Haha dan is het niet de ideale film om te kijken wachtende. Op rtl5 is notting hill! Leuker om te zien denk ik.
Hee! Even een berichtje van mij! Nogsteeds geen ongi.. Krampjes blijven zo af en toe aanwezig.. Weet het ook niet meer! Misschien morgen weer testen.. Maar durf haast niet meer ben die vage streepjes en witte testjes zo zat. Hoe is het verder hier? De trein gaat weer lekker snel vanavond! Noorus; jij in de negeermodus? Want? Jeske; wist ook niet dat iui zo werkte.. Spannend meid!
Ja daar staat 5-10 % maar ik las weer ergens anders dat als andere factoren gunstig waren dat je een hoger percentage zou hebben...ach aan die getallen heb je ook helemaal niets. Strepen die willen we hebben!
Duidelijke site kansen zijn natuurlijk maar relatief. Ik ga duimen voor al het geluk voor jullie Jes!
Ja laten we dat doen wachtende Sneltrein naar zwangerenland!!! @ debs, als je het geduld hebt zou ik wachten met testen... Even kijken hoe heet de komende dagen gaat... Ik hoor ook veel over laat positief testen... hier in negeermodus omdat ik van alles voel, maar heel goed besef dat mijn lichaam me heel erg voor de gek kan houden (schijnt na mk helemaal erg te kunnen zijn) dus ik doe gewoon of ik niks voel...
En jawel hoor!!! Die vriend heeft in de waterleiding geboord. Alles blank. Daar gaat mn mooie nieuwe muur. Morgen komt neef om te maken dus zondr water nu. Bah bah bah hebben wy weer. Wel potverdrie
Poeh mijn hoofd stroomt over van gedachten.. Soms is het gewoon zo druk in mijn hoofd. Orde !! ik eis ORDE!!