Mira hier ook nog grijs en grauw. En ik kom mn bed maar niet uit pfff maar moet gaan sporten vanmezelf. Heb wel giga steken rechts weer.
Mira ik zal je pben, maar ik heb ook een mooie website moet je wel ver terug in het verleden moet ik zeggen in mijn dagboek hahaha... Ik zal het vanavond even doen ok... wel ifjn dat het nu echt gaat beginnen toch! Hier rustig, zou naar de kapper gaan..nog dicht dus dat wordt het niet..manlief is naar de dokter om een bultje weg te halen dus zit ik aan mijn bakkie koffie....straks maar de fm en dan effe mijn nagels doen..en misschien nog naar de kapper haha... Maar bij deze meld ik mij dus weer
PCO: Oow je hoort mij niet zeggen dat ik het vervelend vind dat we begonnen zijn hoor... In tegendeel: Kom maar op! Maar het is toch wel een beetje spannend wat er gaat gebeuren... De eerste keer is heel eng en daarna weet je wat er gaat komen en kan je erop inspelen en weet je wat je kan verwachten Ik ben eigenlijk helemaal niet van de pillen in me stoppen om iets te verhelpen, heb liever V.SM ofzo omdat het homeopatisch is... Paracetamol neem ik eigenlijk alleen als ik verkouden ben zodat ik goed kan slapen (val er echt als een blok van in slaap hahaha!), dus dit gaat totaal tegen mijn natuur in om mezelf vol te stoppen met hormonen... Is een grote stap! Ik zie het wel verschijnen meis, thanks!!!
Mijn huisarts is een oude rot in het vak.. vandaar zijn keuzes denk ik Ach als het niet gaat, ziet ie me sneller terug dan hij denkt.. hahaha pco En succes met de echo straks!
Mannen... *Slaakt een zucht en rolt met de ogen* Manlief is hier vandaag weer werken. Hopelijk gaat het vandaag goed en krijgen ze eindelijk te horen wat ze met diegene met een tijdelijk contract gaan doen (vast contract of toch ontslag...).
Wat voor pijn heb je? Zeurderig/branderig of een beetje als ongi pijn? Of zijn het echt duidelijke krampen? En als het krampen zijn, voel je ze oplopen en weer aflopen?
Enjoylife wat zegt je gyn?? Mira ik wil het ook wel voor je opzoeken. Ga je ook Pregnyl spuiten en IUI doen of alleen Clomid?
Het gaat weer de goede kant op. Ik heb meer rust in mijn hoofd. En slaap iets rustiger. En ik heb mij zelf een paar veels te dure laarzen kado gegeven. Zondag ben ik jarig en als kado van mijn broer en zusje heb ik een pretecho gekregen. Die is morgen al! Dus ik ben helemaal blij. Spannend hoor, ik ben heel benieuwd.
Nuage: Thanks! Hier alleen Clomid, hebben niks over IUI gehoord. Manliefs zaad is prima, dus ik denk dat we eerst eens gaan kijken wat het doet als ik een goede groei van eitjes heb Rosa: Wat een leuk cadeau!!! Genieten er maar lekker van! En laarzen, die kan een vrouw natuurlijk nooit genoeg hebben Fijn dat het al iets beter gaat met je. Goed kunnen slapen is wel belangrijk, merk ik aan mezelf ook Alvast gefeliciteerd met je verjaardag meis!
Goeiemorgen! @ Mira, succes met je loop straks! En natuurlijk met de spannende tijd de komende weken! @ PCOmam, haaai! Succes zo! @ Enjoy, gewoon nog een keer aan de bel trekken hoor als je het niet vertrouwd! @ Rosa, fijn dat het beter gaat en heel veel plezier morgen! @ Jeske, hier ook nog grijs en grauw, maar moet zo wel even rondje rennen... Hier dus nog steeds geen ei (wordt er echt simpel van). Geen idee wat ik nu moet doen eigenlijk?! Ik heb zoiets van laat de ongi maar gewoon komen...
