Dat van het niets te doen hebben herken ik ook. Door de operatie 5 maanden thuis gezeten. Nou veels te veel tijd om te malen en malen. Nou dat deed me ook echt geen goed. mijn leidinggevende heeft me op een gegeven moment met de taxi laten ophalen en wegbrengen zodat ik even op werk kon zijn...die zag ook dat ik echt dood ongelukkig werd.
Jij bent dan ook wel een flink lange weg gegaan, he? Ik heb daar echt bewondering voor hoor. Ik zou het niet kunnen.
Tja wat is normaal? Je hebt toch een vreselijk iets meegemaakt. Ik vind het niet zo heel gek hoor. Prettig is natuurlijk anders...maar het is beter dan niet meer kunnen huilen. Wat wij doen, want mijn man is ook altijd tot laat aan het werk, is 1 keer per week uit eten gaan. De dinsdag is ons avondje. Dat doet me heel veel goed en we zijn daardoor echt beter tot elkaar gekomen vind ik. We hebben een vast plekje in een rustig hoekje waar we ongestoord kunnen praten...heerlijk.
Wel een goed idee, wij proberen zaterdagavond en /of zondagavond wel thuis altijd extra gezellig te maken. 1 x per week uit eten zit er hier niet echt in. Bovendien heb ik ook niemand die 1 x in de week zou kunnen oppassen. (maar dat is natuurlijk ergens een luxe probleem). Mijn man is bakker en is altijd vroeg op en vroeg naar bed.
Pff als je eens wist hoe bang ik ben dat dit misgaat. Ik weet dan niet of ik nog kan doorgaan. Ik heb de laatste keer clomid zo vreselijk ervaren. Nachten doorgehaald omdat ik zo beroerd was..klappertanden..bibberen..haaruitval...wazig zien en ga zo maar door. Toen had ik echt zoiets van ik kan dit echt niet meer. Ook speelde door mijn hoofd dat je na 6 maanden clomid verhoogde kans op ovariumcarcinoom hebt. Dat zat me ook echt niet lekker aangezien we het toch al 5 maanden gebruikten. Ik heb nu echt zoiets van dit mag niet misgaan...maar overal in mijn omgeving lijkt het wel te gebeuren...dus daarom zou ik gespaard blijven? Waarom zou ik wel het recht hebben? en zo kan je jezelf heerlijk gek blijven maken :S
Slaap lekker meiden, hier mandje opzoeken. Morgen weer vroeg dag een uurtje weer werken en dan weekend man is morgen vrij maar hij gaat naar de zaak om zijn vrachtwagen van binnen schoon te maken dus die zal daar wel een aantal uurtjes zijn. Klep klep klep, bakkie koffie, shagje roken, klep klep klep ohja moet schoonmaken, bakkie? Wel ja, en nog een shagje. Ken hem al langer dan vandaag
We gaan ook helemaal niet luxe uit eten hoor. In een dorp verderop zit een beetje wat luxer eetcafe..heerlijk eten en we zijn denk ik 25 euro kwijt. Heerlijk om een avondje niet te hoeven koken en er even uit te zijn. Het is ook erg kindvriendelijk met springkussen en al..dus ook mogelijkheden voor de toekomst
Nou ja, ik hoop echt dat die baan evt wat wordt, zou alleen al goed zijn voor mijn zelfbeeld, want dat is er de laatste jaren niet bepaald op vooruit gegaan. Verder tel ik mijn zegeningen ook wel hoor, heb echt een heel lieve leuke dochter. Waar ik heel blij mee ben. Ik hoop voor jou dat het bij jou allemaal goed mag gaan en dat je straks ook weet hoe bijzonder het is om moeder te mogen zijn. Dat gun ik trouwens natuurlijk echt iedereen hier! Ik ga zo mijn bedje maar eens opzoeken. Bedankt voor het luisteren en schrijven Wachtende! Ik ga nu weer ietsje rustiger naar bed...thanks!
Trusten meid ! Probeer een beetje tot rust te komen want het is allemaal niet niets. Ik ga ook want die wekker gaat al veels te vroeg weer!
