Wat goed Jeske! Ben trots op je! *geeft schouderklopje* Lig hier fris gedouched in bed Slaap lekker meiden!
Echt heel erg knap van je hoor. Dat openhalen aan ampullen doe ik dagelijk. Heb nu gewoon een eeltplek op mijn vinger dus ik voel het niet eens meer haha. Dat bloed is ook niet zo erg hoor. Je kan de naald er wat langer in laten zitten als het medicijn ook eruit komt. Maar snap dat je die liever zo snel mogelijk eruit hebt. Als je je niet lekker voelt even met je benen omhoog gaan liggen. Wat zal je vent ook trots op je zijn zeg. Je hebt een Ere Wagon verdiend !!
Jeske: Zoow, even een grote schouderklop voor jou hoor!!! WAUW, dat je het gedaan hebt, echt super Ik zou hem ook laten zweten hoor, even doen alsof hij nu gezorgd heeft dat deze ronde niks zal worden... Whahahaha, doe ik hier ook wel eens, maar dan met iets anders: Manlief liet in dierentuin cameratas staan en liep verder. Ik cameratas gepakt en achter me gehouden... 'Zeg schat... Waar is de cameratas???' Nou je had zijn gezicht moeten zien... Je dacht hem werkelijk denken en daarna 'K*T, die heb ik laten staan!!!'. *Lachend gezicht van mij* 'Oow, heb jij hem gepakt... Dank je wel Mira!!!'. Whahahaha! Heerlijk Dus Jeske, gewoon even stangen
Jeej jeskejes goed zeg van je!!! En laat die vent t maar eens flink goed maken he!! Heb je inmiddels al weer water? En verzekering nog gesproken? Veerle, slaap lekker Wachtende, morgen weer vroeg op?
Jup morgen weer om 06:00 op. Ben ook niet aan mn middagdutje toegekomen, had te veel hoofdpijn en dan kan ik niet slapen. Inderdaad Jekse...dementerende ik was het alweer vergeten...hoe zit het met de watersnood?
Ik heb de muis van mn hand opengehaald en bloed goed. En Wachtende dat koelen.... ideaal!!! Vriend laten zweten... helaas hij weet t al en stapt nu binnen ik hoor m. Veerle trusten. Dames dank jullie ben echt trots... haha klein kind
Hoi dames, ben ik weer even. Las wat over die NOD-topics...gewoon wegblijven daar, is zooo irritant! (en ik vind het her en der nogal onvolwassen). Hier weer richting mijn NOD aan het gaan. Ei wel goed te pakken gehad qua klussen, maar denk niet dat het raak is. Weer die oude vertrouwde buikpijn hier en verder voel ik NIKS. Zelfs geen zere boobs. Het voelt in elk geval allemaal anders dan toen ik laatst zwanger was en op basis daarvan durf ik vrij zeker te zeggen dat het niet gelukt is, maar ok: geen bloed geeft moed, nog even geduld dus. Verder heb ik van de week een sollicitatiegesprek gehad en ik mag maandag komen een middag komen 'meekijken'. (proefdraaien dus denk ik...) Verder gaat de stemming hier wel behoorlijk op en af. Heb er zulke slechte dagen tussen zitten, vreselijk. Soms ben ik best bang dat ik stiekum een depressie heb. Ik wil deze ronde nog even afwachten en anders ga ik denk ik toch even naar de huisarts voor deze klachten. Toevallig iemand hier vanavond nog naar 'Draagmoeder gezocht' gekeken??? Ik duik mijn bedje in, ben moe. Trusten voor jullie allemaal!
WAUW Jeske, ik vind je een superstoer wijf! Echt waar. Doorzetter, je verdiend het gewoon om zwanger te worden. Moet goed komen!
Nou het is heel knap op zo'n angst te overwinnen. Het is niet niets hoor ! Ik prik elke dag mensen maar toen ik mezelf moest prikken stond ik ook even met die naald van ja...en nu? Koelen werkt echt top haha. Toen ik mezelf zo blauw had geprikt had ik het ook echt nodig...ik had gewoon geen normale plekjes over en dat prikken werd echt mega pijnlijk. Dus ik was ook met ijs in de weer haha. En wat gaat jou man doen om dit goed te maken haha
Nee, niet gezien heb het opgenomen.... manlief wil dat allemaal niet zien. Zelfde als maandag avond animal plant/tlc dus ga waarschijnlijk zondag of maandag terug kijken
Waxientje ik heb niet gekeken. Ik herken het gevoel wat je hebt wel hoor. Mijn man merkte het ook aan me. Ik kon nergens meer blij om worden. en in zijn woorden ' je bent er gewoon niet'. Ik stompte echt volledig af. Op een gegeven moment werd ik niet eens meer ergens verdrietig om..alsof het gevoel volldig uitgeschakeld was.
Mijn gevoel is niet uitgeschakeld, het gaat juist zo nu en dan wel erg met me op de loop, zo voelt het meer. Kan echt zo down zijn dat ik weinig positiefs meer zie en me dan erg door dat gevoel mee laten slepen. De ene dag down, maar een andere dag best wel weer heel goed, heel raar heen en weer gewiebel zeg maar, erg onstabiel.
Ik begin het door die wisselende stemmingen ook lastig te vinden hier te reageren enzo. Omdat ik gewoon per dag erg van humeur kan verschillen. Als ik een beetje bezig blijf gaat het beter dan wanneer ik een dagje wat minder te doen heb. Op zo'n dag kan ik er flink in wegzakken.
Probeer dan echt te genieten van de hoogte punten. Onthou die goed...makkelijker gezegd dan gedaan want ik kon hte op een gegeven moment niet meer. Kun je wel goed praten met je man hierover?
Op zich wel, maar die is enorm druk met zijn werk. En daar valt 's avonds niet altijd meer tegenaan te praten, is dan zelf moe en alles. Hij ziet het wel natuurlijk. Ik huil ook wel bijna elke dag, dat is toch niet normaal.