Ja de ' jeej 1e ronde raak' vind ik ook best pijnlijk. Ik zie het ook vaak in onderschriften staan...vind het om een een of andere reden niet zo netjes...maarja ik heb ook in mijn onderschrift staan wanneer het raak was. Ben lekker hypocriet dus haha @kelly: bevallingsdatum misschien ? @ Gesina: ik heb je een pb gestuurd maar als je er te veel hebt mag je mij overslaan en de nog niet zwangere voorrang geven hoor. Is belangrijker dan geslacht. Hoe leer je dat pendelen eigenlijk? Kan iedereen dat? Ik kijk naar Hostage, sla rtl4 even een keertje over
Jeske ji jmag hier op kraambezoek komen hoor ! Moet alleen zeggen dat ik een gruwelijke hekel aan muisjes heb..daar moet ik nog een alternatief voor bedenken haha
Vriendin van me had hele mooie cupcakes met een baby van marsepein erop. Had dr zus gemaakt=banketbakker. En andere vriendin had zelf muffins gemaakt
Ik had ook hele leuke bakepops gezien. Is niet meteen zo machtig. Maarja dat is meer omdat ik zelf helemaal niet van gebak enzo hou...het bezoek waarschijnlijk wel...en daar gaat het om haha Ik heb zelf een tijd bruidstaarten gemaakt dus ik ken wel de nodige adresjes waar ik terecht kan voor allemaal goodies
Neem je wel nog even die vent in de maling...dat hij te laat is en nu de kans in gevaar heeft gebracht ? Even laten zweten... of ben ik nu heel gemeen haha
Had m net gezet en toen belde hij. Hij was aant haasten. Dus zei doe maar rustig heb m al gezet. Oei oei zit haast te janken hihi. Heb wel mn hand opengehaald aan die ampul en ben.misselijk nu en kwam bloed uit t prikgaatje maar.... . jaaaaa ik kan prikken!!!! Dat ik dat ooit zou zeggen, bizar