De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 3!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 15 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Succes Noorus!! Zandvoort redelijk dicht bij mij :D, het is dat de auto leeg staat anders was ik je aan komen moedigen!!

2. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Oow, heb zo'n zin om even lekker ruzie te maken. Met dichtslaande deuren, schreeuwen, tranen... Alles erop en eraan!!! Dat zou zo ontzettend opluchten denk ik, maar het lukt me niet... Ik ben, als ik me zoals nu voel, vaak te koppig om iets eraan te doen (vandaar dat ik nu demonstratief in bed ben gaan liggen, wat dus niet het gewenste effect heeft...). Pfff, moet toch nog ff naar de wc hoor. Dus ga toch naar beneden, laptop meteen weg leggen en daarna lekker proberen te slapen. Kan ik meteen de deur een keer hard dichtgooien :p Oow, wat ben ik toch slecht als ik boos ben!!!

Welterusten dames, hopelijk slapen jullie beter dan ik!

3. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Mira, pas je op vingers/handen/tenen/voeten die NIET tussen de deur komen als je hem dichtslaat (van jouw of man) ;)

Weltrusten meiden, ik ga ook me eigen bedje opzoeken :D. Eerst even douchen, en dan naar bed. Heb zoveel pijn auwie auwie :(:(
    Tot morgen!!

4. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Jeskejes: (en evt anderen natuurlijk). Het gaat eigenlijk wel goed met me! Eerlijk gezegd voel ik me best ok. Heb lekker kunnen schilderen van de week en het zonnetje doet me ook goed. Voel me niet zo down als je zou verwachten, wat ik zelf best gek vind. Maar waar ik ook wel blij om ben natuurlijk! Wel wat moe zo nu en dan en daarom ga ik nu mijn bedje maar opzoeken, kort nachtje vannacht...

5. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Drukke dag gehad vandaag, nu even tijd om hier te reageren.

Veerle, ik ben laatst jarig geweest, manlief is over een week of 2 jarig, dus vieren het morgen. Klinkt ingewikkeld van je man. Gefeliciteerd met jullie 2,5 jarige huwelijk! Hier bijna een jaar.

Jeske, hoe is het nu met je? Is de gyros nog gelukt?

Kelly, is je humeur al weer opgeknapt? Haha, lees al dat je man het heeft overgenomen:D. Wat voor behang heb je gekocht?

Mira, leuke opkomst gehad? Ohh jee, niet dus! Tjah schoonfamilies, je krijgt ze er nu eenmaal bij! Ben je weer een beetje vrolijker? Klinkt raar, maar hopelijk wordt je snel ongi!

Noorus en PCO, mini-meet gehad? Leuk!!

Itsme, fijn dat je je weer beter voelt!

Noorus, succes morgen! Doe mij maar m&m's!

Bo, spannend!

Toekan, nog maar een weekje toch? Succes met poetsen!

Waxientje, fijn dat het weer beter gaat!

Date, hoe laat spreken we af? Ik moet tot 5 uur werken, ben rond half 6 thuis, dan nog ff gauw omkleden.

Weltrusten meiden!

6. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Hier ook slapen meiden! Morgen vroeg en fit opstaan! :)

@ Mira, hoop dat je even je frustratie kwijt kan en daarna lekker slapen!

@ Kelly, bah van je pijn en jammer dat je auto leeg staat. Slaap lekker zo!

@ Waxientje, fijn dat het goed met je gaat en je aan het genieten bent. Ach meis, hier ook niet zo down geweest als dat anderen verwachten, maar ik voel me er goed bij om vooruit te kijken en niet teveel stil te blijven staan bij wat ons overkomen is... :)

@ Amanda, veel plezier morgen!

Trusten meiden!

7. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ook hier in bed en slapen.
    Hoop dat iedereen goed slaapt. Tot morgen!!!!!!

8. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Amanda, fijne verjaardagen vandaag! Hopelijk in de zon!
    Noorus, succes vandaag, heb een verj vandaag, anders was ik misschien met Kelly wel even langsgekomen:D Enne Lays Sweet Tai Chilli is m'n favoriete chips;)
    Waxientje, fijn dat het goed met je gaat!
    Jeske+Mira: knuffels voor de ontactische mannen... En schoonfamilie:)
    Kelly, balen van je bekkenpijn! Al bij de fysio geweest?
    Haaaaaaaaaaaaaaai rest!
    Lag dr om 21u al in en net wakker:p Merk aan m'n lijf dat 't nog snel moe is en dat vroeg onder de wol me goed doet, dus dat doe ik dan maar!
    (nog geen ei:(, kan iemand de trein weer eens schudden???) (dacht echt dat ie vroeger kwam, maar blijkbaar vinden m'n eitjes het binnen nog te fijn...)

9. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    *Attentie schudbericht voor een aantal eieren van de klustreindames! Willen jullue eens ff wakker worden en groeien en springen!!! Let op de trein wordt over enkele ogenblikken even heen en weer geschud.................einde bericht, dank u*

Veerle have fun op de verjaardag.
    Noorus zal aan je denken. Succes met de run.

Hier al ff wakker maar lig wat te piekeren. Heb net een heel verhaal getikt int vruchtbaarheidstopic. Dr gaat zoveel door mn hoofd. En kan geen aansluiting bij andere vinden.

Oh vriendlief gaat weer last hebben van due klokverzetten. Heb ik gelukkig niet. Hoe zit dat hier bij de dames?

Bo hoes je temp meis? Hoop geen duivels. Hoop dat je zo een hele mooie test komt posten.

10. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Thanks voor het schudden!
    Bij wie kan je geen aansluiting vinden? Andere topics?

11. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ja ander topic. Die kletsen al langer met elkaar of zijn nog langer bezig dan ik. En ik wring me er niet graag tussen. Weet nog hoe hier al op nieuwelingen gereageerd word haha.
    Dus dan maar een eigen topic geopend. Kijken wat de reacties daar op zijn.

12. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Idd, heel goed! Is niet leuk om binnen een nieuwe groep te komen, misschien haak ik over 2 rondes aan...

13. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Hoop natuurlijk niet dat je komt aanhaken met een wagonnetje. Eigenlijk doen jullie nu ook stukje IUI toch? Je spuit t nu toch ook al in de baarmoeder?

14. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Is niet echt IUI, meer ZI dan spuit je het niet in de baarmoeder zei de ha, maar net daarvoor, dus dan moeten ze zelf nog wel zwemmen:)
    We gaan vandaag weer ad slag, is nu 5e keer deze cyclus, wil nu wel dat 't ei komt... Ben een beeje spuit-klaar...

15. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Oke, snap ik dat ook weer. Ja kan t soms niet onthouden allemaal.
    Kan me wel voorstellen dat je nu gewoon je ei wilt. Hoop dat ie vandaag dan springt of anders erg snel.

16. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Je hoeft niet alles te onthouden:)
    M'n ei is nog nooit voor cd 20 gesprongen... Soms pas cd27/37, dus das wel een beetje teveel variatie... Komt goed!

17. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Word weer een Jeskejes-Veerle-gesprek:D
    Weet je wat het stomme bij mij is, komt ie... Ik heb gezegd tegen mezelf: minder focussen op zwanger worden enzo en dat gaat best wel goed, maar nu ik rond 'ei-tijd' kom en we 'aan de slag gaan' word ik weer onrustig of het allemaal wel gaat lukken (i know, slaat nergens op...), zou het ook met m'n hormonen te maken kunnen hebben??? Weet dat ik altijd wel gevoelig ben qua hormonen...

18. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Veerle heb ik ook. Eerste weken gaan wel. Maar dan rond ei en dan die laatste week voor NOD. Dan kun je er haast niet omheen. En slaat wel ergens op wat je zegt. Die wens is er en die wil je in vervulling zien. En tis gewoon moeilijk om er niet mee bezig te zijn. Vooral als t ff niet vanzelf gaat.

19. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ik weet niet of t iets hormoonachtigs is. Zou eigenlijk niet eens zo gek zijn. Dr is toch van alles bezig in zo'n vrouwenlichaam.

20. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Word niet m'n dag... Gelukkig vanmiddag lekker weg naar m'n family!

Deel Deze Pagina