@Veerle, wat fijn!! Kan je nu al wat meer onbezorgd genieten? @Jeske, had je idd niet gezegd. Maar weet het wel van mijn zus! Dan is de kans op meerlingen veel te groot als alle 3 de eitjes springen! Mag je zelf dus ook niet klussen Ligt een beetje aan hoe je op de hormonen reageert.
Jeske: Had je niet gezegd idd, maar wist het van mezelf... Zoals LK al zegt, een grote kans op een meerlingzwangerschap en die zijn altijd met meer risico dan een eenlingzwangerschap, dus idd dan niet klussen ofzo Net klaar met voorbereidingen voor het voorbereidingsweekend van zomerkamp, kan ik me fijn nog 2 uur zenuwachtig maken voor dat gesprek van straks... Echt, schijt nu al bijna in mijn broek, erg toch?! Waarom zou ik? Nou, omdat dit DE droom van manlief is, dus als ik het verpruts zijn we beide niet blij, helemaaaaaaal niet blij (zacht uitgedrukt...).
Ik zie dat ik al geen antwoord meer hoef te geven haha dank je dames. Ja de kans op meerling is dan groter. Tweeling vinden wij nog wel kunnen. Maar alsjeblieft niet meer. De zuster zei ook dat t niet goed is voor je lichaam. Flinke aanslag erop. Dus ja.... liever niet dan. En idd zelf niet klussen. Nu weet ik t niet zeker meer maar dacht avond voor of na de IUI mogen we ook vrijen. Want de beste zwemmers worden toch in de selectie opgenomen dus dat was geen probleem.
Mira heel veel succes straks! Zal duimen dat t goed gaat. Hoe gaat t met de clonid? Kreeg je nu nog FM?
Avond voor IUI NIET klussen !!! Je moet proberen 2 dagen onthouding te hebben voor de IUI. Als je de dag voor de IUI nog klust heb je een grote kans dat je te weinig zwemmertjes hebt. Ik vond het erg lastig om te plannen maar aangezien je FM krijgt is dat al een stuk makkelijker. Na de IUI mag het natuurlijk wel.
Bij ons was het best lastig omdat ik dus geen FM meer kreeg. Probeerde zo te plannen dat we niet te dicht op de IUI aan de klus gingen...maar bij IUI #2 kwam opeens de positieve ovutest veel vroeger dan verwacht. Resultaat was toen maar 1 milj zwemmers...baalde dus enorm ! Nu op CD 10...dan zul je volgende week denk ik wel je IUI hebben he...misschien beetje aan het einde. Nou ik moet even op pad. Woeffenvoer halen...fruit inslaan en alvast eten voor vanavond halen. pff...ik ben sinds gisteren zo bang geworden he. Gisterochtend de hele ochtend curettages gedaan bij vrouwen die even ver of zelfs nog verder dan mij zijn. Dan fysio die ook nog aangeeft al twee keer een vlindertje te hebben gehad en nog met lege handen staat. Opeens slaat de angst goed toe. ik wilde zo graag genieten...hoe dit ook afloopt...zo ver zijn we in bijna 2,5 jaar nog nooit geweest...daar moet ik gewoon blij mee kunnen zijn. Ik weet ook eerlijk gezegd niet of ik nog een tegenslag aan zou kunnen. Ik mag van de fysio voor het eerst weer gaan proberen te fietsen...moet eerlijk zeggen dat ik het doodeng vind. Traplopen is al zo pijnlijk...hoe gaat fietsen dan aanvoelen. Maar ik MOET nu echt aan mijn conditie werken. Na 5 maanden niets aan inspanning te hebben mogen doen is mijn conditie echt helemaal op. Als ik naar de zolder loop begint mijn ademhaling al te versnellen. Normaal liep ik naar de 8e verdieping zonder problemen. We hebben ook nog een vakantie geboekt...in de bergen... Ik ben bang dat ik echt niet op tijd herstelt ben om te doen wat we altijd deden. Voor mijn man is het zo belangrijk...dit is de laatste keer dat we vakantie op onze manier kunnen vieren (als het goed is) voor een lange tijd. Hij kijkt er zo naar uit en is al maanden bezig met voorbereidingen. Heb al zo het gevoel dat ik hem zo beperk omdat ik de afgelopen maanden bijna niets kan. Wil hem niet daarin ook nog teleurstellen. Pff...ik denk dat ik gewoon wat zon nodig heb ?
