Jeske We gaan er idd voor!!! Dit is manliefs droom, daar in de straat te wonen, in dat huis. We hebben er al vaak genoeg grapjes over gemaakt dat het wel leuk zou zijn als we met 3 op een rij wonen, dat wij met de familie heel de straat eigen gaan maken enz enz enz. Nu het echt zo is, moeten we er ook alles aan doen en ook laten zien dat we er achteraan gaan. Dat zal allemaal in ons voordeel werken als ze zien dat we er ook echt voor gaan (zoals die vrouw bij de woningcoorporatie al zei: Jullie zijn jong, je inkomen zal nog groeien, jij bent zelfs bereid om onder je niveau te gaan werken om toch een inkomen te hebben, dat is gewoon positief!!!). Dus we hopen op het beste en gaan proberen zo veel mogelijk te sparen om straks te kunnen kopen. Het stappenplan voor de komende tijd is dus voor mij werk vinden, opleiding afronden (en hopelijk daarin werk vinden...), inkomsten en uitgaven onder de loep nemen en daarnaast hopelijk wat sparen om eventuele eigen geld te kunnen verhogen en inbrengen om de hypotheeklasten te verlagen!!!
@ Wachtende ja pendelen kan iedereen google maar eens @ Hier gisteren avond mn buurvrouwtje op visite gehad zit echt pal naast me we wonen in een appartementen complex maar goed wist dus dat hun ook bezig waren voor een kleintje dus ik zeg zo tegen dr van ben je al zwanger?? begint ze te lachen en zegt ja klopt ik zeg oooh wat leuk Gefeliciteerd en blablablab ze heeft er maar 3 maanden over gedaan na de pil ik zeg tegen dr voor de gein leer mij ook even om zo snel zwanger te raken hhaha ze liep de deur uit later die avond want we gingen naar bed en ik baalde baalde baalde als een stekker ik zo GVD is zei ook al zwanger GVD GVD en ik maar malen ik vind dit zo oneerlijk waarom moeten wij zo gestraft worden ??? waarom waarom waarom :x en zo zat ik dus de hele tijd in mn bed te malen!! JIPPIE
Gesina,bedankt voor het pendelen en een dikke knuffel Mira, hoop dat jullie het huisje krijgen Zo hier al een drukke ochtend achter de rug om 5 uur werd J wakker en moest heel erg huilen dat hij pijn in de buik had. Aangezien vriend er 10 minuten later toch uit moest heb ik hem bij ons in bed gelegd. Om 7 uur begon hij weer te huilen en te spugen dit heeft tot 9 uur geduurd en nu speelt hij weer of er niets aan de hand is. Heb trouwens mn kruis op FF.
@ Gesina: inderdaad JIPPIE! Ik herken dat zo: leuk reageren enzo en later als je weer alleen bent... moed houden hoor!
Ja de moed zakt momenteel erg weg in mn schoenen zal maar zeggen !! vind het zo oneerlijk maar ja je doet er toch niks aan !
Gewoon verder klussen.... maar ik herken je gevoel zo. Verder klussen en proberen er niet al teveel over na te denken. Maar op dit soort moment valt dat dus niet mee.
Jeske, hoe gaat het nu met spuiten? Wat balen van de waterleiding! Is het al opgelost? Jij dinsdag ook naar ziekenhuis, spannend! Had je gister zelf geprikt, super goed!!! Debs, wat balen! Noorus, je misselijkheid klinkt wel goed! Ik duim voor je!! Mira, nog gefeliciteerd met je moeder! Had je het nog aan je moeder gevraagd? Oww, wat spannend van het huis. Ik duim voor jullie! Wanneer krijg je meer te horen? Volgende week meedraaien, jeeh leuk! Veerle, fijn dat er hartactie was! Thanks meis! Wachtende, hier ook 2 katten en een hond, is wel gezellig in huis. Waxientje, succes maandag! Angel, jeeh een kruis! Gesina, ik herken je stukje tekst, is hier precies hetzelfde. Dikke knuffel! Lieve meiden, onze tijd komt ook! NOD topics heb ik ook al een tijdje afgeschreven. Gister heerlijk een dagje doorgebracht op de camping bij schoonzus en kids. Was erg gezellig! Vandaag nog lekker dagje vrij, morgen weer werken.
