De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 3!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 15 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hallo!

Hier wel in oranje geweest vandaag qua kleding, maar geen foto... Vanmiddag even de stad in geweest, ijsje gegeten (jammie witte chocolade en truffel:)) Eventjes over de vrijmarkt gelopen en daarna lekker in het zonnetje gezeten thuis met een lekkere bak dorritos met zelfgemaakt guacomole (door man dan hoor!) Net in bed tv gekeken:D
    @Amanda: jeetje, je hebt alles bijgelezen, das best ren klus! En heb geen bloedverlies meer gehad, was heel minimaal gelukkig!
    Maar je hebt een leuke vakantie gehad! En al bijna weer naar Disney toe! Weet je al wanneer je naar het zkh moet om jullie behandelplan te bespreken?
    @Debs: spannend zeg! Hoop op mooie test! Wat voel je anders? Duim-duim!
    @Kelly: lekker aan de snaaierij geweest! En leuk je oranjeshirt of was het een buikband?
    @Mira: leuke dag gehad?
    @Noorus: nog iets gedaan nadat je klaar was met werken?
    @Jeskejes: hoop dat je het leuk hebt in de Ardennen!
    @Wachtende: alles oké bij jou?

@Hier: denk zo maar eens naar bed, nou ja, zit al in bed:) Morgen gewoon weer werken, man is heel de week vrij! Het gaat morgen aan de slag in huis! Moeten de woonkamer nog leefbaar maken... Komt helemaal goed! Fijne avond meiden en slaap lekker!

2. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Veerle, jammie, dat ijsje klinkt heerlijk! Vakantie was heerlijk, maar was ook wel weer fijn om naar huis te gaan. Ik ga morgen bellen voor een afspraak met de gyn. Weltrusten alvast!

3. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Ijsje was erg lekker, is een hele lekker ijssalon, sta je met dit weer altijd tot buiten in de rij, maar ze maken zulk lekker ijs, dat het de moeite waard is:)
    Succes met het bellen naar de gyn!
    Fijn dat je vakantie leuk was, maar ook fijn dat je weer thuis bent, bij je man!
    Jij, ook slaap lekker voor straks! Gezellig dat je er weer bent:D

4. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Zo'n ijssalon hebben we hier ook of niet Mira :D?

5. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Die hebben we hier ook ja!

Ben nu op telefoon op zoek naar leuke en handige apps voor mij. Iemand een tip?
    Zit nu op telefoon dus moeilijk typen, hoewel swypen al veel sneller gaat dan gisteren.

6. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Bonsoir,
    Zijn weer in NL! Nog 11 min en kan naar mn eigen bedje.
    Ardennen was weer heerlijk. Weer de meest gekke taferelen gezien. Lekker gewandeld en woef heeft gezwommen. Voldoende Chouffekes op. En veul geslapen gister. Ik ga poging doen tot terug lezen.

7. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ah lees al dat Mira nieuwe foon heeft. Gaaf!
    En Amanda ook weer terug van vakantie. Niet te bruin he.

8. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Mira, geen idee, heb geen android.

Jeske, lekker weekend gehad dus? Bruinheid valt mee, had nogal last van zonne-allergie, dus heb niet zoveel zon gezien na de eerste paar dagen.

9. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Poeh even een snel berichtje zal later bijlezen.

Vannacht schrok ik om half drie wakker..hoorde een kat door het huis rennen en een harde knal. Hele huis doorzocht maar niets kunnen vinden. Dan maar naar de toilet...toen zag ik wat de knal was. Ventilator in de badkamr was naar beneden gekomen en daar was de kat blijkbaar van geschrokken.

Vervolg maakt manlief me wakker. Hond had gisteren zijn kop in de zak kattenvoer gestoken en het nodige gegeten (had de zak nog niet naar bovengetild...stom stom stom). Was niet zo goed bevallen...beest was aan de schijt gegaan...de spuit schijt...de hele bench...vloer en muur (met stucwerk..fijn) onder !! En...het toiletpapier was op. Een uur later was ik klaar met opruimen hoor...pff
    Sorry voor de ranzigheid.

snel naar intratuin, babydump voor cadeau en stiekem beetje rondgekeken, wandeling met hond gemaakt, in tuin gewerkt, buiten gegeten, wandeling met hond gemaakt...MOE

Ik ga slapen mensen , ik lees later wel bij!

10. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Kom alleen even knuffel brengen! Is niet veel bij te lezen volgens mij, maar ik ga lekker bed in nu. Werken was leuk, daarna met collega naar dorp geweest om ijs te eten en toen naar oma (was ze erg blij mee). Vanaaf geBBQt met vriendlief, was gezellig!

Dikke knuf voor jullie meiden!

@ Jes, welkom thuis! :)

@ Kelly, leuke foto! :)

11. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Wachtende: Niet gek dat de kat daarvan geschrokken is... Zou ik ook doen namelijk ;):p

Net even kort gezocht naar nog meer leuke apps, maar kan zo snel niks vinden. Morgen maar iets uitgebreider zoeken ;)

We gaan zo naar bed, een lange en drukke dag verder. Naar de K.arwei geweest en weer leuke dingen gekocht, daarna richting schoonouder gegaan en daarna door naar de duikplaats voor vandaag waar ik onder de parasol heb gezeten, dus niet echt veel verbrand ;)

Slaap lekker, lieve meiden!!!

12. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Wachtend, getverderie, dat is niet echt prettig! Slaap lekker!

Noorus, slaap lekker!

Dat deze maar snel bij iedereen mag langskomen!!

13. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jeetje zo is het uitgestorven hier en zo is het kippenhok weer in volle gang :p

Veerle, het is een buikband :D, had ik op mp gekocht, hoop hem straks met de voetbal gekte nog te passen ;)

Jeskejes, welkom terug meid!! Fijn dat jullie het leuk hebben gehad.

Ik sta op instorten, wat wil je.... korte nacht gehad dus ga me bedje in. Morgen moet manlief om 9u weer vertrekken met vrachtwagen, daarna dochter naar me moeder brengen en ik ff anderhalf uur werken.

Slaap lekker allemaal!!!

14. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Goedemorgen, waar is iedereen? Nog in bed? Al werken?

Wat een feest is het in de hel..... al die onweer. Wat hebben we toch weer een mazzel gehad gisteren met het ontzettende mooie weer.

Wij gaan zo weer vertrekken, manlief weg brengen en daarna ik ook werken.

Tot later!!

15. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Idd gister super getroffen met het weer! Hier aan ontbijt en zo door naar werk!
    Fijn dat het leuk was Jeske!

Fijne dag meiden!

16. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Goedemorgen dames!

Hier wakker geworden, lekker nog even blijven liggen en naar de regen geluisterd, maar toch maar opgestaan om te douchen (wat buiten net zo goed gegaan zou zijn als binnen, te zien aan de hoeveelheid regen ;):p).

Gisteren drukke dag gehad en onrustig geslapen. Voel me verrassend goed, toch.
    Vandaag in huis vanalles doen en alles op mijn telefoon en op internet proberen bij te houden ;):p Het is af en toe een gezellige drukte op mijn telefoon als ik thuis ben. Zodra ik Wifi heb komt alles tegelijk binnen... Hahahaha!

Bij de rest alles goed, lekker aan het werk of druk in huis? Tot strakkies!!!

17. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Goeiemorgen! :)

@ Amanda, welkom terug meis! :)

@ Veerle, welke ijssalon was je?! Ik had gister lekker cookies en Licor 43 ijs! :D Btw Veerle, drink jij nog koffie nu je zwanger bent? Of dronk je dat al niet? Hoor zoveel dingen over dat caffeine zo slecht is (had zelfs een vriendin die zwanger was en compleet stopte met koffie drinken en caffeine-vrije cola ging drinken, vond dat echt wel ver gaan!)

@ Wachtende, schrikken voor de kat zeg… En lekker zooitje had ie gemaakt :p

@ Mira, welke apps heb je al?!

@ Werkende dames, werkse vandaag!

Hier vandaag en morgen vrij (vriendlief ook) :)

18. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Hier ook geen koffie,cola,alcohol,rood vlees etc.
    ik neem echt geen risico's...dan gaat het maar ver... :p

Pff...ik sta nog even na te trillen op mijn benen.
    Was even de hond uitlaten en kwam een hond tegen die altijd heel erg omstuimig is...knalt altijd heel hard tegen je benen aan enzo...en het is een grote boxer dus dan lig je bijna op de grond. Nu mag ik echt niets tegen mijn knie krijgen omdat alles uit kan scheuren en ik weer opnieuw een operatie+10 weken spalk kan krijgen.
    Ik snel een zijpaadje nemen maar het beest luisterd echt nooit !
    Komt als een zot aangerend en ik probeer hem weg te sturen...
    Vliegt hij zo mijn hond aan !! Hij heeft mijn hond bij zijn nek op de grond en laat gewoon niet los. De eigenaar van de hond (grote boxer) begint met de riem op haar hond te slana maar dat doet natuurlijk niets.
    ik twijfelde of ik de boxer er zelf af moest trekken...je wilt niet dat je eigen hond wat overkomt maar ik heb ook wat mensen op die manier gebeten zien worden. Na een hele korte twijfel momentje de boxer bij nek en heup gepakt en eraf getrokken.
    Normaal kan ik me wel beheersen maar ik ben me toch boos geworden. Dat beest krijgt echt totaal geen opvoeding en doet maar wat hij wil.

Later hoorde ik hem weer met een ander vechten...pfff..

19. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Noorus: Heb de apps voor FB, Hyves, Draw something, FF, Wordfeud, Dropbox (voor scouting), Internetbankieren en Whatsapp (wat ik thuis gewoon kan gebruiken vanwege de Wifi ;):p). Al best wel wat dus!

20. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Wachtende, zo je zal zeker flink geschrokken zijn.... hoe is het met jouw hond?

Hier doe ik niets anders eten of drinken dan ik anders ook doe. Lust al geen koffie en rood vlees ook niet :D.
    Cola drink ik wel, zo'n 3a4 glazen per dag. Ik rook af en toe nog ( ja ik weet 't, fout, maar stress is slechter):)
    En voor de rest de dingen die je "niet" mag vanwege zwangerschap lust ik geloof ik niet dus echt een ander patroon qua eten en drinken hoef ik niet aan te wennen :D

Mira succes met het zoeken naar app's. Ik heb er niet veel, waarom? Geen idee haha waarschijnlijk omdat ik ze ook niet kan vinden hihi

Noorus lekker 2 dagen vrij, heerlijk hoor

Deel Deze Pagina