Hier vandaag niet zo lekker voelen misselijk ligt in mn hoofd duizelig steken in borsten voelen zwaar aan. dat zegt allemaal niks hoor denk dat ik gewoon een griepje krijg na 14 rondes geloof ik niet meer in mn lighaam
@Debs, wat enorm klote!! Ik had echt goede hoop bij jou!!! Knuffel!! @Mira, spannend!! Wanneer moet je meedraaien bij Amanda op het werk? @Kelly, al weer goed gemaakt met je dochter? @Jeske, nog wezen sporten? Ik ben vanmiddag gegaan! Ging lekker! @Gesina, spannend!! Kan me goed voorstellen dat je niet meer op je lichaam vertrouwd! Herken ik helemaal! @Hier steeds meer bruin! En ook meer buikpijn! Denk dat het morgen of uiterlijk za door zal zetten. Zaterdag is dag 28! Pff....wat klote weer!! Wij willen ook!!!!!!
Meiden meiden... we hebben echt even een positieve vibe nodig geloof ik. dus bij deze open ik de gelukswagon ! snaaiwagen is aanwezig
Nou ik ben niet meer zo positief hoor hahaa ben wel opgelucht dat we weten hoe of wat maar de tijd duurt alleen maar langer en langer
Liefkleintje ben niet meer geweest. Gewoon futloos vandaag. Heb op mn werk dus eigenlijk ook niks gedaan; minimaal. Morgen bikkelen dus. En fijn dat t lekjer ging. Das goed voor de motivatie! Ik lig al in mn nest. Steen en steenkapot. Wachtende thnx de gelukswagon! Strooi maar Hcg jij samen net Veerle. Kelky kan niet meer toch? Want HCG neemt toch af of heb ik dat mis? Mira spannend. Ga dubbel duimen dat beide wensen uitkomen heel snel. Gesina THINK PINK meid. Dat 'rammen' we er wel ff in bij je hihi. Maar ken he gevoel ook van Liefkleintje. Hoop is soms ver te zoeken en lichaam.... breek ne de bek niet over. Ik merk dat ik t er steeds moeilijker mee kryg en dat t steeds zeerder gaat doen. Onze buren is hun neisje geboren. Leuk!! Waren 9mnd bezig geweest. Maar ik heb t besef weer dat ik nog met lege handen sta. Mocht ik iemand vergeten zijn.... sorry sorry soryy
Ik strooi elke dag al stiekem HCG in elk wagon. Ik gun het iedereen zo erg ! Ik weer verwarming hoog, dekentje en samen met woef en mauw op de bank. Heerlijk die biowarmte bronnen.
Wachtende ahh stiekemerd haha. Dank je wel. Ben zo blij dat t bij jullie nu ook raak is. Kom ik aan net mn gezeur dat t lang duurt en dat t niet lukt. Jullie hebben er langer op moeten wachten. Diep respect. En ik moet zeggen dat ik t super leuk vind dat je meekletst. Jij kwam via PCO toch hier terecht? Jammer dat ze niet meer meeschrijft.Mis dr heerlijke humor. Maar respecteer dr keuze om afstand te nemen. Lijkt me niet makkelijk zo'n keuze.
En idd heerlijk biowarmte van de woef en mauw. Hier alleen een woef die nu al ligt te knorren, de muts.
Meid voel je niet schuldig. Elke dag lijkt 3 keer zo lang te duren als je wacht. Zo lang op iets moeten wachten..wachten op iets wat je zo vreselijk graag wilt. Het slaat gewoon een gat in je ziel. Ik voelde me echt nog maar een leeg omhulsel...altijd maar wachten. Het gevoel alsof je leven aan je voorbij gaat terwijl je wacht. En ondertussen...gaat iedereen verder. Baby's lijken wel uit de lucht te vallen en zelf de mensen die heel gemeen eigenlijk geen kinderen zouden moeten nemen...krijgen ze gewoon. Mensen die geen kinderen willen...krijgen ze zomaar kado. Laat niemand je wijsmaken dat je niet verdrietig mag zijn hierom !! Ik kwam hier inderdaad via PCO. Ik snap haar keuze ook wel hoor maar ook zo vreselijk moeilijk. Ik snap het als je liever niet met mij praat, want het steekt gewoon...dat weet ik echt wel. Ik ken het gevoel. Maar wil wel zeggen dat ik er voor je ben meid !!
pff...zit ik weer emo te doen hoor Daar voel ik me ook schuldig over...ik ben echt zo blij dat we eindelijk die 2e streep hebben gekregen...loop ik steeds te huilen. Tis ook nooit goed met ons vrouwen
Onderwerp van de dag..... vrouwen En Wachtende nee praat graag met je. Met iedereen hier. En ben maar lekker emo hoor. Ze zijn hier wel wat gewend hihi. Bij mij.ist echt laatste half jaar Hantje lacht, Jantje huilt. En niet schuldig voelen. Maar trots voelen en genieten van die uk in je buik!!!
