De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 3!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 15 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Goeiemorgen meiden! :)

@ Jeske, kan me voorstellen dat het voor jou misschien nog erger is bij het NODtopic… Nou meis, jij gaat daar heel mooi roze op die lijst pronken hoor! :) Was de film nog leuk gister?

@ Veerle, ja soms kosten die topics dan meer energie dan dat je er wat aan hebt he?! Succes bij de VK, lijkt me ook heel spannend en zo echt! :D Is dat dan voor intake alleen?

@ Angel, woow wat een dip zeg! Lekker jij laatste dagje! Ik begin vandaag aan 4 dagen werken (wel even goed voor m’n NOD :))

@ Liefkleintje, hmmmm zou idd een slecht teken kunnen zijn ja… :( Zat nog naar je tempkaartje te kijken, maar daar word ik niet wijzer van ;)

@ Mijn temp, jaaa nog volledig in de negeer (pffff) Blij dat ik moet werken komende dagen :)

@ Debs, weet je al meer meis!?

Hier moet ik eigenlijk ook echt gaan rennen, maar ben gewoon misselijk… :( Kan mezelf er echt niet toe aanzetten…

2. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Noorus soms moet ik wel lachen om die meiden hoe ze elkaar gek maken. En ben in slaap gevallen haha dus niet afgezien.
    Oeh nog steeds misselijk.... duimduimduim. Hoop dat je nog wat kunt rennen.

Mira succes met klussen en fijn voorbereidingsweekend.

Hey Enjoy hoe gaat ie met jou?

3. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Mira, wat leuk dat je mee mag gaan draaien! Gaat helemaal goed komen! :)

4. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    @Mira, succes!!!! Ik duim voor je!!

@Noorus, ik temp niet meer! Weet nu inmiddels wel redelijk hoe mijn cyclus in elkaar zit ;) Toevallig vanmorgen even temp opgenomen en die was 37.1.
    Maar uit ervaring weet ik dat die vaak op of de dag na mijn ongi zakt! Maar ik weet voor mezelf wel dat wij door gaan naar ronde 12! Pff!

@NOD-forum, toevallig vd week eens even een stukje gelezen en de lijst bekeken! Veel meiden die nog maar erg kort bezig zijn en natuurlijk al op roze mogen! En idd, elkaar gek maken met kwaaltjes! Ik heb daar zo geen zin meer in! Dus kom er verder ook niet meer!!

5. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Liefkleintje, ik had me dus ook voorgenomen er niet meer te komen, maar verveelde me een tijdje terug en toen had ik me toch aangemeld, aarrrg! Wist wel dat je niet meer tempte, maar klik toch onbewust op het kaartje... :p Wordt bruin al rood bij jou inmiddels dan?!

6. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    NOD-forum: Na die van ons nergens meer op gestaan.... Had het ook helemaal gehad met al die kwaaltjes en mensen die in de eerste ronde spontaan zwanger waren en om de 4 weken een eisprong hadden (vooral dat is confronterend als je niet altijd lekker in je vel zit vanwege je lange cyclussen en je PCOS). Hier is het veel gezelliger, ik weet wat ik aan jullie heb en we kennen elkaar inmiddels super goed!!! Jullie zijn gewoon leuker, liever, gezelliger en af en toe ontzettend gek *Bedenkt zich dat ze zelf ook echt super gestoord is... Ach, welkom bij de club :p*

Ik ga aan de slag op de computer, adressen enz opzoeken: Lang leve GOOGLE!!!

7. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Goedemorgen !!
    Zo werd toch wakker met een knallende hoofdpijn...was ik vergeten mijn make-up er voor het slapen af te halen...kan ik zo slecht tegen. Beetje vreemd eigenlijk haha :p

Oh die NOD topics...gek werd ik ervan. Het leek wel of iedereen binnen 4 rondes op roze mocht en de mensen die langer bezig waren gewoon maar niet op roze kwamen. En maar klagen en alles analyseren.

