De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 3!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 15 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo12

Bo12 Bekend lid

20 mei 2011
    903
    0
    0
    Mogguh allemaal!

2. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Goedemorgen dames!

Zo, heel wat bij te lezen, na een korte nacht slapen...

Jeske: Ben maar gerust, dromen zijn bedrog!

Kelly: Succes met je humeur vandaag ;)

Vandaag scouting, nog steeds weinig zin in, maar zal wel moeten... Ach, zijn maar 2,5 uur die we moeten vullen en komst vast wel goed. Het weer is super dus mss kunnen we een deel van het programma buiten doen, dan zitten we niet de hele tijd binnen!

Temp was vanmorgen 36,7 dus gaat nog goed hierzo. Hopelijk gaat hij snel dalen (overmorgen waarschijnlijk pas, morgen zal hij nog hoog zijn door de laatste pil van vandaag ;)) en start de ongi. Hopelijk maandag, maar verwacht eigenlijk ergens rond woensdag pas. Spannend ;)

3. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Humeur is alweer over :p. Manlief heeft hem overgenomen........... ik had dochter op de slaapkamer deur laten bonken (lees 08.00u) en daarna de deur open gedaan en was ze op bed gesprongen hahahaha vond ie niet leuk maar ik wel :D:D

4. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Goeiemorgen meiden! :)

@ Bo, jeej temp weer omhoog! :)

@ Kelly, gare nacht dus! :(

@ PCOmam, kom nog wel een keer kamer kijken hoor! ;) Vriend vond het leuk dat ik bij je geweest was. Ik zei tegen hem: ja dacht misschien vind je het vaag, haha. Toen zei hij: nee joh, tenzij je je handen hebt laten uitlezen (heb een keer iemand laten pendelen en dat vond ie zoooo'n onzin, hahaha :D)

5. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Bo, wat goed dat het rennen zo lekker gaat! Hier heb ik morgen die run, dus ben benieuwd!

@ Veerle, begon je al afkickverschijnselen te krijgen?! :p Nog lang wachten tot juni, spannend wat ze dan gaan doen...

6. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hebben Pco en Noorus elkaar ook al in real-life gezien??? Meiden de date moet komen, ik word jaloers:) Haha! Noorus rense! X!

7. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    De date komt ook echt wel Veerle! :) Heb er zin in! Ja PCOmam en ik wonen eigenlijk bij elkaar om de hoek, dus buurten is dan wat makkelijker :)

8. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Noorus heel veel succes en plezier morgen met de run!!

Date... is volgende week al he.

Mira succes en plezier bij de scouting.

9. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Jeske: Thanks! Ik hoop de zin in Scouting tussen nu en 14.00 uur ergens te vinden... Manlief heeft er ook weinig zin in, dus ik hoop dat de kids straks ons gevoel niet over gaan nemen...

Noorus: Morgen de run al... Succes!

Kelly: Fijn dat jij in ieder geval al geen last meer van je humeur hebt en hem aan manlief over hebt kunnen dragen. Wat kan het toch fijn zijn als je man iets voor je wil doen, ook als hij het eigenlijk niet wil ;):p Hahaha!

Date/meeting: Volgende week is het al dames :D Volgens mij was iedereen het eens met Capelle aan de IJssel, dus zijn we er bijna klaar voor :D ZIN IN!!!

10. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Is het nog nodig te reserveren Mira?! :p

11. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Noorus: Mss is het handig om te reserveren, maar je kan er ook zonder reservering terecht (denk ik zo...). Maar als we willen reserveren moeten we wel zeker weten hoeveel personen er komen zodat we het juiste aantal doorgeven ;)

12. itsme82

itsme82 Niet meer actief

Goeiemorgen dames,

Zo ik voel me eindelijk weer ns een beetje mezelf vanochtend! Ga vandaag denk ik maar weer eens naar buiten, ff kijken hoe t gaat.

Hoe gaat t hier? Bo jij mag bijna testen toch? En jesjke bij jou kan t ook nog zo zijn (zou natuurlijk fantastisch zijn) he... Verder nog dames in de buurt van NOD. Ik kon t lijstje niet vinden.

zoooo moest de afgelopen dagen ontzettend bijoomen van de operatie maar voel me nu weer wat beter en Kan gelijk al weer niet wachten tot mijn afspraak ovr 2,5 wkn. Wil dan ook maar gewoon zo snel mogelijk beginnen met spuiten! Waarschijnlijk heb ik geen ei van mezelf deze cyclus dus moet ik dan eerwt aan de provera en dan wachten op ongi. Al met al zal ik dus eind april ergens kunnen beginnen met spuiten.