Ik ga even opschrijven hoe het nu al een week gaat: Vorige week donderdag op vrijdag ineens heftige pijn in buik, bovenin en zijkant rechts. In de ochtend pijn weg en ben ik flink aan het braken gegaan. Maandag dok gebeld en kreeg primperan. misselijkheid is zo goed als continue gebleven, braken was al snel gestopt. Met vlagen pijn in mijn maag/buik/zijkant rechts. Soort krampende pijn. Vannacht opnieuw heftige pijn net zoals vorige week en opnieuw flink misselijk. Dok denkt aan maag of galblaas, maar moet dan een week aankijken voordat er verder onderzoek gedaan wordt. Jij morgen een echo... leuk!! Ik moet nog 1.5 week wachten haha
Heej! Noorus; mijn lijf is zeker 4-5 maanden van pad geweest..het is niet gek dat jouw ei nog niet gevonden is.. Ik had op een gegeven moment ook zoiets van laat die ongi komen! Werd er helemaal gek van.. Erg frustrerend!! Hoop dat jouw lijf snel de draad weer oppakt! Mira; zeker spannende tijden voor jullie! Pco; succes straks! En whahaha.. Echt zo'n bangerik?! Rosa; fijn dat je je beter voelt! Leuk kado, veel plezier morgen! Enjoylife: wat een ha..?! Pff.. Bel je verloskundige eens! Als je het niet vertrouwd aan de bel trekken hè! Nuage; pff wat een enorm slordige fout zeg! Echt geen woorden voor.!! Ik heb er een neefje bij, K.iet! Ben super trots! (ook een beetje verdrietig..! Ach hoop dat het snel slijt!) Ga vandaag een rustig dagje houden, even op zolder en daarna heerlijk genieten, K.iet, stad, elkaar.. Fijne dag!
Nuage: Idd, om te kijken of de Clomid 50 wel of niet aanslaat, of er verhoogd moet worden enz. GYN zei al wel dat ik het niet als een wondermiddel moest gaan zien, dat het nog best maanden kon duren. Dat weet ik, dus hou er zeker rekening mee, maar aan de meds is al een serieuze stap verder dan steeds horen dat je moet afvallen... Enjoy: Dat is niet niks... Hopelijk snel beterschap voor je! Hier net de ex-leiding even gesmst of hij al iemand gevonden had om hem te vervangen omdat ik andes mijn hele programma moet veranderen (lees: Niet door kan laten gaan en dus alles om moet gooien, film kijken waarschijnlijk...). Nog niks gehoord van hem, stuur zo een mailtje na, even de druk opvoeren hoor!!! Ik moet het namelijk NU weten, want moet na lunch echt gaan lopen...
Debs, gefeliciteerd met je neefje!!! Rosa, fijn dat je je al wat beterder voelt!! En wat een leuk cadeau, veel plezier morgen he
Ok, ex-leiding heeft nog niet gebeld voor vervanging... Ik boos!!! Dus ga straks toch maar lopen voor die tocht en inmiddels belde mijn moeder of ze mee moest lopen nav mijn post op FB. I love my Mom Dus die komt straks deze kant uit, gaan we samen naar de Blokhut en dan gaan we samen een rondje lopen en foto's maken voor die tocht Joepie!!! Moest het even kwijt hoor
Ik slikte ook Clomid 50 en kreeg dus Primolut, geen Provera. Van de Primolut had ik op zich niet al te veel last, soms wel wat buikpijn maar dat is natuurlijk logisch. Van de Clomid had ik ook geen last, behalve dan de moodswings Ik voelde wel dat ik "hormonerig" was, dus sneller janken en ook sneller boos. Maar lichamelijke klachten vielen erg mee verder. Van de Pregnyl had ik wel sterke reacties maar dat is nu niet aan de orde. Denk maar zo: als de Clomid ervoor zorgt dat je een eisprong hebt dan heb je iedere maand, net als ieder ander "normaal" stel, 20% kans op zwangerschap. Dus dat is 1 op 5
Enjoylife. Begrijp ik het nu goed dat de pijn hoger zit dan de baarmoeder? Heb je je vk al gevraagd? Ik vind het maar niks dat de ha zo afwachtend is.