De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 3!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 15 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Kelly nee hoor ik lees rustig met jullie mee. Teruglezen nog niet gelukt. Maar ben hele dag al niet lekker. Vanmiddag op vrye dag nog gewerkt. Veelsteveel werk en ik heb eigenlijk sinds t weekend constant pijn. Bloedde eerst leeg en nu ist weg. En ik weet, t kan niet maar iets in me zegt dat ik zwanger ben. Ben steenkapot en mn buik is pijnlijk en opgezet, constant trekkend stekend gevoel, zo ook bij mn lies soms. En misselijk met jeukende borsten en lage rugpijn.Hoofdpijn en duizelig.
    Nog een uur voor de 1e spuit fostimon. Zie er zo tegen op.

2. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Hal jeskejes ;)

Meid zou je dan niet eerst een test doen voordat je gaat spuiten? Of zeg ik dan iets doms?? :)

3. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ja ga net voor t spuiten ff testen. Zekere voor t onzekere nemen. En anders morgen ha bellen. Moet ie me maar ff checken.

4. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ik moet wel zeggen dat t me tegenvalt dat jullie nog niet op de 5000 berichten zitten :cool: Zullen we eens wat aan gaan doen om naar deel 4 te gaan :p

5. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.789
    1.140
    113
    Vrouw
    @Jeske, hoe waren jullie dagen in de Ardennen? Genoten samen??
    Ik zou idd even een test doen als je je twijfels hebt!! Het zekere voor het onzekere ja!

Snap dat je op ziet tegen het spuiten! Maar hoorde van mijn zus, die echt geen held is, dat het heeeel erg mee valt! Zij deed het zelf.

6. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ja jeskejes, help jij ons een naar de volgende trein.

Het is de laatste dagen erg stil hier dus het gaat niet zo hard

7. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ja ik zal de loco wel ff opstoken met meer kolen.

8. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Debs, hoe is het????

9. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Goed bezig Jeske :D
    En ook mijn advies is vooraf even testen ;)

10. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hee meiden...

Hoe is het hier??

Jeske; al getest? Hoop het zo voor jullie..
    Anders een nieuw begin in de mmm!

Meiden hier nog geen ongi! Totaal geen tekenen.. Wel vage kwaaltjes en een witte kv test en een heeeel vaag lijntje op de zwanger en kids test.. Pff.. Ik wil duidelijkheid!! Mannetje denkt dat het raak is.. Vraagt zo'n beetje elk kwartier hoe het ervoor staat.. Wel lief maar wordt er na 3 dagen wel een beetje gek van.. Haha..

Wat denken jullie? Zou het nog kunnen?

11. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    zoo hee...ik wil net hondje weer uitlaten....zie ik dat zijn penning gewoon helemaal verbogen is! Daar zal die hond wel in gebeten hebben want die buigt niet zomaar.
    Kwam trouwens thuis en daar lagen 13!! kotshoopjes van de kat.
    Iemand een tip hiervoor? De kat likt de hond steeds af maar hij kan die lange haren niet verwerken volgens mij.
    Ben wel lekker in de weer zo haha

Morgen naar de fysio even plan van aanpak maken.
    en voor het eerst weer een halve dag werken !

Jeske ben wel nieusgierig nu hoor !! Hoop dat het stiekem toch nog raak is. Het is even een drempel die je over moet met het spuiten...hoop dat het snel effect heeft...maar wel eerst even testen hoor !

12. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ff een verslag vd Ardennen:
    Zaterdag om half 11 op de camping. Was nog 19 graden. Auto uitgeladen.Neergeploft op bed met een witte choco likeur en dvdtje en nog wat snaaivoer.

Zondag uitgeslapen, naar de warme bakker (zulk lekker spul hebben ze daar) Toen met de woef gaan wandelen en natuurlijk laten zwemmen. Beest is soms knettergek de muts. Daarna op beverjacht, geen bever gezien maar Ed en Willem Bever hebben goed huisgehouden. Overal omgeknaagde bomen. Zal snel op fb foto plaatsen.
    Terug bij de caravan eerst int zonnetje gezeten maar toch lekker op bed dvd gekeken en geslapen. Toen La Roche in om te eten. Ons favo tentje was geen succes dus opgestaan en ergens anders gegeten. Naar de caravan en drankhe en tompouce genuttigd.

Maandag op tyd eruit, eten en woef weer laten zwemmen. Naar Luxemburg gereden om te tanken. Bin Achouffe wat gegeten. La Roche hammetjes gekocht. Camping, auto inladen enzo. Naar La Roche voor poging 2 favo tentje. Nu wel menukaart en drinken, maar na een uur nog geen eten en geen contact met ober. Groep van 4 had al gegeten en zaten lang te wachten op rekening. Zijn opgestaan en weggegaan. Toen een stel dat later zat dan ons hun voorgerecht jreeg klapte t bij o.s. Opgestaan en weggegaan. (zonder te betalen) Ander tentje lekker gegeten.

Toen op weg naar huis en jawel echt op zn Bels. Stel u voor u hebt een tankstation.... open vuur verboden. En wat denken jullie?? Aan de zijkant op t hoekje van de voorgevel stond een buitenopenhaard die brandde :$ Kan echt alleen daar niet normaal.

En dus rond half 11 thuis en weer in mn eigen ved. We hebben echt genoten. Wel ff inzinking gehad ik gistermorgen. Maar verder voel ik me daar altyd zo lekker. Hebben chalet daar te koop gezien.... prachtig. Helaas buiten obs budget. Maar dromen mag.

Ik zou er zo elk weekend naar toe willen.

Owja woef had nieuwe parfum.... Au de Ardenne, wat een zure putlucht gadver dus hoppa zwemmen jij.

13. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Spannend debs, misschien test je later positief..... ga in ieder geval heel hard voor je duimen!!!!

Wachtende, lekker klusje maar niet heus :( geen tips voor je, hier absoluut geen dierenliefhebber....

14. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Debs kun je foto plaatsen? Ow vaag lijntje.... duim dat t een knaller wordt!!!

15. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Tot zo dames, ff op stokje piesen.

16. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Debs, wat spannend!

Jeske, ik zou ook eerst nog testen. Je zal de eerste niet zijn die net voor de mmm zwanger is.

17. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    haha is ook niet mijn hobby...had ik de kots net opgeruimd en ging ik die schijtdeken van die hond nog een keer in de was doen...ligt er weer nieuwe kots.
    Gelukkig heb ik nog 1 kat die alles netjes binnenhoud haha...
    Krijg je ook met allemaal mannen in huis :p

18. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Oeh spannend debs !!

En Jeske ook spannend..!!

Streepjes plassen meiden !

19. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Wat is het hier spannend zeg!!! F5 F5 F5 F5 F5 F5...

20. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Debs, ik had pas na 4 dgn overtijd een licht streepje... You never know...
    Succes Jeske!
    Hier naar bedje toe:) Lig al 1 uur in bed tv te kijken:D

Deel Deze Pagina