Dubbelwandige glazen.... ik moest aan een bril denken tot ik verder las. En ja ook hier mond aan verbrand auwww
Lekker jeske! Ik ga ook op tijd mn bed in. Morgen weer vroege dienst... Heb nu even hollands got talent opstaan, maar vind daet eigenlijk niks...
Tja mijn mankementenlijstje is iets te lang. Doe je niets aan.. Ze wonen nu in flevoland maar ben meer in brabant aan het kijken. Er is alleen een storing op funda..krijg steeds foutmeldingen. Dinsdag maar even goed met de schoonouders praten hierover...want sv is niet zo zelfredzaam...laat staan behulpzaam. En nu wonen ze echt te ver weg bij iedereen.
Hier ook vroeg naar bed hoor! Op Ned. 3 is 24u met een vrouw die eerst een man was. Vervelend dat je vriend ook raynaud heeft
Noorus, ja hoor niet zoveel gedaan. Waarvoor heeft je vader een ruggenrik gehad? Veerle, lekker gegeten? Jeske, kan best aan de hormonen liggen hoor. Mira, fijn weekend! Angel en Noorus, hopelijk komt de pendel uit! Wachtende, dat is idd shit! Kunnen ze het huis ook niet aanpassen?
Hier ook Hollands got talent aam. Ook netjes 2min stil geweest. Veerle balen van je muur Wachtende wat een K*T collega, en dat daar niemand overheen wilt.... tja waarschijnlijk doe je het je hond nog niet eens een plezier mee dan Lag net met me bek op de grond manlief gaat helemaal uit zichzelf, spontaan de kleding in de wasmachine doen en hem nog aanzetten ook hihi. Zal die wat van me willen???
Ooh ja de ruggenprik... (dat vroeg jij ook he veerle) mijn vader heeft een paar weken geleden gordelroos opgelopen. Dit begon bij een paar bultjes, leek uitslag, maar werd van blaren tot korsten over zijn hele rug zij en buik steeds erger. Doet echt heeel pijn, dus hij is vandaag naar de pijnpoli geweest om te kijken welke behandeling geschikt is. Hij heeft dus nu een ruggenrpik gehad waarbij zijn pijn hopelijk gaat afnemen...