De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 3!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 15 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Nee nog effe bikkelen, maar kwam gisteren thuis rond 19 uur en ben toen gelijk in slaap gevallen..manlef maakt mij wakker om 21 uur met een lekkere vette pizza hahaha, ben toen weer in slaap gevallen op de bank en werd zojuist wakker op de bank ;) dus goed bijgetankt!

Het is nu druk omdat we toch dat online systeem hebben...moet dus circa 200 dossiers volledig invoeren.... belastingaangifte voor iedereen...jaarverantwoordingen maken voor iedereen...en daarnaast moet ik dan bekijken of er mensen voor kwijtschelding gem belastingen in aanmerking komen whaaha...ja gezellig..en dan ...... kan ik lekker relax doen ;)

Straks breng ik zoonlief naar school ga dan effe werken...en dan lekker buiten keuvelen met mijn nieuwe plantjes...

zo mijn huisje ben ik echt happy nu mee hoor... alles is zo veranderd met de wisselingen...straks effe foto op fb zetten want mijn zus is nu wel benieuwd hahaha...

Jeske jij straks naar de gyn toch....ben benieuwd!

Mira nog geen ongi??

De rest even zwaai pff kan het niet meer terughalen sorry :)

Hier is mijn temp al 4 dagen hetzelfde...ovu test was gisteren negatief ...zal straks na 12 uur weer eens kijken hoe het zit....

2. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Dan heb je je slaap nodig gehad. Goed ff bijgetankt te hebben! Zo te lezen heb je t nog druk dus. Succes! En geniet vanmiddag lekker in de tuin!!!

3. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ik spiek straksook wel ff naar je foto op fb ben wel benieuwd. Mooi dat je er nu happy mee bent.

4. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Goedemorgen.
    Met mij gaat het in ieder geval goed.
    Ik ben minder moe en misselijk en ben blij met de eerste zonnestralen.
    Gisteren heb ik samen met mijn vriend de tuin even aangepakt.
    Ziet er al een stuk beter uit zo. Ik heb ook overal viooltjes geplant dus lijkt al heel wat zo. De jongste kan nu ook lekker buiten spelen.
    Dus ik ga straks lekker in de tuin rondhangen.:):cool:

Ik lees hier nog wel mee hoor, ik heb alleen weinig te melden.;)
    Ik las dat jij vandaag naar de gyn gaat. Heel veel succes!:)

5. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Goedemorgen,

Jeetje wat was het rustig gister........................

Heerlijk zonnetje vandaag weer :D:D

Jeetje PCOmama, dikke uren maak je.............. Durf het bijna niet te vragen maar heb je nog gekeken voor ons?? :):)
    Lekker genieten van je tuin!!

Jeskejes, itsme had een operatie dus die zou zich pas weer melden als het ging.
    De andere misschien wat meer afstand van ZP genomen?

Rosa, geniet ook van je tuin en de zon! Fijn dat het allemaal goed gaat!!

6. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Goedemorgen!!!

Hier vannacht niet super geslapen, maar een half uurtje langer blijven liggen deed me goed :D

PCO: Nee, nog geen ongi, maar mag nog 2 pillen, vandaag en morgen, en daarna is het wachten...

Vandaag blijf ik uit de zon, ben nog behoorlijk rood, dus als ik er nu in ga zal het alleen erger worden...

7. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Kelly i know....en dan te bedenken dat als ik dit af heb....ik flink ga netwerken in deze omgeving haha...gisteren al wel rechtbank amsterdam gebeld! Wat blijkt komen goede curatoren tekort..ik mag een brief zenden dat ik mij aan wil melden om ' zomaar' toegewezen te worden zonder dat ik de cliënten ken zeg maar... je wordt dan op de proef gesteld door de rechtbank...en als zij vinden dat je je werk goed doet, krijg je gewoon weer nieuwe aanmeldingen...dus AMSTERDAM HERE I COME!

Wel stoer, maar zo eng af en toe haha... ah jah...leuk leuk...kan toch niet stil zitten en kan het zelf inplannen...komt goed!
    Ben dan zooo blij met mijn man....als je die niet achter je hebt staan had ik dit echt niet kunnen doen....

Ik had nog niet gekeken nee, sorry...zal ik straks even doen ok...

Mira....nog geen gevoel van dat het gaat komen?

Rosa hoe voel jij je dan?

8. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Goeiemorgen meiden! :)

Fijn Rosa, dat je van de zon geniet en dat het je goed doet!

@ PCOmam, lekker druk dus! Goed bezig! Benieuwd naar de foto's (maar kan natuurlijk ook gewoon komen kijken, haha! :))

@ Jeske, hoe laat mag je meis?!

@ Mira, even rustig aan dan met je huid en de zon!

9. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    PCO: Heb wel ontzettend veel zin in lekkers, dus ja, wat dat betreft komt de ongi er wel aan. Heb nu wel iets minder last van mijn buik dan een week geleden, maar toen was ik ook nog maar net begonnen. Het misselijke is ook minder, dus begin te wennen aan de meds ;)
    Ben benieuwd hoe ik reageer op de Clomid, of ik dan ook 5 dagen beroerd er van ben...

10. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Noorus: Ja idd! Even geen zon voor mij. Vandaag lekker in de schaduw zitten, dan komt het wel goed en blijf vandaag gewoon smeren met de aftersun, helpt mss nog wel iets ;)

11. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Je komt maar hoor, de koffie staat klaar!

12. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Op dit moment wel goed. Ik neem nu wat bewuster meer rust momenten.
    Om mijn hoofd leeg te krijgen zeg maar. Zoals gisteren bv, toen heb ik even alles opgeschreven wat er in mijn hoofd rondspookt, het nog even weer doorgelezen, toen aan de kant gelegd en met mijn ogen dicht op een stoel in de zon gezeten. Of ik schenk een glaasje prik en ga staren naar de bubbels.:p Ook bellen blazen met de jongste is een goede afleiding.
    Gewoon even helemaal niks en concentreren op de zeepbellen.

Even iets heel anders, ik heb een vraag en misschien weet jij het antwoord wel.
    Na een wsnp blijf je nog 5 jaar bkr geregistreerd staan, als ik het goed begrepen heb. Maar wat gebeurt er na die 5 jaar? Ga je dan automatisch uit het systeem of moet je dit speciaal aanvragen oid?

13. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Noorus half 2mogen we.
    En daarna gaan vriendlief en ik toch ff lekker de stad in!! Ff shoppen met zn 2 en ergens wat eten.

14. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Fijn om te lezen dat je in ieder geval je rust pakt! Dat moet je ook echt doen he!

wat de WSNP/BKR betreft is het inderdaad zo dat je na 5 jaar beeindiging WSNP uit het register wordt gehaald. Je kan dit dan checken door het op te vragen.

15. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Pcomama, bedankt voor je antwoord. Was ik nieuwsgierig naar.

16. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Zo ik heb weekend!! ff een bakkie bij me moeder dan naar huis op de fiets :D broodje eten, kind naar bed en ik op balkon niksen!!!!

morgen gaan we voor behang kijken hoop zo dat we wat leuks vinden!!

17. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Heel veel succes zo Jeske! :)

18. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kelly: Geniet van het weekend! Het is heerlijk weer om op je balkon te zitten. Of het nu in de zon of in de schaduw is, de temperatuur is geweldig!

Jeske: Alvast succes voor vanmiddag. Hoeft niet zenuwachtig te zijn, gaat niks engs gebeuren!

Hier net in de tuin bezig geweest, stukken klimop wat bijgewerkt, overwoekerde bijna heel die muren!!! Is nu weer bijgewerkt :D Binnenkort eens kijken of mijn moeder met de grasmaaier langs kan komen, zodat de voortuin ook weer klaar is op het schoffelen en knippen van de klimpop aan die kant na...
    Volgende rotklusje voor vandaag is de auto wassen, maar weet niet of ik daar zin in heb om dat vandaag te doen. Anders schuiven we het, alweer, door naar volgende week :p

19. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Mira, je bent goed bezig!!

Jeskejes, succes straks en daarna veel plezier met je mannetje in de stad :D

20. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Dank je meiden. Weet gaat niks engs gebeuren maar toch erg benieuwd naar wat ie zegt. Nog een uurtje.......

Mira maai snel de voortuin maar anders zegt de buurman er wat van haha.

Auto wassen.... *zet de mijne er naast* haha.

Nou int winkeltje ist echt druk!!!! Kryg taaie mqanden voor mn kiezen. Maar vind t leuk om te doen!!! Voel t echt als mijn en mama's winkeltje.

Deel Deze Pagina