtende: Bij je eerdere topics gekeken en gezien dat je in het Elisabeth loopt/liep! Grappig, ik ook Mijn Ferti-arts is Sm.... Die van jou toevallig ook? Hoef er nu niet meer naartoe, mag zelfstandig proberen met Clomid, maar wel grappig, mss heb ik je wel eens gezien zonder het te weten!!! Oow, wat een nieuwsgierigheid hier weer... Kan er gewoon niet van slapen straks Nee hoor, grapje!!!
Ben al weken niet op zp geweest dus was stiekem ff aan t kijken of er al wat meer roze bij de bekende namen was Hier gaat t super met alle mannies ben inmiddels gestopt met werken dus alle tijd om leuke dingen te doen met ze! Qua zwangerschap ben k al flink aan t aftellen naar die 37 weken.. Hoop het te halen en dan zien we daarna wel verder
Hier toch ff socializen met mn vent. Wel net zo gezellig voor m he Tot morgen welterusten. Ist al zaterdag?
Anz, hier alles wel goed ondanks een hoop gezeik met bjz (nog steeds, of alweer) maar met mijn alles goed, als ik me maar rustig hou wat ik nog steeds niet doe/kan/wil hoe je het noemen wilt Groei al aardig dicht hihi
Jeskejes, nee nog geen zaterdag.... mag van mijn ook wel zaterdag zijn , lekker kleintje kijken Ik zit met iets.... heb op h.ema.nl 2 basic shirts van de zwangerschapsafdeling gekocht en ze vanmiddag opgehaald. Nu valt de witte wat tegen, schijnt heel erg door en denk dat ik die niet zo zou dragen, echt veel langer dan mijn eigen shirts zijn ze ook weer niet.... deze was 12 euro per stuk.... van mijn vorige zwangerschap had ik een paar basic shirts bij b.ristol gekocht en zijn net zo lang en daar heb ik er 2 voor die prijs. Zal ze toch eerdaags met buikband moeten gaan dragen want alle shirts worden toch wel te kort als ik zo blijf groeien..... zal ik die witte gewoon terug brengen en die zwarte houden? Of beide terug brengen en bij de b.ristol het dubbele aantal shirts halen voor dezeldfde prijs???? Help