Amanda fijn dat jullie volgende week naar gyn gaan. Spannend. Hier moet ik nog steeds bellen voor FM vergeet dat strrds. Pff nog 1.5 uur voor spuit nummer 2. Eigenlijk raar. Dat hele IUI gedoe. Besef is er nog niet helemaal. Weet ook niet bij wie ik er bij terecht kan. Yeah stemmingswisseling fijn.... NOT
Jeske, wat doet dat spuiten precies? Sorry het is een 'leek'vraag, maar misschien wil je erover vertellen?
Noorus lekker dagje dus leuk!! Wilt jouw mannetje niet racen? De mijne wel. Maar dan met de auto. Jaren geleden kreeg hij aanbieding om bij een team monteur te worden. Internationale wedstrijden en zo. Wat ben ik blij dat ie dat niet gedaan heeft. Zie m nu al weinig maar heb m wel elke nacht naast me liggen.
Jeske, vriend wil wel graag racen ja (met motor dus) maar het is gewoon heel duur als je het een beetje goed wilt doen, dus hij doet nu soms eens een circuitdag met zijn straatfiets en dat vind ie ook erg leuk.
Ja vind het altijd erg leuk om te zien/horen hoe een ander een andermans liedje zingt. Hier dus ook lang uit op de bank, met tablet zonder dekentje (zweet me al kapot), zonder hond (die hebben we niet) en ook zonder man.... Ga zo eens wat te drinken pakken en iets te snaaien
Hahah kelly dat klinkt wel een beetje eenzaam hoor..geen dekentje..geen hond...geen man...Maar wij zijn er nog Jeske hoe bedoel je bij iemand terecht kunnen ? Bij mij kan je altijd terecht hoor, weet niet of je dat bedoeld. *blond* Ik vond het ook heel erg klinisch worden opeens. Had opeens zoiets van nou gaat die vrouw me zwanger maken in plaats van mijn man...beetje vreemd.
Noorus ik spuit Fostimon. Dat is een hormoon dat er voor zorgt dat mn eitjes groeien (LH stimulerend hormoon). Vanaf cyclus dag 10 FM en als ei 18-20 mm is moet ik pregnyl zetten. (is HCG hormoon) Die zorgt dat ei springt. En dan insemineren. Fostimon is ampul vloeistof en ampul poeder. Vloeistof bij poeder en dan tjop in mn buik. Wat vriend dus zet met een grijns haha. Vanaaf mag tie weer. T insemineren: vriend moet smorgens soldaten inleveren. Dan moet dat naar t lab. Daar werken ze ze op en de beste zwemmers moet ik dan ophalen en word bij mij direct in de baarmoeder gespoten. Dan moeten ze alleen nog maar links of rechtsaf ipv heel de weg af te leggen. Moet kwartier blijven liggen en klaar. 14 dgn daarna bloed prikken op HCG. Dan weet je gelijk wat de waarde is.
*stiekeme hoop voor Noorus* dat je maar lekker misselijk mag blijven !! oeh wat klinkt het gemener dan het is haha
Wachtende, ben niet eenzaam hoor heb een kleine drukte maker in me buik en tablet waar al me vriendinnen op zitten Jeskejes, jeetje klinkt wel spannend allemaal.....
Haha wachtende, als die misselijkheid een goed teken is dan heb ik het er dolgraag voor over!!! Maar hoor heel veel dat je lichaam na mk nog verkeerde signalen afgeeft, dus heb hier niet zoveel hoop...
Wachtende ik had een vriendin die ook IUI had gehad. Maar das een stomne @%&@@% geworden. Beetje hoog vd toren blazen. En ja heb vaak t gevoel van klinisch. Had t heel anders verwacht kinderen krijgen. En ja als ik vragen heb stel ik ze wel. Noorus leuk dat ie dat soms doet!! Zolang t daar bij blijft he haha.
hahaha kelly ik vroeg ook laatst of mijn man mee wilde gaan naar de intratuin geloof ik... ' neeuh..ik hoef niet meer mee...jij bent toch niet meer alleen' mannen Oeh heb hem zover om drinken voor me te pakken !