Thnx dames. Gaat helemaal goed komen. En ik zit nog in de race deze ronde he. Nog week tot NOD. Maar tis allemaal al in werking gezet. Jullie zijn schatten. Dikke knuffel voor allemaal!! Ow en ma was vanaaf echt super goed. Lekker gebabbeld en vragen gesteld omtrent t winkeltje. Vriend en ik zijn eerder weggegaan zodat pa en ma ff quality tijd samen hebben. Tussen pa en mij gaat t nu ook lekker. Lk geniet van je vakantie! Verslaafde hier?? Neuh joh. Begaan net de medeklustrein dames.
Jeske, hoe was het vandaag? Kan me voorstellen dat je even van het padje bent. Is het al een beetje bezonken? Dikke knuffel! 5 april is al super snel! Fijn dat het zo druk is in de winkel! Nog bij je moeder geweest? En met je moeder ook alles goed, fijn om te horen. Rosa, fijn dat het goed gaat! PCO, nu lekker genieten van het weekend? Mira, goed bezig geweest in de tuin! Noorus, vrije dag vandaag? Kelly, wat leuk! LK, haha verslaafde! Veel plezier nog! Bo, spannend! Hopelijk blijft het alleen bij het oud bloed! Vanavond en morgen opruimen in huis, want zondag vieren we onze verjaardagen!
Itsme dank je meis. Hoop dat je je snel weer fitter voelt. Amanda veel plezier met opruimen en de verjaardagen!! Dames hier eigenlijk nog best verward hoor. Ff nachtje over slapen straks. Vandaar ook minimale reactie. T komt gewoon niet binnen wat ik lees en wat ik kan tikken om te reageren.
Liefkleintje, wens je nog een hele fijne vakantie Hier ook echt niet verslaafd hoor aan ZP Itsme, fijn dat alles goed is gegaan. Laat je lekker verwennen en rust goed uit!!! Amanda, drukke dag voor de boeg dus Jeskejes, wat fijn dat je moeder weer goed was vandaag!!! Oh meiden net zo gelachen, heb ik me broek gepiest van het lachen Ben met een man bezig die het motorpak van me vader wilt overnemen maar het moet verstuurd worden dus hij vroeg om meerdere foto's. Geen probleem, dus ik zeg tegen manlief dat hij dat pak ff aan moest doen zodat ik makkelijker foto's kon maken........ Had hij dat pak aan (veel te groot voor hem) en een zonnebril erbij opgedaan nou ik had het niet meer............. Dochter werd huilend wakker omdat ik zo hard moest lachen hahaha (zielig he, gelukkig ging ze gelijk wel weer slapen) de tranen vloeiden rijkelijk en de wasmachine draait weer hahahahaha Zal van de week eens de foto hier op zetten, nu maar niet want manlief zit op de bank.................. zal hij niet leuk vinden
Aaf! @ Bo, wat balen meis van je temp! Hopen dat de ongi wegblijft! Goed dat je weer bent wezen rennen, hoe gaat het? @ Mira, welk boek ben je aan het lezen!? @ Jeske, pfff wat een verhaal. Maar ze willen nu wel echt actie ondernemen dus. Klinkt allemaal wel heel spannend (en wat snel!!! ), maar ook veelbelovend! Fijn dat mams goed is! @ LK, ga jij nou eens even heel snel genieten! Weg met ZP joh! Je zit in Dubai!!! @ Amanda, nee moest werken vandaag. Uurtje thuis nu Jij vast gefeli en fijne verjaardag! @ Itsme, fijn dat de operatie geslaagd is! Rustig aan daar he!? @ Kelly, haha benieuwd naar het shot! @ PCOmam, ben je nog geslaagd in Bataviastad?! Was gezellig vanmiddag Bedankt voor de koffie! Hier nu onder zeil en genieten van het weekend!
Hee meiden! Ik leef nog! En alles ok! Druk druk druk!om gek van te worden! Heb jullie geprobeerd te volgen..! Jeske; fijn dat jullie geholpen worden! Een spannende tijd voor jullie! Hoe voel je je eronder? Lk; genieten!!! Hoe is het verder met iedereen?? Hier gaat het goed! Druk met werk en leuke afspraken... Mijn lijf, tja.. Geen idee wanneer ei is geweest.. Sinds gister denk ik.. Zou het??? Dag 27 van cyclus nu.. Nog een paar daagjes geduld! Sweet dreams!!
Noorus: Hij is inmiddels uit, dus vandaar toch de auto gewassen. Was 'Blauwe Maandag' van Nicci French. Hou echt van die boeken, heb ze allemaal van die schrijvers (is een getrouwd stel die de boeken samen schrijven, voor diegene die dat nog niet wist, Nicci Gerard en Sean French ). Die slepen me altijd mee het boek in en kan het dan moeilijk wegleggen! Vandaag ruim een half boek gelezen (lees dan ook erg snel, zo snel dat schoonmoeder wel eens gevraagd heeft waar het boek, dat ik van haar geleend had en binnen 1 dag uit had, over ging, maar kon haar precies vertellen hoe of wat ), zo spannend vond ik hem!!! Net terug van duiken van manlief. Hij kon nog zwemmen, maar luisteren niet (deed af en toe niet wat de opdracht was, maar goed...). Zo lekker naar bedje, morgen (of vandaag eigenlijk) weer vroeg dag, douchen en daarna richting Scouting (heb er totaal geen zin in, maar hopelijk valt het morgen enorm mee!). Welterusten dames!
