De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 3!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 15 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Hier staat weer kipfilet op het menu haha
    Ik heb zelf maar 2 maandjes temp bijgehouden maar daar had ik helemaal niets aan met mijn 24 uurs diensten tussendoor.
    Nog ruim een week...spannend hoor!

2. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hee meiden!

Net de kleine meid weer thuis gebracht.. Erg gezellig geweest maar wat een energie vreter.. Haha!

Noorus; toen ik tempte deed ik het maar een keer! Het werkt niet voor mij met die wisselende diensten! Vind het ook prettig om alleen ovu tests te gebruiken.. Welkom op de wachtbank!

Kelly; leuk leuk de echo! Wat een mooie foto!

Jeske; balen meis! Veel geluk in jullie eerste mmm ronde! En natuurlijk plezier in de Ardennen!

Angel; gelukt?? Altijd leuk om zo een knaltest te hebben toch?!

Hier nog geen duivels te vinden! Krijg een klein beetje hoop.. Deze ronde voelt en gaat alles anders dan normaal.. Misschien morgen of maandag testen mocht het nog nodig zijn☺

3. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Spannend Debs! Ben zo benieuwd! :D

@ Wachtende, eetse lekker!

4. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Rustig hier meiden... Ik ga maar lekker op tijd naar bed denk ik... :D

5. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hi Noorus: druk dagje gehad!? Succes morgen met werken!
    Debs: spannend, wanneer is je nod? Duim voor je:)
    Wachtende: maakt toch niet uit laat eten. Hier heel stom, had kippenvleugeltjes gekocht als vlees, was ik ze vergeten en ipv vlees een ei gebakken, stombo...
    Kelly: ik ook met 9 weken echo:) Nog 3 weken -1 dag!
    Hier lekker in bed!!! Met een tijdschrift en nog even ZP checken:D

6. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Meiden, slaap lekker.

Heb wel meegelezen maar te moe om te reageren :(. Een half uurtje geleden is het in me rug geschoten, zomaar uit t niets. Lag op de bank en opeens boem, een steek in me rug en die ging langzaam van boven naar beneden au :(
    Nu dus in bed, manlief komt me even masseren, warme zalf smeren en een kruik brengen ;) hopen dat t snel weer weg trekt.

Weltrusten

7. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Dames, nog even snel voor we naar bedje gaan...

Scouting was goed gegaan. Meegedraaid bij andere groep met een deel van onze kids, erg gezellig! Andere deel heeft het bij manlief ook erg goed gedaan, waren rustig en hebben goed opgelet, wat ze anders nooit doen...
    Daarna uit eten geweest met schoonouders (was nog een verlaat sinterklaascadeautje... kwam er niet eerder van ;):p). Heerlijk steengrillen :D Gezellig, maar heel die zaak stond blauw van de rook, niet normaal!!! Kreeg gewoon last van mijn ogen, zo erg was het...

Net in de douche geweest samen, stonken helemaal, en gaan zo samen lekker richting bedje. Morgen geen plannen, mss richting koopzondag, maandag in de ochtend langs de K.arwei om even te snuffelen en in de middag gaat manlief een Koninginnedagduik maken met zijn nieuwe duikclub, dus mag ik me gaan vervelen aan de waterkant... Ach, even kijken hoe het weer is en dan beslis ik of ik mee ga ;):p

Welterusten meiden! Tot morgen :D

8. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn nod was/ is 28-4/29/4.. Dus.. Best spannend deze maand..

Sweet dreams!

9. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Idd spannend Debs! Duimen draaien;)
    Heerlijk geslapen in de andere slaapkamer! Hebben nu wel een mega-slaapkamer en mini-woonkamer:D Maakt niet uit! Als ik maar rustig kan slapen! Nu even lezen, manlief ligt nog te pitten.... Hij was om 2:00 thuis, toen lag ik al op 1 oor zzzzzzzzzzzzzzzz

10. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Goedemorgen,

Debs, wat spannend!!!!!

Veerle, fijn dat je beter hebt geslapen :D

Mira fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad gister!!

Zo half 9 weer wakker.......... straks naar schoonmoeder toe, voor zeer waarschijnlijk tompouche nr. 3 :p
    Rug is wel weer iets beter, maar nog niet helemaal het je van het ;)

11. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ja hoor, tompouche nr. 3 zit er ook weer in :D:p

Wat is het rustig hier??

12. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Lekker Kelly!! :)

Hier alweer halve werkdag erop zitten. Hoefde lekker maar tot 12uur :)

@ Debs, heb je nog getest?! :eek:

@ Veerle, fijn dat je goed geslapen hebt!

13. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Noorus, fijn een korte dag! Nog plannen verder?
    Kelly, klinkt goed die tompouchen:D!

Hier druk in huis, grote kledingkast uit elkaar en in onze 'nieuwe' slaapkamer gezet, nu kast weer inruimen, gaat best wel werk in zitten... Zo nog even rustig aan doen en dan naar bbq toe en vanavond eventjes de stad in. Niet te lang, is op een gegeven moment als enige nuchtere even iets anders;) Maar misschien trek ik het wel om lekker lang te blijven!
    Fijne middag & avond meiden!

14. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Veerle, gezellig meis, veel plezier! Hier nog niet echt plannen, heb morgen weer vroege dienst... Ben jij trouwens al begonnen met 'plassen' voor mvm?

15. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    ik mag vanaf morgen in potjes plassen...weer eens wat anders dan op stokjes plassen haha..

Morgen gaan we naar babydump voor mijn zus die elk moment kan bevallen, laat de koopziekte maar losbarsten :D

16. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Zo de 1e 3 banen behang zitten op de muur in de baby kamer. :D

Straks nog ff weg, neuzen in t tuincentrum, manlief moet nieuwe klompen ;) vanavond gaat hij weer verder met behangen, hij heb er zin in!!! En ik ben daar heel blij mee natuurlijk :D

Veerle, lekker aan het veranderen inhuis, goed bezig!!

Noorus, heerlijk kort dagje gewerkt! Alvast werk se voor morgen

Wachtende, spannend voor je zus, en shoppen is altijd leuk ;) en idd weer eens wat anders dan over stokjes piesen. Dit is voor een heel goed doel :D

17. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemiddag!

Noorus: lekker zo een half dagje!
    En nope, niet getest.. Heb al een dag of 3 ongi achtige steekjes. Wacht eigenlijk op losbreken, maar ja nog niks.. Best onzeker..

Veerle; lekker bezig in jullie huis! Veel plezier vanavond!
    (welke kwaaltjes had jij rond je nod?)

Kelly; behang ze nog even? Bijna af? Moet je nog veel doen?

Wachtende; shop ze! Spannend van je zus!

Wij gaan zo ook even de stad in.. Even gedachte verzetten..

Veel plezier deze dagen meiden!

18. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Debs, het blijft spannend he......

Ik behang niet hoor, dat doet manlief :p en ja de hele babykamer moet nog gedaan worden er zitten pas 3 banen op. Zijn net ff weggeweest, nu is hij aan het koken.... lekker zelf gemaakte gebakken aardappeltjes, sla en stoofvlees :D
    Dus denk niet dat hij vanavond nog verder gaat behangen..... hoop wel morgen want het kan maar af wezen toch? Kan ik de baby kleertjes uit gaan zoeken en wassen, en in de kast doen :D

Nu lijkt t net of mijn man heel veel doet maar ik hou me vooral bezig met wassen, drogen, strijken en dochter vermaken :p ohja en hier kijken,lezen,posten :p:p

19. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    Hey meiden,

@Kelly, wat een mooie foto's! Lekker joh, dat je mannetje begonnen is met behangen!

@Debs, wat spannend!!! Ik hoop zooooo dat je zwanger bent!!

@Veerle, wat fijn dat je nu beter geslapen hebt! Nachtrust is toch wel erg belangrijk ;)

@Noorus, hoe voel jij je?? Zit je lekker op het wachtbankje ;)

@Wachtende, spannend bij je zus!! Wanneer is ze uitgerekend??

Hier ook een oranje tompouce voor vanavond! Heerlijk!

Vanmorgen zijn we gaan sporten! Pff!! Ik was na 2 min fietsen al kapot!! Zweten, wat ik normaal nooit doe, en loodzware benen! Ik kon 't gewoon niet! En mijn vetpercentage was ook te hoog! Grrr!!! ;) En dat met een lengte van 1.78 en gewicht van 63 kg. Verhouding lengte/gewicht was dus wel goed!

20. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Sssttt......... de meiden van de klustrein slapen vandaag ;)

Bezoekers zachtjes lopen en praten aub :D

Deel Deze Pagina