De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 3!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 15 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Jeske: In zulke periodes moet je de mooie en goede dingen in kleine dingen gaan zoeken, mss dingen die je niet verwacht die je toch opbeuren. Een mooie bloem zien (in een tuin of park bijvoorbeeld), een kusje van je vriend of een goede dag van je moeder, daar kan je jezelf mss weer een beetje mee opladen. Ik heb niet precies meegemaakt wat jij meemaakt, maar hoop dat alle knuffels die we je hier geven ook helpen om alles weer wat zonniger te zien!

Wachtende: Idd, moet allemaal snel... Theorie was geen probleem, alleen praktijk wel, bleek dus. Ik stond toen niet stevig in mijn schoenen en dat heeft mij de opleiding en een leuke baan gekost!!! Echt zonde...
    Daarna heb ik studiekeuze-onderzoek laten doen bij een bedrijfje en ben ik door die uitkomst een opleiding gaan volgen in de Nederlandse Gebarentaal. Die moet ik nu nog afronden en dan werk zien te vinden (dat er dus niet is...).

2. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Was zo moe,dat ik even op bed ben gaan liggen en geslapen:)
    Heb hongerrrr! Ben aardappeltjes aan het koken en roerbakgroenten en een eitje bakken. Goed idee vd salade Noorus, heb alleen geen zin om de deur uit te gaan, heb lekker m'n joggingbroek aan;)

Jeske: dikke knuffel meid. Wat een narigheid weer zeg! Veel plezier met je tante!

3. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Wauw, heb net van iemand die ik persoonlijk helemaal niet ken. Van de Hyves club van de december 2009 baby's kleding opgestuurd gekregen. Voor de baby en voor dochter. Ze had me een mail gestuurd of ik kleding wilde hebben, ze hoefde er niks voor alleen de verzendkosten moest ik betalen.
    Kwam er maar liefst een boodschappen tas vol met kleding :$ ik heb staan springen en staan dansen :D.

De kleine man zal voorlopig kleding zat hebben (lees bananendoos vol, vuilniszak vol, en boodschappen tas vol):$ en het meeste in maat 62 en 68. Hoef alleen nog wat kleding maatje 50/56 te hebben. Ben zo blij blij blij :D
    Sorry moest t even kwijt :)

4. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Zo dat is nog eens fijn !!
    Ze bestaan nog hoor...goede mensen !

5. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Wat lief Kelly!

6. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Wat is het stil hier??

allemaal aan het eten ? :)

ik ga zo met manlief ff lekker weg ff zaalvoetbal kijken bij een maatje van ons heeft kampioenschap vanavond

dus fijne avond iedereen ik ben er denk ik dinsdag pas weer :)

7. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ik ga zo ook koken, heb honger !!
    fijn weekend Gesina!

8. hopeandfaith

Dank je wel jij ook :)

9. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Fijn wkd Gesina!

10. hopeandfaith

jij ook :D

11. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Fijne avond en weekend gesina!

Dochter ligt op bed, manlief is bij de chinees, en ik zit al met mes en vork klaar hihi :D oh wat zal ik genieten!!!!! Haha

Meiden die nog moeten eten, eet smakelijk

12. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Jij ook eet smakelijk kel!

Hier lekkere frieten op!!!! Mmmmm

13. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    gesina, even heel brutaal van mij. Las van de week in het nod forum dat je nog weleens pendelt. Zou je dat ook een keer voor mij willen doen?

14. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Jeske veel plezier van t weekend in de ardennen, het weer zit in ieder geval super mee.
    Debs, succes met de laatste wachtbank dagen. Hoop dat je van de week een mooie test hebt.
    Kelly, wat lief dat je al die kleertjes hebt gekregen.

Voor de eters eetsmakelijk, heb vanavond friet gebakken lekker makkelijk.
    Morgenavond hebben we een verjaardag en thats it voor dit weekend lekker rustig. Heb wel zin in Koninginnedag het weer ziet er goed uit en dat geeft gelijk al zoveel extra gezelligheid iedereen lekker buiten en goede zin.

15. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Heerlijk gegeten!!! :D wat kan een mens toch uitkijken naar eten haha. Nu lekker uitbuiken, en straks bij t 2e bakkie thee rond half 9 heeft manlief heerlijke oranjetompouchen meegenomen :D:D

En t gaat weer over snaaien hihi

16. hopeandfaith

@ jeskejes veel plezier in de ardennen :)
    @ angel77 stuur maar een pbtje!!

kan alleen volgende week pas zijn voordat je antwoord hebt

17. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hier is het gebakken ei een frikandel speciaal geworden, had er zo'n zin in:)
    En Kelly: eindelijk je lang verwachte loempia:D

18. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ooooh oranjetompoezen!! Hoeveel ga je er nemen kel??? :D

Ik ga ook echt maandag oranjegebakjes halen mmmmm heb er nu al zin in!!

19. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Tompouce:D:D:D Jammie!!! Misschien morgen even naar H.ema!

20. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Die gek heeft er 4 meegenomen maar hou het maar op 1 vanavond :D en dan morgen avond nog 1. En zondagochtend naar schoonmoeder en dan zal zij ze ook wel in huis hebben..... :p

Deel Deze Pagina