En t stekende gevoel... ja ik ken t maar op de 1 of andere manier is dat van korte duur hier int topic dat ik dat voel. Komt omdat ik t jullie allemaal gun. En klets al zo lang hier met die roze klustreiners dat ik wel blij kan zijn. En als t zeer doet dan zeg ik t wel hoor. Maar ben nieuwsgierig en wil weten hoe t gaat enzo!
Nou het was weer goed met dochter. Ze zou om 17.45u eten, had ik bedacht... en ja hoor stuurt man een bericht we kunnen hem ophalen, nou ff gauw gauw..... niet dus ouwe hoertje met die en die je kent dat wel.... we zouden pizza eten dus dochter door t dolle heen.... ja nu net pas thuis, kind hartstikke moe dus zit boos aan tafel met een snee brood want manlief had zijn vrachtwagen sleutels nog in zijn zak, en die moest hij dus terug brengen naar de zaak.... er werd straks nog gereden met die auto dus hij moest direct terug.... mijn humeur wordt er ook niet beter van wat heb een honger!!!!! Maar dat duurt dus nog wel ff voordat hij weer deze kant op komt, moet hij ook eerst naar de pizzaria.... pppffff mannen dag was toch gister :x:x:x
Gisteren waren de mannen de klos...nu zijn wij het Vraag me trouwens wel af waar die vent van mij blijft... Heb weer echt geen puf om te koken maarja hij heeft het gisteren al gedaan dus ik zal wel moeten haha Nog even een vrouwen probleem hoor... Ik heb 10 weken een spalk gedragen...en al die tijd ook een steunkous om gehad...dag en nacht. Ik heb sinds die tijd allemaal ingegroeide haartjes op mijn been. Echt heel irritant. Ze komen gewoon niet door de huid heen lijkt het wel. Ik scrub en ik doe maar het wil gewoon niet lukken. Als ik met een scherp pincet ze eruit trek zijn het echt redelijke haartjes al. Het gekke is dat ze ook donker zijn..terwijl ik eigenlijk altijd blonde haren heb. Hoe kom ik nou van die stomme donkere stipjes af?
Nou kelly dat gaat lekker zeg. Kun je niet alvast pizza bestellen (thuisbezorgd.nl ofzo) en dat hij izjn stuk kan opwarmen? HAd hij het maar niet moeten vergeten
@Jeske, ik begrijp je zoooo goed! Ondanks dat wij dan nu "pas" naar ronde 12 gaan! Ik kan er op zich goed mee omgaan! Als ik ongesteld wordt vind ik het even moeilijk en als er weer iemand zwanger is! Al 7 meiden in mijn directe omgeving, waaronder schoonzus, zus en paar goede vriendinnen. Dat is moeilijk!! Dan kan ik me wel even down voelen! Maar een dag later zie ik het dan vaak al wat positiever in en geloof ik er ook wel in dat onze tijd ook komt! Ze kunnen tegenwoordig zoooo veel. Alleen dat wachten he! @Wachtende, vooral blijven kletsen hier!! Lekker vertellen hoe je je voelt, hoe je echo's zijn, etc!! Na 23 maanden is het jullie enorm gegund!!
Weet je wat het is het blijft altijd moeilijk om iemand anders zwanger te zien raken stel ik zou nu zwanger raken?? jullie zullen heel blij voor me zijn maar je voel je zelf dan wel klote denk je toch ook verdorie waarom nou ik toch niet ??
Nee want ben een zeikerd wil alleen maar pizza van de echte itailaan , en die bezorgt niet. Die andere pizzaria's hier vind ik geen vreten. Betaal dan liever wat meer en dat ik het lekker vind (is inmiddels ook 6maanden geleden dat we pizza aten, vanwege t budget)