Oh jullie moeten even in de loung het topic, gewoonte: rare,grappige, bijzondere gaan lezen zo grappig. Bij 1antwoord dacht ik in me broek te piesen Ben benieuwd of jullie ook "rare" gewoontes hebben
Wij delen een 'tik' Loempia was echt overheerlijk lekker!!! Manlief was bij de Chinees,mij moeder belde mij op (had ik gister mijn loempia verhaal verteld) zegt ze wat denk je? Ik zeg weet niet..... zegt ze, zitten we in de auto onderweg naar huis jouw verhaal over die loempia tegen je vader te vertellen, rijden we langs de Chinees vlakbij jouw en ik schiet me toch in de lach zegt ze want ik zie de scooter staan haha
Even snel egoberichtje... Had net roze slijm (sorry!) bij afvegen. Geen idee of het eisprong of innestelingsymptomen zijn, maar toch nog even geknuffeld met vriendlief... weten jullie wat het kan betekenen? (worden jullie al gek van me?)
Ohhh kel slechttttt al die tompoezen! *jaloers hihi* Noorus: ik weet het wel.. 1 week, 3 days until peeing on sticks begin!!!
Hey meiden, Even een kort berichtje van mij! Lees wel mee, maar reageer lang niet meer zoveel! Sorry! Maar ook gewoon zooo druk! @Kelly, krijg gewoon zin in een loempia! Maar dan een Vietnamese! @Jeske, geniet van jullie dagen in de Ardennen!! Heerlijk!! @Noorus, ik denk dat het eerder van een innesteling is als je ei! Maar goed dat je nog geknuffeld hebt!! @Mira, hopen dat je ongi morgen wat minder is! Het is wel goed geweest nu he @Veerle, hoe is het met jou?? Voel je je goed?? Hier op het wachtbankje....nog een week! Maar geloof niet dat het raak is hoor! Alleen op dag 13 en 15 geknuffeld. Verder geen zin Hahaha! Nu op de bank, niet helemaal fit. Morgen nog een fotoshoot en dan lekker een rustig weekend!!
Haha en ik nu ook ga ze morgen weer halen voor in de vriezer, heb ik van de week weer wat in voorraad Leuke avatar trouwens!!
Neeee ik wil daar ook graag onder blijven en ik moet nog zo'n end! Alhoewel boeiend!! Denk alleen niet dat de tompoezen lekker heel aankomen van jou naar mij
Ik heb de rariteiten die ik heb ook gepost. Er is vast nog veeeeel meer, ben wel zo'n neuroot , maar kom er nu even niet op... Veel te moe! Hier gaan we zo slapen. Morgen nog het een en ander voorbereiden voor Scouting. Gaan iets totaal anders doen gezien het slechte weer dat ze voorspellen voor morgen Slaap lekker meiden!
Goedemorgen, wat een bagger weer Hoop dat het weer gauw opknapt voor jullie jeskejes!!!! En al getest? Of toch maar niet? Moet je vandaag ongi worden? Nog een paar uurtjes tot 12u, heb er zo'n zin in straks eerst boodschappen doen, dit keer wel met de auto. Mi ra fijne dag met de scouting, tis geen buiten activiteit hoop ik....
Anders wacht je nog even af Jeskejes? Had ik ook gedaan, pas met 4 dgn overtijd getest. Wanneer zou je moeten beginnen met spuiten? Heel veel plezier in de Ardennen!!! Kelly, veel plezier met echo! Mira, plezier en succes met scouting! Noorus, werkse! En temp mooi omhoog! Die innestelingsdip lijkt me wel vroeg, maar je weet nooit! Hier heeft m'n man lekker pistoletjes in de oven en gaan we daarna naar de markt, vis, kaas, ed halen En nog even langs broer, die krijgt z'n nieuwe bank. Vanaaf alleen thuis, manlief gaat met halfbroertje naar een concert toe in A'dam.
Goedemorgen! Kelly: Het was een buitenactiviteit (GPS/Kompas), maar we hebben er een groot spel van gemaakt voor binnen zoals het programma 'Schat van Oranje'. Komt dus wel goed Jeske: Hihihi, zal zo je temp eens kijken... Van mij had je gemogen, had je mss wat duidelijkheid gegeven... Geniet van je weekendje meid, veel plezier in de Ardennen Hier vandaag dus weer Scouting. Gisteravond nog een heel programma in elkaar gezet omdat het weer waarschijnlijk te slecht was om buiten te lopen en we maar 1 vaste leiding hebben, dus kunnen geen 2 groepjes maken waar een vaste leiding bij zit... Jammer maar helaas. Dan gaan we binnenkort maar een een combiprogramma doen waar het wel in zit