Houd voor de zekerheid wel mn temp in de gaten want je weet t natuurlijk nooit, misschien heb ik wel net deze maand weer eens een spontane eisprong. De afgelopen dagen na de operatie had ik 37.5 dus die heb ik maar niet meegeteld... Ga zo maar ns ff ovutestjes scoren want in een ronde zonder meds is er bij mij geen pijl op te trekken.

13. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Itsme: Fijn dat je jezelf al beter voelt! Ga maar lekker genieten van het goede weer, het is echt heerlijk!!! Hopelijk is het snel zover dat je aan de Provera kan en daarna kan gaan spuiten.
    Heb je al eerder Provera gebruikt? Zoja, wat vond je er van en hoe snel daarna was je ongi? Ik zit vandaag aan mijn laatste pil Provera, dus zal binnenkort ongi worden, hopelijk snel ;)

Meiden, geniet van het weer vandaag, wij zullen zo wel vertrekken richitng schoonouders en daarna naar Scouting... Tot vanavond of morgen!

14. itsme82

itsme82 Niet meer actief

Ha mira, ik heb idd al eerder provera gebruikt. Duurde bij mij lang voordat ik ongesteld was. 10 dagen provera slikken en toen nog 7 dagen wachten! Hoop dat t bij jou sneller gaat. Spannend hoor, je kunt bijna beginnen met clomid!

15. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Zwaait ff. Ga boodschappen doen met tante en oma.

Itsme fijn dat je je weer beter voelt!

Mira als je die kids ziet straks is de zin er weer hoor.

16. itsme82

itsme82 Niet meer actief

Hehe heb t lijstje gevonden en m maar ns naar voren gehaald. Heb mezelf ff aangepast.

17. Bo12

Bo12 Bekend lid

20 mei 2011
    903
    0
    0
    Volgende keer de quotes nog weghalen ;)
    Je kan in mijn handtekening altijd zien waar de laatste lijst is.

Waar wordt de meeting meiden? Zo zonder jullie op facebook mis ik alles...haha.

18. Bo12

Bo12 Bekend lid

20 mei 2011
    903
    0
    0
    Roze klustrein (NOD)lijst!*

*Maart 2012*
    ? mrt -> Mira85, 5e ronde (PCOS/lange cyclus), 1e kindje
    25 mrt -> Bo12, 4e ronde (na mk en vmk), 3e kindje
    27 mrt -> Debs1, 15e ronde, 9e na bbz, 1e kindje
    30 mrt -> Jeskejes, 16e ronde, 1e kindje

*April2012*
    6 april -> Toekan, 5e ronde, 1e kindje
    7 april -> Angel77, 7e ronde , 2e kindje
    13 april -> PCOmama, (PCO/MMM) 5e rondje, 2e kindje
    24 april -> Amanda 13, 12e ronde, 1e kindje

*Datumloos*
    Gesina, 12e ronde, 1e kindje
    Noorus, 4e ronde (1e na vmk), 1e kindje
    Veerle, 5e ronde, 1e kindje
    Itsme82, 14e ronde (PCO/MMM), 1e kindje

*Pauze*
    Liefkleintje, 11e ronde, 1e kindje

*ZWANGER!*
    24 juli -> Kelly1312, 3e ronde, 2e kindje
    27 juli -> Jez, 8e ronde, 1e kindje
    3 sept -> Helena, 2e ronde, 3e kindje
    5 sept -> Rosa5, 2e ronde, 5e kindje
    7 sept -> Enjoylife, 5e ronde (1e na vmk), 1e kindje
    24 sept -> Evy77, 4e ronde, 2e kindje
    5 okt -> Nuage, 50e ronde, 1e kindje

Vlindertje
    ???? -> Waxientje, 3e ronde na pauze, 2e kindje

19. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ja date waar? Dacht Capelle aan de Ijssel? En hoelaat?

20. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ow eet weer alles wat los en vast zit. Niet normaal die vreetbuien. Wil ik helemaal niet :(

Deel Deze Pagina