De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 3!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 15 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Zo me haar zit weer in de verf :D, nu half uurtje in laten trekken en dan uitspoelen, en zien wat de kleur is. Moet je toch altijd maar afwachten :p. Op de voos stond kastanje dus wacht t wel af. Vorige keer was mahonie, maar viel ook heel anders uit.....

2. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Dames, niks bijgelezen want vandaag een abo afgesloten voor nieuwe telefoon. Dus vanalles erop gezet (wordfeud, draw something (heb dezelfde naam als bij wordfeud ;)), FF) en nog op zoek naar andere handige en leuke apps... Iemand een tip??? Whatsapp komt er pas weer op als het abo ook echt in gaat, dus 29 mei (ivm nummerbehoud duurt het wat langer ;)). Hij moet nu opladen, helemaal leeg gespeeld :p

3. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jeej mira eindelijk een nieuwe telefoon!!!! Welke heb je? Veel uit vind plezier :D

4. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kelly: Het is de Samsung Galaxy Ace in zwart geworden. Wit was nergens in NL meer voorradig, dus helaas :( Manlief heeft ook een nieuwe telefoon (en meteen ook een abo genomen) en heeft de Samsung Galaxy S Plus, net een maatje groter en iets duurder ;):p

5. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Beide mooie telefoons!! Wij hebben beide een Samsung galaxy S al anderhalf jaar en ondekken soms nu nog nieuwe dingen haha ;)

6. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Zijn inderdaad mooi! Moeten nog van alles uitvinden en ik moet leren hitte te reageren met swype en via telefoon...

7. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Swype heb ik nog nooit begrepen. Gelukkig kan t ook nog op de ouderwetse manier :D

Zo gedouchet, haar ff laten drogen. Straks ff föhn erop want slapen met nat haar kan ik niet.
    Morgen als het droog blijft ff over de kindermarkt hier. 'S ochtends komt hier de junior drum band door de straten. Beetje jammer want had op de senioren gehoopt die zijn ZO goed!!! Maar ja lopen aan de andere kant van t dorp bij mijn ouders. Maar om daar nou om 8u heen te gaan..... nee toch maar niet hihi :p

8. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Even snel nog een berichtje voor ik het bed in duik… :)

@ K-nachtdames, hebben jullie het gezellig?!

@ Wachtende, heb je al eerder gepiest voor MvM?! Veel plezier morgen!

@ Kelly, leuk dat de kamer zo opschiet! Haar mooi geworden?!

@ Debs, ongikrampjes kunnen ook teken van iets anders zijn he?! :) Succes met wachten nog even!

@ Liefkleintje, was je smoothie lekker?! ;) Gek dat jou vet% hoog is bij jou postuur. Klopt die weegschaal wel!? Was tompouce lekker?! :p Hier gaat het goed hoor. Ben druk met werken afgelopen dagen, dus dan gaat het aftellen lekker snel… :p Voel van alles, maar sta volledig in de negeer-modus :p

@ Mira, leuk van je nieuwe foon!

Fijne dag allemaal morgen! Ik van 7-15 werken en daarna misschien nog even op pad.

Trusten!

9. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Slaap lekker meiden!!!

Voor degene die moeten werken.... werk se
    En voor de andere geniet van het mooie weer (zeggen ze) en Koninginnedag :D

10. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Noorus; werk ze morgen!
    Jep weet dat het ook wat anders kan betekenen.. Maar ja durf bijna niet te hopen na al die maanden...

Mira; Nice een nieuwe mob!

Kelly; rustig hè..!

Ik duik ook mijn bed in.. Nog geen ongi te bekennen..

Fijne dag morgen! Sweet dreams voor nu!

11. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Zo hier ook weer terug! Best lang volgehouden hè:D
    Was gezellig! Bbq was leuk en lekker, even de stad in, is hier echt giga druk! Wel een goed sfeer! Manlief is nog gezellig bij m'n broer en anderen in de stad:) Ikke heerlijk in bed!
    @Noorus: ik ben maandag gestart met MvM! Heb al heel wat flessen vol! Soms wel meer dan 1 fles op 1 dag... Werkse morgen!
    @ Debs: spannend zeg! Ik had niet veel klachten, wel roze slijm 1 dag voor nod en gevoel van ongi worden, beetje boobies (maar dat had ik elke ronde...) Ben nu soms nog verbaasd aangezien ik weinig voel, alleen de boobies dan maar niet heel erg, m'n man gaf me een knuffel net in de stad, ik:auwwwww! Duim voor je!
    @Mira: leuk een nieuwe telefoon!
    @LK: goed bezig met sporten! En was 't zo erg qua vetpercentage???
    @Kelly: weer goed bezig geweest in de kinderkamer:) En je haar weer mooi gekleurd!

Allemaal een fijne dag meiden!

12. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    En toen was t alweer ochtend :(. Ben al vanaf half 4 in gevecht met snurkende man die maar niet stopt met snurken... dus om 5u was ik het zat en ben maar uit bed gegaan. Op de bank gaan liggen maar kon niet in slaap komen. Drukte in de buik, en hij ligt heel hoog, lekker tegen me ribben aan dus adem ook veel sneller. Gelukkig is hij weer gezakt, en nu wil ik slapen maar dochter is alweer aan t stuiteren door de huiskamer..... dus dat gaat 'm niet worden vandaag.
    Nog een half uurtje dan komt er muziek door de straat dus wie weet wordt ik een beetje wakker....

Vlag hangt al buiten, hier worden elk jaar taarten verloot onder de vroege vogels maar doe het nu al bijna 20 jaar en nog nooit een taart gewonnen hihi maar elk jaar weer vroeg uit bed om die vlag buiten te hangen :p

Veerle, fijn dat je een leuke bbq en avond hebt gehad :D
    Debs, hoop nog steeds geen ongi..... duim duim duim duim.....

13. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Goedemorgen!

Net wakker en nu alles klaarmaken voor vandaag. Net gezien dat ongi all bijna helemaal weg is. Temperatuur is 36,3 dus ziet er goed uit.

14. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Kelly, vervelend zeg van je snurkende vent:( Misschien een taart winnen:) Succes met wakker worden vandaag!
    Mira, fijn dat je ongi weg is! Het klusseizoen is voor jou bijna geopend!
    Fijne dag meiden!

15. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Zo en toen was de baby kamer bijna behangen :D alleen het kl*te stukje nog onder het raam waar de verwarming zit. Maar dat komt volgend weekend wel weer.

Nu eerst ff naar de kindermarkt hier op t dorp en boodschappen doen. Nog even genieten van elkaar want morgen gaat manlief weer rijden en komt vrijdag dan weer thuis....

16. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    #4416 Kelly1312, 30 apr 2012
    Laatst bewerkt: 30 apr 2012
    Wat is het rustig hier!!! Iedereen heerlijk genoten van het ontzettend mooie weer?? Hier wel hoor heerlijk. We zijn nog even bij mijn ouders geweest, lekker in de tuin gezeten. Net weer thuis, dochter heeft al gegeten, die is harstikke moe dus ze gaat dan ook zo naar bed.
    Manlief staat in de rij bij de Turk :D lekker eten halen dus!! Overal is het hartstikke druk dus hij staat nog wel ffies hihi.

Waren jullie vandaag ook in het oranje? Zo ja, foto :D
    Dit was mijn oranje tintje ;)

En vanavond weer gebak haha, nu een soort grote soes met pudding erin, en oranje topping erop :p

17. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hee!

Hoe is het hier?
    Leuke dag gehad? Wat een rust vandaag! Hoef een x geen moeite te doen om het bij te houden..

Kelly; Nice pic! Ene, alweer gebak?

Mira; op naar het klusseisoen!

Jeske; fijne dagen gehad?

Noorus; na werk nog weg geweest?

Hier nog geen ongi te bekennen! Ben nu echt overtijd!
    Mocht het morgen nog nodig zijn gooi ik denk ik een testje er tegen aan! voel me best anders dan normaal.. Spannend!!