Nou ik moet even ontbijten en de hond uitlaten en daarna de hele dierentuin hier eten en drinken geven.

8. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Hele dierentuin Wachtende?! Wat voor beesten heb je allemaal dan?!

9. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    haha dat valt heel erg mee...mee ze zijn soms zo druk :p
    2 katten en een hond.
    Sinds ik zwanger ben zijn ze allemaal een soort van aan me vastgeplakt...tot aan het irritante aan toe.
    Nou ik ga weer even verder :d

10. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    @Noorus, nee...het is weer even gestopt! Maar dat is bijna elke maand zo! Kan soms even n dag stoppen of minder zijn en dan....bam! Rood!
    De bruine afscheiding begint alleen steeds vroeger!
    Soms dus al 4/5 dgn voor nod. En ook na mijn ongi van 6/7 dgn vaak nog een dag bruin. Wordt er niet goed van! Dit had ik een paar maanden geleden helemaal nog niet!

11. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

@ nod forum

ik weet hoe jullie je voelen meiden ik heb het soms ook maar ja het leven is soms oneerlijk de 1 is snel zwanger en de andere niet gisteren een familielid gesproken haar man had ook maar 7 miljoen zaadjes ze hebben er bijna 3 jaar overgedaan om zwanger te raken ze was 1x zwanger geraakt kreeg ze een miskraam met 12 weken nu is ze weer zwanger en bijna uitgerekend dus het geeft mij wel hoop dat het dus wel degelijk moet lukken met 7 miljoen zaadjes :) hoop alleen dat ik niet zo lang meer hoef te wachten!

12. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

#4772 Grumpy, 3 mei 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 mei 2012
    Meiden, net terug van vk, heel aardige vrouw en er is al een echo gemaakt! Omdat ik wat bloedverlies had gehad wilde ze het al doen. Ik ben wrs minder ver zwanger 6 wkn en nog iets, maar er is al hartactie te zien! (nou door de vk, ik zag niets...) Maar omdat het nog zo pril is kunnen ze het niet precies zeggen, hoe ver ik ben. Heb geen foto gekregen, dit echo-app was ook minder dan op de andere locatie. Dus over 2 wkn nieuwe echo.

13. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Wauw ! dat is mooi !!

14. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Veerle, jeetje wat fijn meis! Wist niet dat ze dat bij een VK ook echt deden, dacht dat je daarvoor altijd naar het ZH moest... Wat fijn dat er hartactie was!!! :) En ook fijn dat je over 2 weken weer een nieuwe echo krijgt! :D

15. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Veerle, wat fijn dat je een echo kreeg!!!!

Zo ben weer thuis, heerlijk gemasseerd. De boel zit goed vast :( volgende week weer terug. Ik moet nog meer gaan bewegen haha, meer wandelen en het liefst zonder kinderwagen en doorlopen..... uh ja hoe? Dochter loopt nog niet met mijn tempo mee (man heeft daar al moeite mee haha)
    Maar ach, blijf gewoon me oefeningen doen, en we zingen het wel uit :D

16. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Veerle wat fijn meid!!! Super joh. Nu genieten he. Dit is een plakkerd.

Hier gebeld voor FM. Dinsdag 8 mei eind vd middag. Ben benieuwd.

17. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Spannend Jeske! :)

18. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Noorus das nog niet zo heel spannend hihi. Ze gaan kijken hoe mn ei gegroeid is. En heb een nieuwe gyn. Die is daar net begonnen. Zit dan op dag 10 van mn cyclus.

Had ik gister nou gezegd dat als ik 3 eieren of meer had die op springen staan dat de IUI dan afgebroken wordt? Zonee bij deze. Zoja sorry

19. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Uh nee had je volgens mij niet gezegd, maar waarom wordt de IUI dan afgebroken?

20. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Ja waarom wordt dat afgebroken dan Jeske?!

Deel Deze Pagina