De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 3!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 15 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hi Kel!!!!!! Strooi eens even wat HCG... Ik ben chaggie:(

2. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hoe is ie met jou Kelly? Ben erug benieuwd naar de foto van je man:)

3. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Goedemorgen!

Hier geen last van de tijd gehad! Werd wakker van het geschud trein :p

Jeetje nog geen zon helaas....

Me hoofd is een beetje leeg, heb net alles op telefoon gelezen en manlief ff achter de computer geschopt om te reageren............ maar ben het alweer kwijt hahaha :p:p

Meiden, ff gauw dan foto van man (hij staat nu buiten) :D

Uh, fysio nee nog niet geweest. Ga morgen of overmorgen even naar de dokter voor een verwijsbrief, en dan afspraak maken bij de fysio

PCOmama, had je al tijd gehad voor mij??? :):)

4. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    moet hem nog ff van me telefoon op de computer zetten............. foto komt hoor ;)

5. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    komt ie hoor, maar hij is ook zo weer weg :p:p

6. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Veerle hoe komt t dat je chaggie bent? Gooi t er hier maar ff uit hoor!!!

Kelly leuke foto en die zonnebril! Haha, wel stoer. Ist pak nu verkocht?

7. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Staat hem leuk:D Best stoer hoor!

8. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Goedemorgen!!! Hier staan alle klokken nog verkeerd, dus is hier nog een uurtje vroeger ;):p

Gisteren uiteindelijk in slaap gevallen en manlief niet meer gezien. Toen ik net wakker werd lag hij naast me, dus ergens is hij toch wel bij me in bed gekropen. Hebben nog geen woord gewisseld, manlief sliep nog, dus mss straks nog een kleine ontploffing na ofzo... Ben nog steeds niet helemaal de oude :(

Meeting: Zijn er naast Amanda nog meer mensen die eerder die dag nog een afspraak hebben en daardoor rond etenstijd wat extra tijd nodig hebben? Dan kunnen we daar rekening mee houden ;) Anders kunnen we, aan de hand van Amanda haar vertrektijd, een tijd bespreken waarop we daar afspreken...
    Tweede wat we MOETEN bespreken, jaja dit is echt een moet ;), wie kan en wil Kelly ophalen zodat ze ook mee kan? Iemand die uit het noorden komt en ook mee gaat?

9. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    :):):):)

Meiden foto haal ik er weer af hoor. Ga nu ff naar schoonmoeder :D

Ohja nog even dit:

HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG

Tot laters!!! :D XX

10. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kelly: Leuke foto :D

Hier trouwens een temp van 36,60 vandaag. Nog hoog van de Provera. Ben benieuwd hoe snel ik nu ongi ga zijn, hoe snel mijn temp gaat zakken en hoe ik me ga voelen na 10 dagen hormoontjes slikken en nu opeens stoppen...

11. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Ik heb geen plannen verder die dag (van de date) dan weet je dat Mira.

12. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Donders! De foto gemist! :(

Maar nu snel richting Zandvoort!

Fijne dag dames! :D

13. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    #1053 Mira85, 25 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2012
    Meeting: Ik maak even een lijstje, want dit ga ik ontzettend vergeten... Dus mag aangevuld worden, mocht je een afspraak hebben in de middag, dan graag aangeven hoe laat je ongeveer in Capelle aan de IJssel zou kunnen zijn, dan kunnen we de begintijd aanpassen daarop. (Adres is te vinden op de site van de Beren eetcafe's ;)).

Meetlinglijst:
    Amanda: 17.30 uur thuis, daarna nog omkleden en reizen (Amanda, vul je zelf even in hoe laat je dan ongeveer in Capelle kan zijn, weet niet hoe lang je nodig hebt om jezelf klaar te maken ;))
    Veerle: geen andere afspraken
    Mira: geen andere afspraken
    ...

Vervoerslijst (samenrijden en ophalen):
    Kelly (Sassenheim): opgehaald door...
    Mira (Tilburg): samen rijden met Amanda?
    Amanda (Tilburg): samen rijden met Mira?
    Veerle (Utrecht): ?
    ...

Dus meiden, graag aan en invullen als je mee gaat :D Dan is alles duidelijk en hoef ik het niet in mijn vergiethoofd te onthouden, want onthouden gaat niet goed als ik niet lekker in mijn vel zit ;):p

14. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ladies wellicht handig om nu een lijst te krijgen wie er daadwerkelijk mee gaan en waar ze vandaan komen.

Kijk ik wil haar wel op halen dat is het hem niet, maar we gaan nu waar naar toe?

Ik kom uit Almere en zou dan eerst naar Sassenheim moeten om vervolgens weer helemaal naar beneden te gaan of niet?

Goedemorgen trouwens!

Kelly ik kan het niet doen....je moet zelf even toch kijken want ik zie niet dat het verzonden is omdat het niet via mijn computer is gedaan. Wat je ook nog kunt doen is voor de zekerheid morgen de Belastingdienst bellen of het binnen is gekomen.

Jeske wat knudde weer met je ma zeg!

Noorus succes vandaag!

Bo.....toch menstruatie gekregen begrijp ik uit je FF?

De rest even zwaai zwaai...ga met mijn mannen kijken om iets leuks te doen!

Knuff

15. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    PCO: Veel plezier vandaag!
    Ik zal mijn bericht even aanpassen, dan kunnen we het invullen en ook kijken wie met wie mee zou kunnen rijden zodat we benzinekosten kunnen delen, waarschijnlijk is dat voor iedereen wel leuk, toch?

16. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Veel plezier met je mannen PCO!!! Ik spring maar eens onder de douche! We hebben ons best gedaan voor vandaag:)

17. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    De lijst is in mijn eerdere post aangepast zodat we ook woonplaatsen (of bijv 'in de omgeving van....') kunnen invullen. Eventueel ook een voorkeur voor samen rijden invullen, is net zo gezellig om niet alleen te moeten rijden!

18. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Mira kun je mij nog erbij zetten? Tot 16.00 werken. En ik rij alleen vanuit omg Rdaal.

19. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Meetlinglijst:
    Amanda: 17.30 uur thuis, daarna nog omkleden en reizen (Amanda, vul je zelf even in hoe laat je dan ongeveer in Capelle kan zijn, weet niet hoe lang je nodig hebt om jezelf klaar te maken ;))
    Veerle: geen andere afspraken
    Mira: geen andere afspraken
    Jeske: tot 16.00 uur werken
    ...

Vervoerslijst (samenrijden en ophalen):
    Kelly (Sassenheim): opgehaald door...
    Mira (Tilburg): samen rijden met Amanda?
    Amanda (Tilburg): samen rijden met Mira?
    Veerle (Utrecht): ?
    Jeske (omg. Roosendaal): zal alleen rijden
    ...

Jeske toegevoegd! Kon niet meer wijzigen, alleen opnieuw posten, dus dat gedaan ;)

20. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Dank je Mira

Deel Deze Pagina