Jeske: Spannend, op naar je FM!!! Nee, hier geen FM's meer. Mag zelfstandig met ovutesten aan de slag gaan Hopelijk deze ronde meer succes! Clomid is weer klaar, eergisteren laatste ingenomen, dus ik mag weer gaan wachten tot positieve ovutest en tussendoor lekker klussen Morgen middag/avond nog snel even voor we op kamp gaan en dan zondag als we weer thuis zijn! We gaan ervoor!!! De zenuwen beginnen te komen, over ruim 1 uur ga ik spullen pakken, fiets pakken en vertrekken... Op naar de woningcoorporatie!!! Schoonzus had al sms gestuurd, zusje net een whatsapp... Ze proberen me allemaal moed in te praten, maar vind het echt eng. Vind het eigenlijk zo stom dat ik dit voel, maar het gaat niet weg (vroeger had ik dit bij alles, maar nu gelukkig alleen bij, voor mijn gevoel, heel erg belangrijke dingen)... Zou echt blij zijn als ik daar binnen zit, dan is het tenminste weg!!! Ik ga maar vast de spullen die ik al heb hiervoor bij elkaar zoeken en in mijn tas stoppen, dan vergeet ik ze tenminste niet
Mira, nogmaals succes straks. Die zenuwen heb ik altijd bij spannende dingen.... hoop dat je straks goed nieuws komt brengen..... Heb ruzie met dochter, ze wil niet slapen, maar ze heeft het oh zo nodig nog. Al is t maar een uurtje. Ze trekt het vaak 's avonds niet meer als ze niet heeft geslapen.... wil dan niet eten en zo... wel slaapt ze vaak eerder als ze 's middags niet slaapt. Dus vanavond maar weer eerder eten.... wat weer slecht is voor mij omdat ik dan 's avonds weer snaai trek heb
Bedankt voor jullie lieve reacties! En Noorus: de praktijk waar ik heenga heeft een eigen echo-apparaat. 20 wkn wordt wel bij echobureau en in ons geval wrs door gyn, omdat schoonzus geboren is met een soort van open rug/ernstige nierproblemen heeft. Het advies is om dan ik zkh uitgebreide 20 wkn-echo te laten maken. Ben zo hard aan het duimen voor jullie! Even extra hard voor de meiden op de loungebank En voor een mooi ei voor Mira, Jeske, Gesina en Amanda!
Meiden... Net rose gespot.. En de bekende hoofdpijn. Ohh wat baal ik zeg. Ben op werk en enorm sip.. Veerle; wat fijn een goede echo!!
Debs: Dikke knuffel!! Hier al een tijdje terug van gesprek, maar meteen de halve familie moeten smsen Was een soort kennismakingsgesprek waarbij ze eerst zoveel als mogelijk info over me wilde hebben. Haar leidinggevende gaat ze daar dan over spreken en dan kijken ze, met de aanvullende info die ik nog moet opsturen, of ze het aandurven om ons het huis tijdelijk te huren. Ze willen het natuurlijk het liefst verkopen, maar 1 tot max 1,5 jaar huren en het ons daarna verkopen zou eventueel ook kunnen... Dus er is nog hoop, maar we zullen zien! We moeten nu nog een aantal papieren inleveren daar, mag gelukkig via de mail, en met een hypotheekadviseur rond de tafel om te kijken hoeveel er nog aan salaris via mij nodig zou zijn om het huis te kunnen kopen... Dus dan weten we hoeveel ik moet gaan verdienen en daarnaast ook of het realistisch is... Ik heb er een hard hoofd in, maar ze was wel enthousiast dat ik aan gaf om eventueel onder mijn niveau te gaan werken om toch inkomsten te hebben... Ja, wat moet je dan...? Gewoon werken, ook al is het iets dat niet zoveel zou betalen als een baan die bij je opleiding aansluit!!! Als we alles ingeleverd hebben, gaat ze overleggen met haar leidinggevende en belt ze ons met het oordeel, maar het ligt dus vooral aan mij en hoeveel er nog nodig is aan salaris om het te kunnen gaan kopen... Lekker die druk op mijn schouders