De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 3!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 15 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Debs gefeliciteerd met jouw nieuwe neefje!:)

2. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Lekker aan de bh met ei

3. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ok Jeske wil je bh's en eieren niet door elkaar heen gaan gebruiken hier hahahaha :D ik raak in de war hoor

4. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ik krijg dat ook hoor....

Ik krijg per cyclus iets van 2 t/m 4 x een FM...erg handig moet ik zeggen..vandaag ook geweest, woensdag weer.

5. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Debs gefeliciteerd met je neefje..

Enjoy ga jij eensj e VK bellen AUB!!! Ha zou ik ook niet gerust op zijn sorry, maar niet naar luisteren en gewoon die VK bellen want je hebt wel een beebje in je buukske!

Hier FM gehad..1 ei van 12 mm en de andere van 9 mm dus nog inniminie maar dat kan ook wel kloppen...woensdag weer terug.... en dan waarschijnlijk ook de OVU testen gebruiken... dus we shall see!

Net ingeschreven bij de KVK bedrijfje in Almere is gevestigd :D dus kan gaan netwerken hiero.....

als dat storm gaat lopen hoef ik lekker niet meer naar de andere kant van NL yeahhhhhhhhhh

Ga zo denk ik maar lekker shoppen met mijn mannen, heb ik zin in dus dan moet dat maar gaan gebeuren!

Ow en wat mijn man betreft, ja is een bangerik maar vanwege het feit dat hij gewoon bang is om een bloedonderzoek ofzo te krijgen en al zijn mannelijke familie leden zijn vroeg gestorven dus jah

6. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Debs, gefeli meis! :)

@ Mira, lief van je mams! :)

@ Jeske, smulse lekker! :p

@ PCOmams, wat fijn dat je een begin in almere kan gaan maken! Gaan jullie ook op zoek naar een pand of eerst vanuit huis!?

Hier hardgelopen vanmorgen, ging lekker! :D Daarna even naar stad voor boodschappen en dingen. Vriendlief en ik zijn vandaag 8 jaar samen! Wilden eerst even hapje eten vanavond, maar toch besloten geld te besparen voor onze wintersport in april. Dus nu heb ik spulletjes in huis gehaald, gaan we gezellig cupcakes maken vanavond! :D (en heb ook nog mooi shirt voor hem gekocht ;))

7. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Haha app ik net naar hem:

Ik: We gaan vanavond toch even iets doen, hoeven we de deur niet voor uit.
    Hij: Slaapkamer voldoende?
    Ik: Nee keuken...
    Hij: Oh, is ook wel een keer leuk ja :)
    Hahaha :D

8. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    :cool:

Don't need any more words haha :D Heerlijk die mannen he.

9. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Pfff niet gesport en niet van plan vandaag. Maar voel me zo moe. Morgenvroeg toch echt de sportschool weer in. Ik verslaafd.......... neuh hoor.

10. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Afspraak net gemaakt voor meditatie enzo. Dinsdag kan ik al terecht. Ben benieuwd.

11. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    Hey meiden,

@Debs, gefeliciteerd!!!

@Noorus, hahahaha, ik hou van dat soort humor! Die van mij zal zoiets niet snel zeggen!

@Jeske, jij hoeft toch ook niet elke dag te sporten? Soms even relaxen kan ook wel eens goed zijn!!
    Ik had van tevoren alleen tegen vriend gezegd dat jij ging sporten en jij zou kijken of je hem zou herkennen ;)
    Wij gaan elkaar vast snel zien daar!

Hier weer een lekker dagje op het werk gehad! Lekker s'middags met de kids naar buiten, wat een heerlijk weer!
    Morgenochtend een fotoshoot.....hopelijk nog droog!

En dan ook dit weekend spullen pakken, want donderdag vliegen we naar Dubai!! Hoop dat het leuk gaat worden samen!

12. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Lk lekker genieten vd vakantie!!!! Heerlijk hoor. Lekker met kids buiten. Hoop op mooi weer morgen voor je shoot.
    Elke dag sporten... merk aan mezelf dat ik energieker ben dan. En wij gaan elkaar zeker x tegen komen haha. Ik ben alleen zon muts.... ben aardig verlegen haha. Maar komt goed.

13. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ow ik = blij :D Kreeg weliswaar schouderklopje van pa en complimenten. En als ma morgen goed is mogen vriendlief en ik op zijn kosten uit eten of naar de film. Gaat t met ma goed..... dan met pa ook.

14. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    Ik moet mezelf echt naar die sportschool slepen ;)
    Het is dat ik nu natuurlijk echt nog een afspraak heb met de fysio, dus ik moet! Maar als dat zo klaar is, dan wordt het lastig ;)

Jij een verlegen muts? Zo kom je niet over, hahaha!!
    Ik denk dat ik jou niet eens zou herkennen, hahaha!

Wat lief van je vader!! Lekker van genieten dan! Fijn dat het goed gaat met je moeder! En dus ook met je vader ;)

15. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Jeske: Fijn meis!

LK: Ik wil ook wel mee, lekker naar Dubai! Geniet er lekker van meid :D

Tocht voor morgen is gemaakt en ben ik nu aan het printen :D Heb voor de leiding een controle plattegrondje gemaakt, dan kan het echt niet fout gaan. Moeders en ik hebben precies 1 uur erover gedaan (lopen, kijken waarvan we een foto gingen nemen, foto nemen, aantekenen op de plattegrond...), dus we verwachten dat het de kids ook zo lang zal kosten om hem te lopen. En extra leiding is gelukkig geregeld, dus niet voor niks aan de slag gegaan :D

16. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    Ik kan het natuurlijk niet laten jullie alvast mee te laten genieten waar wij over een week zijn! :D

17. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Lk jep ik ben best verlegen. Zou je zo niet zeggen he haha. Let op de sportschool maar op iemand met lange zwarte broek. Shirt zonder mouwen en oordoppen in haha. Laatste tyd haar opgestoken. En ik moet mezelf er ook naar toe sleuren hoor haha. Maar ben blij als ik geweest ben.

Mira das fijn zeg extra leiding. Mooi!!! Veel plezier morgen. En lief van je ma.

18. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Lk ziet er zeer mooi uit!!!!

19. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Wauw!!!!! :$ Mijn mama is echt super goed vergeleken met voorheen :D Ze begon al te babbelen toen neef en ik binnen kwamen (nog niet verstaanbaar maar goed) en ze ligt tv te kijken. Reageert op alles :) ow ben zo blij nu :) Ze praat uit dr eigen. Vraagt ze van alles. Wat een verschil. Nu zo vasthouden en beter worden.

20. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Haaaaaaaaaaai:D:D:D

StalkerI is weer in da house:p
    Gewerkt vandaag, halverwege wel behoorlijk op. En werd wakker met keelpijn, beetje ontstoken amandelen, dus of het sporten nu zo slim was...
    Maar goed, daggie zit erop! Ben nog even heerlijk alleen thuis. Man komt zo van 't werk. En vanavond lekker relaxen en vroeg onder de wol!
    Schiet niet op Noorus met je ei!
    Jeske lekker bh met ei, jammie! Ik had een kaascroissant gekocht in de pauze, ook voor m'n collega! Alle patiënten verbaasd dat ik ziek was... Iedereen bezorgd?!?!? Beetje gek hoor... Fijne avond meiden!

Deel Deze Pagina