Morning ladies! Jeske wat lees ik nu! Toch de MMM in joh....maar wel prettig dat je gelijk met alles kan beginnen toch.....komt helemaal goed meid! Itsme voor jou ook een fijn bericht dat het niet gelijk IVF wordt...brr zo udaar ook niet aan moeten denken! Bo nog niets te bekennen dus wanneer ga je evt. testen dan? Hier is ovu test minimaal, maar volgens de gyn zou het toch moeten komen dus uhhh ik van slag whahaha...nou ja komt goed! Noorus, idd gezellig gisteren.... heb je de kamer van zoonlief nog niet gezien whahaa, dus verplichte terugkeer hihi En wat zei manlief er nou van? hahaha... Mijn man zei, ja het is wel leuk toch dat je iemand dan ook in real ziet ipv via de gesprekjes in die trein hahaha... Zo zoonlief komt nu ook naar beneden strompelen...
LK vergeet ik jou ook sorry! Dus lekker in de sun en nog denken aan ons hahahaa...hoezo verslaafd girly!! Veerle Goodmorning!!!
Amanda en manlief gefeliciflapstaart in ieder geval... en de schoonmaak klaar? Hier nog niet klaar met werken..volgende week is het nog hectisch en dan is het klaar! Jahoe... althans met de afspraken zeg maar... Kelly pica willen wij wel zien haha... Mira have fun bij de scouting vandaag, is mooi weer ervoor... Debs, bij jou dus druk hectisch en ga zo maar door.... wel relax blijven he
Check mijn temp! Hoe kan ie nou weer omhoog gaan? Mag ik daar hoop van krijgen? Nog geen ongi (ook geen oud bloed oid) en ploffie boobs. Of zou dat echt mezelf valse hoop geven zijn en zakt temp als een baksteen morgen?
Hihi Kelly, zie het voor me! Noorus lekker vrij het weekend? PCOmama testen, geen idee. Test altijd pas laat positief. Maar als....temp morgen nog niet gezakt is misschien dan toch? * durft bijna niet hardop te praten *
Zo meiden, ikke >24 uur niet op ZP geweest, was helemaal van slag Was drukke dag gister en meteen door naar m'n broer, lekker gegeten daar en manlief heeft schoonzus geholpen met sollicitatiebrief en CV. Wat een ontwikkelingen allemaal meiden! Ten eerste Jeskejes, vind het stoer dat jullie ervoor gaan! Zal niet makkelijk zijn, maar je kan het! En misschien is er nog een kansje komende periode, ga voor jullie duimen! Itsme, fijn dat je ok goed verlopen is! Ga maar goed opknappen bij je ouders! Rosa, fijn dat je je wat beter voelt! Amanda, sorry heb gemist wat er te vieren is??? Jubileum ofzo??? Bo, balen van je temp! Hoop dat 't nog meevalt... Mira, goed bezig in de tuin! En doe m'n auto ook ff aub.... Noorus, idd je zag mn helm niet op de foto... Hoezo blond? Debs, lekker druk geweest in jullie huis! En ei gehad, yeah! Kelly, heel snel een foto van je man in het motorpak Ik pieste ook bijna in m'n broek.... En dat om 7u 's ochtends! Haha! PCO, hoppa eitjes moeten komen! En klus-se! LK, HAVE FUN IN DUBAI Iemand vergeten... Sorry! Hier, nog geen ei Heb al dagen watery Goed bezig met ZI! Man gister uitslag gehad van MRI en ja hoor, z'n vaten lopen anders dan ze dachten oid, heel ingewikkeld verhaal, ze kunnen misschien die nierzenuwen nog wel doorbranden maar dan moeten ze het vd bijnier ook doen oid. Iig gaat z'n internist overleggen met de cardioloog en het bespreken en in juni hoort hij pas meer.... Nee hoor, we hebben geen haast om een baby te maken hoor... Weet je, het boeit me niet meer zo, geduld is weer het sleutelwoord En z'n kaliumgehalte was te hoog en moet over 2 wkn weer geprikt worden. Kon ook komen door voeding en had ie nu net do-avond 2 borden salade naar binnen hebben gewerkt, zit veel kalium in blijkbaar.... Was wel grappig, gister bij m'n broer eten, zeiden we bijna alles tegen hem: 'Lieverd, zou je dat nu wel doen, daar zit ook kalium in' En hij deed zelf lekker mee! Haha!
Jeetje klinkt ingewikkeld Veerle! Noorus rennen gaat trouwens heerlijk. Gisteren les 8 gedaan en ik heb er echt weer zin in steeds.
Al met al is het niet zo'n ingewikkelde ingreep zei de arts. Dotteren is moeilijker, alleen je moet gewoon weer lang wachten op die dokters. Hebben het blijkbaar druk en 't moet wel goed overlegd worden e.d. Maar lekker bezig met rennen! Leuk hoor! Hoop op roze voor jullie en een plakkerd
GOODMORNING Heb je wel beetje lekker geslapen meissie? Na alle ontwikkelingen van gister? Hoop het! Knuffel!
Heb eerst liggen draaien gisteravond, maar toen ik eenmaal sliep. Sliep ik vrij vast. Heb al gedroomd over hormonen spuiten en dak een hormoonster werd. Had vriend gister al gewaarschuwd. Nja we zullen eerst deze week afwachten.
Mogguh, gebroken op de bank :x manlief vond t blijkbaar nodig meer bed te gebruiken en ik draai nogal veel omdat ik niet lekker kan liggen (geen idee waar dat aan ligt ) dus al voedingskussen in bed maar als er dan nog iemand zowat in je ligt wordt draaien wat moeilijk. maar hij hoort t zo wel hoor.... heb een humeur t*ring!!! ga meisje maar uit dr kamer halen want die stuitert weer hihi hij hoort uiteraard niks.... straks boodschappen doen, behang kijken en misschien vanmiddag nog ff naar p.renatal positie shirts kopen en leggings (als er centjes zijn) kom zo op computer reageren, gaat makkelijker