Dank jullie wel meiden ben net maar ff in bad gaan liggen ff tot rust komen en ff alles op een rijtje gezet !! het komt wanneer het komt ik heb er toch niks over te zeggen het leven is soms oneerlijk maar ja wat doe je er aan?? Helemaal niks kan wel blijven treuren maar daarmee schiet ik ook niks op
Zo weer even bij gelezen maar kan even niet reageren..... t lukt me niet om iets te onthouden Meiden allemaal een dikke knuffel!! Jullie worden allemaal top moeders!!!!! Had even een down momentje, vanmorgen op de weegschaal gestaan en ben inmiddels 10kg aangekomen deed me toch meer dan ik had gedacht... van dochter was ik totaal 10kg aangekomen, en nu moet ik nog wel ff...... flink gehuild, was ontroostbaar voelde me opeens zo dik en lelijk Manlief heeft me getroost, en ik weet ook wel dat ik t allemaal zelf doe want stop t zelf in me mond.... maar ach, ga gewoon lekker door met leven en na de bevalling zie ik t wel weer (overgins zie je weinig aan me, zit echt op me buik). Zolang me kindje gezond ter wereld komt, me dochter gezond is en ben gelukkig getrouwd dus wie doet me wat Vanmiddag brief van de woningbouw gehad, er komt een garagebox leeg hier bij de flat wij zijn eindelijk nr 1!! Zon 3,5 jaar op gewacht, sinds we hier dus wonen. Maar ja er zijn maar 8 boxen n 48 huizen dus ja..... maar snel gebeld, moeten alleen nog papieren opsturen en dan krijgen we eind van de maand de sleutel!! Eindelijk altijd parkeerplek, meer ruimte voor klerezooi , geen vogelstront meer op me auto, en vooral van de winter niet meer hoeven krabben wel weer geld kwijt natuurlijk per maand maar t heeft zoveel voordelen, ben er gewoon happy mee!! Wij hadden al pech met de schuur want daar staat een meterkast tegenasn gebouwd en dat stuk missen wij dus....
Amanda: Maandag kom ik meedraaien Heb het mijn moeder nog gevraagd, foto's laten zien van je FB, maar ze kon niet zeggen dat ze ze echt kent, maar de gezichten kwamen wel redelijk bekend voor Hahaha! We horen of volgende week of rond 21 mei iets (ivm vakantie van haar en leidinggevende die net na elkaar op vakantie gaan ). Dus het zal spannend worden tegen die tijd Hier vandaag al super veel gedaan: Slaapkamer schoongemaakt, 4 wasmandjes met kleren gevouwen en opgeruimd, kleine kamer (die rommelkamer ) opgeruimd en schoongemaakt, mijn schoenen allemaal een plekje kunnen geven, overloop schoongemaakt, onkruidbestrijding gespoten in de voor- en achtertuin en net snel onder de douche geweest zodat ik schoon mee op weekend ga. Straks nog mijn tas inpakken (waarvoor ik al het meeste klaargelegd heb tijdens het opruimen) en dan ben ik er klaar voor Nu even relaxen, hier op ZP bijlezen en reageren (In ander topic is iemand vanmorgen bevallen van een meisje, dus moet nog even feliciteren... Begrijp gelijk waar jullie het over hadden, iedereen gunnen, maar het stekende gevoel... Zij heeft ook PCOS, dus steekt nog net iets meer...) en nog voor Scouting en voor het huisje dingen mailen... Argh!!! Vanavond vast te moe om nog iets te doen, handig op voorbereidingsweekend
