De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 3!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 15 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Debs, wat spannend!

Veerle, misschien idd wat eerder beginnen. Je weet maar nooit!!

Weltrusten meiden!

2. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Welterusten Kelly en Amanda.

Ik lig al lekker in bed. Nja lekker.... Heb fikse steken rechts auwwwww

3. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Toch foto gevonden :D, dochter heeft het natuurlijk aangehad. Hier dus alleen het truitje en broekje. Er zit ook een jasje bij van hetzelfde kleurtje/soort.

Mocht er iemand denken, hey dat pakje heb ik ergens gezien en misschien heeft diegene het nog (en niet meer nodig)............. denk aan mij :)

4. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Zwaai naar iedereen! Fijne dag allemaal! Jullien hebben vandaag geen last van stalkerI:D:p:D
    Knuffels!

5. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Wat is het hier rustig geweest... Is iedereen nog in het oude topic geweest ofzo? Heb die al uit mijn abbo's gegooid, dus kan hem wat minder makkelijk vinden.

Hier vannacht prut geslapen... Spanning zullen we maar zeggen. Benieuwd wat die Provera met mij doet (zowel lichamelijk als geestelijk wat ik ervan zal merken...). Komt wel goed hoor, maar blijf het spannend vinden. Vandaar dat ik ook nu al wakker ben :(

Zo lekker onder de douche. Klaarmaken voor een fijne wandeling vandaag met een camera in de hand en bij iedere kruising een foto maken en vragen verzinnen. Gaat nog een pokkewerk worden! Wat doe ik mezelf toch aan...

6. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Veerle werk ze. Ik stalk vandaag wel voor 2 dan.

Mira balen dat je prut hebt geslapen. Kan me voorstellen dat t spannend is wat de meds doen. En succes met fotos maken. Tis pokkewerk maar als je die brakken dan bezig ziet ben je weer tevree.

7. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Jeske: Thanks meis! Ik voel echt de spanning door mijn lichaam stromen, last van mijn darmen ;)
    Het is trouwens nog maar de vraag of we ook echt kunnen gaan lopen... We hadden de afspraak, met de laatste leiding die vertrokken is (waarvan we vinden dat je dat eigenlijk helemaal niet moet doen midden in het seizoen...), dat hij mee zou moeten draaien als wij geen vervanging voor hem konden regelen. Nu konden we dat niet, maar wil hij, vanwege afspraken die hij heeft voor zaterdag, niet voor alleen Scouting naar ons komen (woont op 1 uur rijden van ons, maar ik vind afspraak is afspraak!!!). We zitten dus met 1 persoon minder en met 2 vastte leiding en 1 inval kun je niet 2 groepen van 9 kids maken en de inval willen we niet alleen laten lopen. Dus als er geen vervanging geregeld wordt ga ik vandaag dus voor Jan L*L aan de wandel (wel goed voor de lichaamsbeweging, maar dat is niet waarvoor ik het doe!).
    Ik heb het er echt enorm mee gehad, manlief ook, en we hebben samen afgesproken dat, mocht deze ex-leiding zelf geen vervanging regelen (wat hij nu zelf moet doen omdat hij af heeft gezegd op het laatste moment), dan gaan we film kijken zodat we niet moeten gaan lopen met de kids... Erg jammer aangezien ik weet dat er een aantal kids dit echt leuk vinden (zouden ook een zelf gemaakte speurtocht van een van de kids gaan lopen zaterdag, helemaal zelf bedacht, bordjes voor gemaakt, route bedacht, echt leuk!) :( En zo verzieken anderen jou leuke dingen!!!

Maar nu genoeg geklaagd!!! Zo maar eens wat spullen pakken om onder de douche te springen :D

8. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Goedemorgen dames.
    Ik kom jullie even heel veel succes in deze nieuwe trein!:)
    Ik duim heel hard voor jullie allemaal.
    Dikke hcg knuffel van mij!!!

9. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Rosa: Thanks meid!
    Hoe gaat het met je? Kun je de rust in jezelf nog vinden of blijft het moeilijk? Dikke knuffel meis!!!

10. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    :$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$

11. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Mira klote is dat he dat de kids dan de dupe wordrn. Maar mask je m vandaag dan kun je m toch andere x gebruiken? En eigenlijk best slecht van die ex leiding. Vind t zo jammer voor je dat je zo t plezier erin mist. Kheb zelf ook zo gezeten toen ik commandante was vd ponyclub. De oudere kids verpestten t toen en ben er mee gestopt met pijn in mn hart.

12. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant

Wat wat wat wat wat is er????????????????

13. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    :x Waar blijft dat ei van mij????? :x

14. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Vinden jullie dit normaal???????????????

Dit kan echt niet dames wat een KLETSMAJOORTJES ZIJN JULLIE :p

Ok effe reageren proberen althans op jullie..

Nuage wat zijn dat dan voor een gekke daar op die afdeling???

Mira wat fijn om te horen dat je eindelijk mag yeahhhhhh

Provera helemaal slikken..je wordt waarschijnlijk pas na die 10 dagen slikken ongesteld... echter ik kreeg altijd maar 5 pillen dus dan was dat het advies ;)

Amanda bij jou komt er dus ook schort in...krijg je dan ook evt. medicatie of gewoon check up elke keer?

Waxientje fijn om te lezen dat wel alles bij je schoon is zeg maar. Hoe dan ook blijft het klote voor je!

Ik geef het op sorry.....

15. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Dames moet echt effe snel weg hoor, klets straks bij!

Uhh ik heb echt waterige zooi gisteren ook al...dat kan toch nog helemaal niet?!?!!?! Ben benieuwd wat ik straks op de echo dan zie... vaag zeg! Knuff voor jullie allemaal!!

16. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Pco zie je toch dat t wel kan. Haha. Meis succes bij FM. En waterige zooi kan al wel hoor. Ik loop al 3 dgn met eggwhite en nog geen ei.

17. Enjoylife

Enjoylife Niet meer actief

Goedemorgen!

Kom net bij de dok vandaan omdat ik vannacht weer zo'n pijn in mijn buik had en misselijk.
    Zegt ie: " we kijken het nog een week aan, tenzij de klachten verergeren want ja het is allemaal wat lastiger als je zwanger bent, maar vervolgonderzoek is zeker nodig"

Ooookeeeeejjj.....

18. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Enjoy nog niet echt wijzer dan. Bah bah. Hoop dat t niet verergert.

19. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Mogge,

Giga slecht geslapen, alles doet zeer :( kon me draai niet vinden, me buik begint vervelend in de weg te liggen........... Vanavond maar eens met een voedingskussen slapen, kijken of dat al wil helpen.

Meiden die moeten werken, werkse!
    Meiden die vrij zijn, stalkse :D

PCOmama, succes met je FM

Enjoylife, wat een rare dokter heb je :(:(

20. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    PCO: YEAH!!! Goed he?! Heb trouwens GYN gisteren nog gesproken: Idd Provera helemaal nemen, tenzij een goede bloeding ontstaat tijdens het slikken... Dus gisteren dag 1 van Provera, benieuwd wat er gaat gebeuren ;) Maar mag ik vragen of je me een PB stuurt (zodra je tijd hebt natuurlijk ;)) over hoe alles bij jou gegaan is, Provera, Clomid, de overstap naar de meds die je nu hebt... Wil zo veel mogelijk info over hoe ik me kan gaan voelen, want weet niet wat ik moet voelen nu met die meds erbij...
    Succes bij de FM zo. Mss een snel ei voor jou deze ronde??? Hoe laat moet je?

Enjoy: Hopelijk snel meer duidelijkheid voor jou! Dikke knuffel!

Net heerlijke douche genomen. Nu goed wakker, maar nog geen zin om te lopen, hoop op een zonnetje voor vandaag, maar hier is het nog bewolkt en er piept niet eens een klein zonnestraaltje door :( Wat een domper na de dag van gisteren...

Deel Deze Pagina