De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 3!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 15 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    *grouphugg voor Mira* !!!

Oh die hormonen en dan ook nog eens een baal dag en dan je schoonouders er nog eens bovenop en daar boven op je man..... tja das te veel he!!
    Tis wel lekker warm he met z'n allen in het bed van Mira :D

Veerle alvast gefeliciteerd!! elke dag is er eentje toch!! Wij gaan alweer op voor het 3e jaar ;)

Bo, zou ook de wekkers nog maar even terug zetten, misschien nog iets verder terug:p
    Oh en verschrikkelijk die moeders!! :x:x en dan zeggen, ja ze willen het zelf! JA ME REET!!!!!!!!!!!!!!

Zo dochter ligt in bed............. maar gaat echt nog niet slapen, haar klok en wekker ook alvast goed gezet maar die kijkt nog geen klok hahaha.

Oh ik wou dat we al een Ipad hadden.............. hoefde ik niet elke keer van de bank af hihi. Heb weer te veel gelopen vandaag dus giga pijn in bekken/banden :(:(, nu weer op de bank.
    Ik hou van Holland kijken straks.

2. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Jeeej! Een grouphugggggg voor mij :D

Kelly: Thanks meid! Alles bij elkaar was het even teveel... Mss ook nog omdat het de laatste dag Provera is, dat het me zoveel doet vandaag. Hopelijk niet te veel last van de Clomid, want komende vrijdag de bruiloft van schoonzus en zwager!!!

3. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Gezellig met z'n allen bij Mira in bed... :D *Iemand zin in M&M's of Lays Sensations 'sweet thai chilly'*?

@ Veerle, gefeli voor morgen!

Hier net pasta met zalm gegeten. Hopen dat we er morgen goed op rennen! :p

4. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Noorus: Gezellig hier he? Doe mij maar wat m&m's... Heb ontzettend zin in lekkere dingen!!!

5. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    JA M&M's!!! :D

Noorus, hoeveel en waar moet je ook al weer lopen?

6. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    *Strooit wat M&M's door het bed van Mira!*

Morgen op het circuit en het strand van Zandvoort Mira, 12 km...

7. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Oowjee, meiden wel alle M&M's vinden hoor, anders krijgen we mss vlekken in bed!!! *Duikt onder de dekens om M&M's te zoeken...*

Noorus: Dat is een behoorlijke afstand zeg! Wat goed dat je dat kan... Zou echt na 500m al met mijn tong op mijn schoenen lopen ;)

8. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Kan ik er ook nog bij??? Ben er ook ff helemaal klaar mee. Pokkezooi allemaal! Ma sliep, werd niet wakker. Op gegeven moment wakker maar reageerde amper. Praatte niet. Ze was wat benauwd (heeft COPD) en wat bleek... krijgt ze al tijdje geen medicatie ervoor. Zuster alles na gekeken en wer in werking gezet enzo. En wat een muts is ze ook he haha. Had verneveling gehad en.kort daarop moesten we naar huis bezoek was voorbij. Vriend, tante en neef stonden al op de gang. Zeg ik Houdoe ma, Houdoe meid. Ik hou van jou, ik ook van jou.... Mooie ben jij zeg ik, ga je praten wanneer wy naar huis moeten.... Ja weet je toch met een big smile haha. Heb weer lekker geopperd bij de zuster dus hoop dat t nu duidelijk is.

9. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Mira wat ongelooflijk @#%&*&%#@% Jouw dag zo te lezen. Schoonouwelui soms he. Uhhh kunnen ze niet ff rekening proberen te houden dat je aan de meds zit en dat t allemaal niet niks is!! Sorry kort lontje ff. Maar meid spui t maar hier. Dikke knuffel voor jou. En hoop dat manlief de hint snapt. Hier ook soms zo'n botte knar die niet zelf zou komen.

10. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Ik reageer even op Jeskejes: ik las je bericht over de gyn...Heftig meis, dat zeker, maar wel heel fijn dat je nu straks gericht aan de slag kunt voor een ukje! Hopenlijk gaat het nu snel lukken!

11. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Bo en Kelly kids ff voor de gek houden met de klok haha. Hoop dat ze erin trappen. Ow Kelly die van jouw kijkt nog geen klok.

Noorus petje af 12km!!! Doe t je niet na. Ow over t strand heerlijk lijkt me dat en zwaar. Veel succes!!!

12. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Waxientje dank je meid. Lief van je. Hoe gaat t nu met jou?

13. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Jeske: Ook bij jou een leuke dag dus :( Kom maar lekker bij mij in bed, iedereen lig er al bij. Er is zelfs lekkers om te snoepen :D

Nog steeds geen manlief te bekennen. Hij weet dat ik de laptop mee heb, dus die denkt dat ik hier voor mijn lol lig ofzo... Die kans soms zo dom reageren op dingen! Hij is echt wel lief hoor, maar soms... Pfff!

14. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Sow zit nu meuk te drinken bij mn tante. Is van mn neef. Is honing mede met drop. Hou van drop. Hou van honingdrop. Maar niet van deze aparte wijn. Ach ja. Drink dadelijk wel wat water.
    Ow en zijn niet meer weggegaan. Hadden geen zin meer.

15. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Mira ja mannen.... soms ist net of ze van een andere planeet komen.

16. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Hier grote schaal gewone en grote schaal paprika chips! Tast toe

17. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Jeske: Idd, Mannen van Mars en Vrouwen van Venus, dat was het toch??? Vandaag heb ik daar helaas genoeg van kunnen merken! Zei op Scouting al tegen hem tijdens het vegen en opruimen: "Schat, heb echt even een knuffel nodig, want zou het liefste nu ff janken, maar we zijn hier helaas niet alleen..." Maar geen reactie op of niks hoor :(

18. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Jeske: Kan je me er niet een deel van geven... Heb echt zin in foute dingen (chocola, chips, snoep, kauwgom, alles uit de frituur...)!!!

19. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Nope die van mij heeft t soms ook niet door. Hoop dat ie vanaaf wel wat liever voor jou is!!

*Schuift qat chips door naar Mira*

20. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Jeske: Heb hem nog niet gezien... Zal wel op de bank in slaap gevallen zijn!!!
    *Pakt een beetje chips en schuift de schaal weer terug* Thanks, precies wat ik nodig had :D

Deel Deze Pagina