Zo plat op de grond is niet zo mooi, wat heb je gedaan ? Wel voorzichtig doen hoor ! Tja dat huis aanpassen is geen doen. Onderhoud loopt al enorm achter, tis een bende...alle deuropeningen zijn te smal voor een rolstoel...gangen te smal...geen ruimte voor een traplift...te veel kleine kamers...niet zo ruime benedenverdieping door foute indeling. Gaat echt moeilijk worden om hier een oplossing in te vinden. Echt verkoopbaar wil ik het huis ook niet noemen. Ze moeten ook echt dichterbij komen wonen wil ik regelmatig kunnen helpen...want ik kan geen 3 uur per dag gaan rijden om even te helpen. Heel hard...maar ik kan daar niet aan beginnen.
Sorry ff tussendoir maar WTF!!!! Wat was dat goed zeg!!! Hele tyd kippenvel gehad jeetje. Die Pirates dans I LOVE IT!!!
Noorus, hopelijk neemt de pijn snel af! Wachtende, dat is dan idd lastig. Hopelijk kan je iets dichterbij iets voor ze vinden.
Ding dong, willen alle dames overstappen naar een nieuw deel van deze klustrein? Einde bericht! http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/355587-de-roze-klustrein-op-weg-naar-zwangerenland-deel-4-a.html#post12669381
Heb ik m heb ik m heb ik m???? Oowww wat erg. Lees de post van Kelly en lig in een deuk hier. Ik moest alleen 30 sec wachten voor ik weer kon plaatsen hahaha.