Goeiemiddag meiden! @ Mira, alvast een heel fijn weekend meis! Geniet ervan en veel plezier! Spannend wat betreft het huis! @ Gesina, wat onwijs verdrietig voor jou om te horen van je buuf. Kan me zo voorstellen dat je gewoon niet blij kan zijn Toch zo lief en knap dat je er nog een gefeliciteerd uitkrijgt! Ennuh, bedankt voor het pendelen nog! @ Angel, wat fijn van je kruis! @ Amanda, lekker aan het genieten van je vrije dag?! @ Kelly, balen van die kilos, maar komt na de bevalling wel weer goed meis! En leuk van die garagebox, jeej! Hier vanmorgen gewerkt en daarna even langs m'n ouders gegaan, mijn vader heeft vandaag ruggenprik gehad, dus even kijken hoe het daar ging. Morgen heb ik weer ochtenddienst, dus vanaaf beetje bijtijds mijn mand in (vriend gaat naar verjaardag (van Arie Koomen van de Lama's)
Net thuis van werk, pfffff, wil ik hier gaan lezen, maar het eten is al klaar! Dus eerst eten, im coming back
Meiden, eet smakelijk. Wij gaan ook zo eten, dochter is al behoorlijk moe , vanmiddag express niet laten slapen want dan slaapt ze tenminste om 8u. Zijn jullie nog 2min stil straks? Hier wel, ben er mee opgegroeid dus weet niet beter dan dat ik het uit respect moet doen. Vlag hangt hier al half stok.
Dames eet smakelijk. Hier eigen gebakken frietjes en kip krokant. Verder ben ik doodop futloos en daarstraks akelig. Straks lekker mn bed in en niet naar mams Ben te moe en te jankerig. Geen idee if t vd hormonen komt. Maar is sinds gister heel erg..Ben hele dag bezig geweest met 1 bestelling. Kreeg mezelf niet in beweging. Ben ook hangerig.
Nou, was toch wel een en ander bij te lezen hoor... Was vanaf gisteravond niet meer geweest en er is toch wel het een en ander gekletst Ten eerste ben ik erg nieuwsgierig naar de pendel van Angel & Noorus Angel: mooie kruis! Lijkt weer een innestelingsdipje.... Spannend! Noorus: waarom moest je vader een ruggeprik??? Werkse morgen! En ik zit niet in gezondheidscentrum maar gewoon bij een vk-praktijk (west), hier om de hoek en er zit nog een locatie in Kanaleneiland. Mira: goed bezig in huis! En succes komende weekend! Spannend of jullie het huis krijgen! Amanda: lekker vrij geweest, heerlijk! Veel plezier morgen nog met je vrije dag! Jeskejes: maar lekker vroeg onder de wol vandaag! Kan best door de hormonen komen, denk ik Waxientje: vervelend van je pieken en dalen Knuffel! Gesina: ook een extra knuffel voor jou! Wat moet dan moeilijk zijn om te horen van je buurvrouw en pijnlijk. Kelly: fijn de garagebox! En balen van je gewicht Anders probeer je er nu een beetje op te letten toch? En anders gewoon na de bevalling!
En Wachtende: probeer je niet te druk te maken of het mis zal gaan. Is makkelijker gezegd dan gedaan, helemaal je niet volledig werkt. En jullie hebben al een lange weg afgelegd. Maar het gaat vaker goed dan mis tijdens een zwangerschap. Hoop dat je straks een mooie echo hebt! Knuffel!
Meiden: We gaan zo laatste dingen doen (klussen ), spullen pakken en dan richting Scouting. Dus tot na het weekend!!!
Nou ga er nu ook niet zo op letten hoor ( vreet natuurlijk niet elke dag ongezond of snaaiwerk) eet ook veel groente en fruit. Alleen vorig weekend toevallig 3x een tompoes die we normaal ook niet eten. Nu net lekker zelf gebakken aardappeltjes gegeten met sla,komkommer,wotel,mais, ei dus wel gezond he straks nog een appeltje