Duik zo mijn bed in! Ben kapot!!

Sweet dreams!

18. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Hallo meisjes,

Ik was er weer! Heb alles bijgelezen :D, hopelijk niks vergeten.

Jeske, zie dat jullie gaan starten met de IUI! Spannend meid! Wat goed dat je een afspraak hebt gemaakt bij de HA. Wanneer kan je terecht? Oeh zie dat je vakantie hebt uitgekozen, lekker hoor! Voel je je alweer wat beter? Heb je een leuk weekend gehad? Wat lief van je pa dat hij de winkel naar jou wilt overdoen. Balen van je ongi!

Kelly, mooie echo had je! Fijn dat alles weer goedgekeurd is. Wat een ellende is het toch met bjz!

LK, leuke ava! Hopelijk een leuk cadeautje voor jou en je vriend op 6 mei!

Veerle, hoe is het met je? Wat leuk dat je ouders veel bewaard hebben! En een bad is heerlijk, hier gelukkig wel één wordt dan ook veel gebruik van gemaakt. Heerlijk met een boek ofzo. Goed dat je bent begonnen met MvM, zullen veel vrouwen blij mee zijn. Wat een raar smsje van je zwager. Doet ie zulke dingen vaker? Oeh, dat is even schrikken van het bloed, je hoort het idd wel vaker.

Noorus, wat een lieve opmerking van je vriend! Goed bezig met rennen *wou dat ik zo sportief was*. De hond de thermometer op gegeten, wat een gekkerd! Ik wil ook wel achterop de fiets:D!

Mira, oeh, toch een gehorig huisje, balen! Klinkt wel als een leuk en gezellig weekend. Spannend van het huis! Weet je al wanneer je mag komen draaien bij ons?

Gesina, wat een goed nieuws meid! Hopelijk goed geklust met een mooi resultaat!

Evy, wat leuk een meisje!

Debs, wat schrikken van je hart! Nog steeds geen ongi?

Vakantieplannen, helaas moet ik in vakanties gewoon werken. Over 1,5 week wel naar Disneyland, maar zal denk ik ook de laatste vakantie zijn van dit jaar.

Iedereen een leuke koninginnenacht/dag gehad?

19. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Roze klustrein (NOD)lijst!*

*April 2012*
    28 april -> Debs1, 15e ronde, 9e na bbz, 1e kindje
    28 april -> Jeskejes, 17e ronde, 1e kindje

* Mei 2012 *
    5 mei -> Liefkleintje, 11e ronde, 1e kindje
    7 mei -> Noorus, 5e ronde (2e actieve na MK), 1e kindje
    9 mei -> Waxientje, 1e actieve ronde na MK, 2e kindje
    10 mei -> Gesina, 14e ronde, 1e kindje
    11 mei -> Angel77, 8e ronde, 2e kindje
    23 mei -> Mira85, 7e ronde (PCOS/2e ronde MMM met Clomid50), 1e kindje
    31 mei -> Amanda 13, 14e ronde, 1e kindje
    ??? -> Toekan, 5e ronde, 1e kindje
    ??? -> Bo12, 5e ronde (na mk en vmk), 3e kindje

*ZWANGER!*
    24 juli -> Kelly1312, 3e ronde, 2e kindje
    27 juli -> Jez, 8e ronde, 1e kindje
    3 sept -> Helena, 2e ronde, 3e kindje
    5 sept -> Rosa5, 2e ronde, 5e kindje
    7 sept -> Enjoylife, 5e ronde (1e na vmk), 1e kindje
    24 sept -> Evy77, 4e ronde, 2e kindje
    5 okt -> Nuage, 50e ronde, 1e kindje
    18 dec -> Veerle, 5e ronde, 1e kindje
    26 dec > Wachtende, 23e ronde, 1e kindje

20. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Gelukkig was gebak niet lekker dus niet opgegeten :D

Debs, spannend zeg!!!!! Hoop dat ongi weg blijft, en dat je morgen een mooi testje in handen hebt!!! Duim duim duim

Deel Deze Pagina