Hee! Hoe is het hier? Jeske: ook ik heb het bericht oer jouw moeder gemist! Hoe is het nu? Veerle; wat fijn dat jouw leidinggevende zo begrijpend reageerde! Zal vast een oplichting zijn! Rustig aan meid! Lk; pff rug.. Niet leuk! Geniet van Dubai! Pco; die is pos!! Veel plezier! Bo; snap je keuze heel goed! Heel veel succes! Hopelijk vond je meer rust! Kelly; lekker hoor al die geurtjes! Ene gaat het hier altijd over pannekoeken??!! Haha..! Pff meiden, het lijkt erop dat ik weer op rood kan.. Nog geen bloed maar wel wat krampjes.. Verder voel ik mij wel anders maar ja... Nog even afwachten. Begin het echt somber in te zien.. Bah bah! Sorry voor mijn ego bericht!
Neeee Debs, geen rood Hoop dat je geen gelijk krijgt... Jullie zijn ook al een tijdje bezig. Rose voor jullie hoor! Hoe is je huis/zolder? Tevreden met het eindresultaat? Hier komt volgende week een aannemer/bouwbedrijf om een offerte op te nemen. We gaan wrs de 2 kamers (hebben benedenwoning met 1 slaapkamer) omgooien qua ruimtes, muur verplaatsen/stucen en andere vloer e.d. En moet snel want we kunnen er niet in wonen dan... Ben benieuwd!
dames ik zwaai even als teken van leven! Geen tijd om bij te lezen, te reageren of te blijven hangen... drukke periode nog steeds! denk dat ik pas ergens in de tweede week van april wat tijd vrij zal hebben om wat meer langs te komen! Mijn NOD valt normaal de eerste week van april, maar dan ben ik in het buitenland, dus jullie zullen wat op het verdict moeten wachten
Veerle; zolder is op verven en vloer na af.. Haha.. Bijna dus.. We hebben 2 jr geleden dit huis gekocht.. Was jaren 50 binnen(jr30 woning) half jaar geklust en aannemer erin.. Zolder was het laatste. Hier hadden we nog niks aangedaan! Maar hierna is het officieel af! Toekan; succes met de drukke tijd! Jeske; sterkte meid! Hier nog niks nade noppes te bekennen.. Krampjes ook weer weg... Pff..! Sweet dreams!
Jeskejes, bleh balen dat je zo misselijk bent Toekan *zwaai* Ga jij je eerst maar eens storten op je verhuizing!! Dat is nou eenmaal een drukke tijd!
Meiden, heb nu gewoon kleine krampjes aan de linkerkant van mijn onderbuik... Zou ongi er dan nu echt aan zitten komen??? Spannend!!! Gaan zo naar bed toe, nog even klaarmaken en dan lekker slapen. Tot morgen lieve meiden
Weltrusten meiden. Ik ga ook naar me bedje, morgen ochtend druk ochtendje. Eerst naar de dokter, verwijsbrief halen voor fysio. Daarna ff werken, daarna naar de VK op controle
Even bijlezen en dan lekker slapen Morgenvroeg naar de tandarts, bleh! @ Bo, dikke *knuffel* voor jou meis! En zet em op met lopen he! @ Evy, fijn dat je je beter voelt! @ Liefkleintje, gaaf dat hoogste gebouw!!! Genietse nog! @ PCOmam, @ Amanda, ja ik weet het, word er beetje tuureluurs van . Jij succes met klussen! @ Veerle, jammer van het tennissen, maar hoop dat de rust je goed zal doen! Hier aardig spierpijn vandaag Maar nog steeds erg happy als ik aan gister terugdenk @ Deb, hoop dat je niet op rood gaat meis!!! @ Jeske, beterschap! @ Toekan, zwaai! Nu slapen . ZzzzzZZZzzzz
Goedemorgen Nou toch maar geklust gisteren whaha...maar goed ben nog niet zeker van mijn ei hoor..wat vinden jullie dan als je mijn temp ziet?
Pcomama, jullie zijn goed aan het klussen zeg! Wow!! Als ik je kaartje zie zou ik denken dat je ei op dag 18 is geweest!
Pco ik zou zeggen dag 18 je ei. Vanwege dat ie zo laag was. Maar vorige maand zat je 0.2 gr hoger na je ei dan nu. Hmm zo heb je nog niet veel aan mn antwoord haha. Had je nog ovutest gedaan? En sssst over mn temp haha. Ja heb echo gehad. Baarmoederslijmvlies was heel mooi dik zei tie. Daar lag t niet aan. Hij zag in mn rechtereistok een stuk of 8 eiblaasjes die lagen te niksen.
Hey LK geniet nog van je vakantie meid. Sterkte beterschap met je rug. T ging zo goed. Hoop dat je er niet teveel last van hebt.