Het is ook heftig Wachtende wat jij beschrijft, ik duim enorm hard voor je hoor! Ik weet wel dat ik er niet voor ga kiezen voor de MMM (denk echt dat ik niet tegen dat hele hormoongebeuren kan en dan helemala in een depressie ga schieten en ik zou die spanning denk ik ook niet aankunnen) en mocht ik nu nog weer een mk krijgen, denk ik ook niet dat ik daarna nog doorga. Maar ja, eerst maar weer eens zwanger zien te worden. Dat is al moeilijk genoeg.... En nu ga ik echt mijn bed opzoeken. Wil toch proberen hier weer wat meer mee te gaan lezen en te posten. Maar het gaat me soms gewoon wel erg snel hier! Voor nu in elk geval Trusten!
Wachtende en Waxientje dikke knuffel! Zo mooi om te lezen hoe we elkaar hier erdoor heen trekken! Meiden jullie zijn top. En tis allemaal al gezegd Waxientje. En gewoon hier spuien wat je wilt. De dames hier zien met mij ook af. Mijn stemming wisselt per uur soms.
Wachtende eigenlijk aarzelde ik niet met prikken. Was eigenlijk naald er tegen aan en tjoep. 1x terug getrokken voor ik prikte. Ik zat meer in over dat mn hand bloedde.
Haai meiden! Even heel snel hoor, net thuis en morgen weer ochtenddienst @ Wachtende, begrijpelijk dat het allemaal even heftig wordt. Hoop dat de vakantie je goed zal doen. Maak je gewoon kortere wandelingen toch?! @ Mira, spannend hoor meis! Ennuh mooie grap met manlief! @ Veerle, is dat niet bij jouw gezondheidscentrum dan?! @ Debs, neee meis meen je niet! Hele dikke knuffel! @ Liefkleintje, pfff gaat echt doorzetten dus?! Jij ook dikke knuffel! @ Gesina, en toch wordt het weer spannend allemaal! Duim voor je meis! Ik zou best wel een pendel willen. Hoe werkt dat ook alweer?! @ Jeske, wij doen gewoon emo meet met zn allen hoor meis! (K) En jeeej wat goed van je dat je zelf geprikt hebt! Trots! @ Kelly, lekker pizza!!! Nu ook superzin in! @ Waxientje, spannend meis!!! Hoop echt dat je ook elke dag even een geluksmomentje kan vinden, dat is je zo gegund! En succes met de sollicitatie! Hier maar richting bed zo, ben nog helemaal niet zo moe, maar om 5:55 gaat de wekker weer...
Noorus dank je. Ga morgen weer zelf proberen. Welterusten en werk ze morgen. Mira goed bezig met Mira-man laten schrikken. Waxientje alvast succes met sollicitatie.
Goedemorgen, Alle slapertjes nog op 1 oor?? Meiden alweer aan het werk? Hier net een half uurtje uit bed Waxientje, nee daar krijgt hij niet voor betaald nee haha allemaal eigen tijd. Hart voor de zaak ha hahahaha Meiden jullie hebben elkaar ff lekker erdoorheen gesleurd!!! Goed zo! Knuffels!!!!!! Straks naar me moeder, en vanmiddag zien we wel, in ieder geval de was van de lijnen halen want vanavond begin ik weer met de "normale" was man is nog niet in het kamertje geweest maar die zag wel de wasmand met de grotere maat hihi, zo zegt ie is dat alles voor die kleine? Hahaha ik lachen natuurlijk
Goedemorgen!!! Ben al even wakker hoor, maar nog niet hier gereageerd. Manlief wil, nu het straks belangrijk is om goed te sparen, geld in te kunnen leggen en zo hopelijk de hypotheeklasten te verlagen zodat we makkelijker aan een hypotheek kunnen komen, kijken waar hij op kan besparen... Dus ik ben maar even een overzichtje aan het maken, kunnen we dat samen eens invullen en kijken wat we kunnen besparen en waarop Temp was trouwens vanmorgen weer 36,3 dus is weer normaal. Straks door het huis heen, opruimen, schoonmaken en spullen inpakken voor Scoutingweekend... Ben benieuwd hoe dat zal zijn, voor mij de eerste keer dat we met zo'n grote groep gaan Ik ben er weer vandoor!!! Tot strakkies meiden
Goedemorgen dames. Mira drukke dag voor de boeg. En jullie gaan er echt voor he goed zo. Dat huisje komt er wel! Kelly succes met de was.