De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 3!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 15 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Pff..heb wel last van mijn knie sinds ik die boxer van mijn hond heb moeten afhalen. Zal morgen wel weer op mn kop krijgen bij de fysio

2. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Kwam dat puur door de medicijnen of hielp t ook mee dat je snel blauw wordt?

Ik word soms smorgens wakker met blauwe plekken dat ik echt denk.... wat geb ik gedaan??

3. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Wachtende das minder van je knie. Hoop dat t meevalt met de preek morgen bij de fysio.

4. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ik heb gewoon een hele lichte huid ook. Je zit er echt alles op. Een simpel krasje ziet er al heel dramatisch uit. Blauwe plekken heb ik dan ook heel snel. Maar je ziet mijn bloedvaten ook gewoon erg. Als ik bloed moet laten prikken heb ik ook minimaal een week een grote blauwe plek.
    En met die fraxi was er geen houden meer aan.

op werk sta ik wel eens tegen de OK tafel aan, altijd blauwe plekken. Ik hoef me niet eens te stoten.

5. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Oh hij is wel lief hoor. Zoals hij het altijd zegt ' ik ben voorzichtiger met je dan je zelf bent' .
    Hij vind dat ik te hard voor mezelf ben..maarja als je dag in dag uit met pijn leeft is het op een gegeven moment geen prikkel meer om het rustiger aan te doen. Dan is het gewoon onderdeel van je leven. Heeft hij soms wat moeite mee haha
    Maar het is een schat hoor!

6. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Wachtende heb je t over je man of de fysio?

Zo wordt tyd dak ga slapen.

7. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ik ga zo me bedje maar eens opzoeken, ben nog niet moe maar ja morgen ochtend staat er weer een stuiterballetje voor me neus. En me tablet piept dat ie stroom wilt.... Ben echt een avond mens, en een uitslaper maar ja dochter niet :p

Slaap lekker meiden

8. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Trustuh Kelly, succes met de stuiterbal morgen.

9. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    haha de fysio.
    Heb in het begin heel veel fysio nodig gehad dus je bouwt wel een band op :p
    Morgen ga ik hem vertellen dat ik zwanger ben..maar heb ergens het vermoeden dat hij en zijn vriendin ook bezig zijn zonder succes dus wil niet al te blij doen.

10. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Trusten Kelly, en morgen gewoon harder stuiterballen :D

11. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Haha ben t ondertussen wel gewend en weet zeker dat de volgende ook met duracell batterijen geboren wordt ;)

12. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Poeh moet zo eigenlijk ook slapen...om 06:00 er weer uit !

13. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    haha laatst was er een topic over krullen zonder hitte...ik ben het even aan het uitproberen...zegt mn man opeens ' wat heb ji jnou weer op je hoofd'
    Dus ik leg het uit...rolt hij met zijn ogen zoals alleen een man dat kan haha

14. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ik heb dat ook met mijn fysio. Kom er al 12 jaar en ja dan heb je er een band mee. Zat te denken om vd week weer te gaan nu voor mn nek.

En ow das moeilijk dan ge. Ben je zelf zo blij, maar wil je iemand niet kwetsen als je denkt dat zij bezig zijn.

Ik heb t vry snel verteld want mn rug wordt altyd gekraakt en dat mag niet als je zwanger bent. En dr was nog iets wat hij bij mij deed en dat dan ook niet mag als je zwanger bent. Iig niet teveel manipuleren zei hij.

15. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Wachtende haha mannen....kunnen er boeken over schrijven.
    Maar krullen zo.der hitte..... Tell me more! Haha

16. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hee stoffeltje ;)!

17. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant

Uhh watte?? Snap m al......we hadden een zwart rijdster.

18. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ja ik moest er in het begin elke dag naartoe om de knie door te laten buigen...en voor de operatie kwam ik er al vaak...
    De eerste fysio die ik echt kan vertrouwen, ben er zo blij mee !
    En daarnaast zie ik hem ook in het personeels restaurant haha

Maar ik vermoed dat hij ook wel bezig is. Hij is er echt wel het type voor en zou volgens mij ook echt een leuke vader zijn. Hij is 33 en al 7 jaar samen met zijn vriendin. Maarja wil ook weer niet iedereen in een hokje stoppen. Ik weet gewoon niet goed hoe ik het moet zeggen...ik weet hoe pijnlijk het kan zijn maarja hoe breng je het zo makkelijk mogelijk...ik weet het niet.

Maar die krullen...
    Je moet een haarband op je hoofd doen en dan plukken haar eromheen wikkelen. denk dat het niets wordt maar wilde het toch eens proberen...als die brandwondjes van dat hete ding haha

19. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Is mijn haar weer te kort voor helaas. Nog ff laten groeien.

En ja denk niet dat er een makkelijke manier voor is. Moeilijk is dat he. Miss 1 geluk dat t een man is. Die reageren vaak ietsjes nuchterder dan vrouwen met hun rammelende eierstokken en hormonen.

Dit is ook mijn eerste fysio en vertrouw m ook. Das zo fijn. Hij weet precies hoe en wat en weet de juiste vaste plekken direct te pakken.

20. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    En idd gewoon proberen. Wie weet werkt t wel.

Deel Deze Pagina