@ Veerle, wat lief van je mams dat ze je even uit die benarde situatie redde... Soms snap ik mensen echt niet hoor... @ Jeske, wat klote van je mams nou! Ik duim zo voor een periode dat het gewoon eens bergopwaarts met haar gaat! Dikke *knuf* van hier! @ Amanda, fijn dat het zo gezellig was! Jullie hadden er ook prachtig weer bij!
Goedemorgen meiden!!! Jeske: Nog geslapen meis? Wat vervelend van je moeder... Hopelijk gaat het snel weer beter met haar! Amanda: Geen ontploffing meer, gisteren voor we naar koopzondag gingen nog even gepraat, dus gaat weer goed Temp was net 36,70 dus we wachten nog maar even af voor ongi Vandaag weer een dagje aan de slag in huis (boodschappen, wassen en ophangen, bruiloftskleding wassen, kleine klusjes...).
Morning ladies. Zoo kind ziek gemeld...is niet echt ziek, maar wel een naar hoestje en kwam zijn nest niet uit...is gesloopt van het weekend! Dus afspraken ook maar verzet...scheelt had er maar 2..... Jeske ik las je berichtjes gisteren, is wel heftig zeg! Ik hoop dat je toch wel redelijk hebt kunnen pitten meid! Kelly wat een pica van je manneke zeg haha....is het nou verkocht of dat nog niet? Gisteren lopen kloten hier niet normaal...manlief en ik hebben er wel 3 x over gedaan om de klus te klaren hahaha...echt te sneu voor hem....hij zei kunnen we geen spuit halen ofzo ach arme vent en dan te bedenken dat we deze hele week ook nog moeten haha... Zo ga vandaag maar thuis werken en dan hopen dat ik het werk af krijg voor de rest van de week zodat ik een beetje rustig aan kan gaan doen!
PCO: Succes vandaag meid! Nog geen ei gevonden bij jou? Wanneer heb je weer FM? Hopelijk dan wel een ei!!!
Nee geen ei nog, echter zijn mijn ovu testen wel steeds donkerder maar nog niet dat je denkt yeah! Ah we wachten af, temp klopt ook geen moer meer van want ik heb twee dagen op de bank geslapen haha...dus jah, dan is het even iets anders met de temp.... Ik heb geen FM meer, had ik zelf voor gekozen, maar achteraf wel weer spijt van haha... nou jah..
PCO: Dus nog genoeg onduidelijkheid rondom je temp en ei... Jammer! Hopelijk voor jou snel duidelijkheid, laat die ovutesten maar knallen Ik ga eens lekker douchen... Mijn internet rond is weer gemaakt, dus kan nu verder met de dag
Je ei zal toch één dezer dagen echt wel komen PCOmam! Als je nog even volhoudt met klussen dan komt het goed!
Goedemorgen, Jeskejes, slaap je nog?? Goed geslapen? PCOmama, ja het pak is verkocht! Gaat straks naar postkantoor brengen (geld is net gestort, kl*te bank) WOU DAT IK RIJK WAS EN NIET ZO KNAP hahahhaa Zo lekker kindje thuis kan die lekker genieten van de zon, jij werkse en ook af en toe pauze nemen he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mira, werkse vandaag in en rondom huis
Ja heb nog aardig geslapen gelukkig. Kon alleen in mn bed zwemmen. Bah. Maar heb net een heel topic doorgespit over IUI. Het zonnetje schijnt hier weer lekker. Zal eens mn nest uit komen.
hahaha Kelly, tjahs niet alles kan mee zitten in je leven Jeske het is KUT om het maar effe zo te zeggen, maar probeer je niet gek te latne maken via internet he! De arts kan het je het beste vertellen hoe of wat.... Ladyt zegt mij niets... Ei Ei komt er wel bij! Gaat niet zo snel....maar dat achterhaal ik wel
Waarom duurt ook alles zo lang bij de Belastingdienst :x:x Volgens mij zijn de wijzigingen nog steeds niet veranderd Tenminste niet voor deze maand GGGRRR.............. wachten wachten wachten geen sterk punt van mijn