Veel plezier bij je moeder, lekker rondje rijden met dr! Hier kwam net zo'n energie-mannetje aan de deur en heb hem geen sec gegeven
Jeske: Veel plezier bij ma! Kan je niet met haar naar buiten een rondje vlakbij het ziekenhuis? Of mag dan volgens de regels niet? Is zo lekker weer, mss voelt ze zich daar weer wat beter door En dat misselijke en duizelige... Ik ga er niks van zeggen, net als van je tempkaartje Maar hoop wel dat het beter zal worden! Kelly: YEAH!!! Goed zo meid! Dikke gefeliciteerd hoor Maak er vandaag maar een mooi feestje van! Debs: Nog geen ongi gezien, maar zal niet lang meer duren: Net echt enorme steken links en rechts in onderbuik! Van die samentrekkingen zal ik maar zeggen... AUWIE! Hopelijk vandaag dus nog of anders morgen... Bij jou moet het wegblijven hoor... Hoe ver ben je nu in de cyclus? Miep Veerle: Ook lekker aan het genieten van de zon? Ik ook nog even hoor Net op tijd eruit gegaan, ben wel iets rood, maar niet verbrand Dank voor het duimen, volgens mij helpt het goed Net uit de zon, andere kleren aangedaan (iets meer bedekt want anders is het weer koud binnen ) en me ingesmeerd. Kom maar op met dat rode/bruine/geen idee wat voor kleur het moet voorstellen bij mij-huidje Net enorme kramp gehad in mijn onderbuik. Even goed over gewreven en nu hopen dat het snel door gaat breken en ik de afdeling kan bellen voor afspraak FM en Clomid kan gaan slikken!!! Ik ga nu even reageren op een mailtje (nou ja... Is meer een enorme lap tekst ) en verder binnen wat werken!
Zo net weer thuis van boodschappen. 2 heerlijke paas tompouchen gekocht , dochter heeft er weer 5 t-shirts bij dus die is ook weer helemaal happy! En ik ben weer gebroken hahaha, iedereen wat Jeskejes, plezier bij je moeder! Mogen jullie niet even lekker buiten in het zonnetje genieten?? Veerle, goed bezig! Mira, succes met het reageren op de mail ala lap tekst
Kelly: Reactie is gelukt hoor Duurde even... Teruglezen, bedenken wat je wil tikken, tikken, toch weer weghalen, opnieuw tikken, weer teruglezen... Is nu verstuurd, dus ik ben klaar Ieder een wat? Nou, had je voor jezelf niks leukers kunnen uitzoeken dan gebroken zijn Denk maar aan die laatste betaling aan de advocaat die nu verleden tijd is! Dat is jullie beloning voor vandaag en wat voor een beloning
Ik wil graag een I.pad . Dacht dat ze nu bij V.odafone niet zo duur waren met abonnement. Dus misschien toch eerdaags even naar de stad........ dan gelijk wat shirts voor mezelf kopen bij P.renatal, en de blije doos ophalen. Ach ik ben gewend om van alles voor een ander te kopen en niks voor mezelf . Dochter blij, ik ook blij. Manlief blij, ik ook blij. Ben een simpel persoon hahaha Vind het altijd lastig antwoorden zo'n lange tekst. Halverwege ben je alweer vergeten wat er aan het begin stond..............
Kelly: Hopelijk snel dus iets leuks voor jezelf Geniet maar lekker, heerlijk licht als er weer iets minder op je schouders rust
Kelly: Whahahaha! Nou, een tien-tonner zul je wel niet worden hoor meis Zo lekker pizza eten... Heb ik echt zin in
Ma mocht nog niet echt naar buiten vanwege de koorts en dr stond toch wel een windje. Maar ze was echt goed vanmiddag en ze vond t leuk!!
*zucht* ben toch maar weer aant werk gegaan op mn vrije dag. Vanaaf nog klanten in de winkel op afspraak. Hoe moet ik die bestellingen ooit af krijgen pfff. Maar mag niet klagen. Ben er blij mee. Laat maar komen!! Haha muts ook hé.
Ja je bent een muts Jeskejes... Hoe is het met de misselijkheid? Heb het denk ik van je overgenomen, inclusief koppijn En heb toch echt niks gedronken gister, haha! Misschien misselijk van eisprong, had ik vorige keer ook, tot aan overgeven toe... (en dat doe ik bijna nooit...)
He bah Veerle sorry als je t van mij hebt overgekregen. Een stukje dan want hier nog steeds misselijk en duizelig en t zo zuur. T brandt echt bleghh
Thnx meiden! Het zou zo mooi zijn... Jeske mijn duimen draaien ook voor jouw! Wordt ook wel eens tijd! Veerle; niet lekker, bah!
Ow, Debs en Jeske....ik hoop t zooooo voor jullie!! Op hoeveel dpo zitten jullie? Ook vanuit Dubai duim ik voor jullie!
Jeske, hoe voel je je vandaag? Ik ga met je mee negeren, maar hoop echt voor je dat het iets betekent! Hoe was het met je moeder? Toekan, succes! Debs, bijna klaar met de zolder? Heerlijk is dat! Nog last van krampen gehad? Spannend! Mira, hopelijk wordt je snel ongi! Kelly, weer goed gekeurd door de VK las ik? Super goed! Jeeh voor de laatste rekenin van de advocaat! Noorus, hoe was het bij de tandarts? Had je trouwens nog spierpijn van het hardlopen? LK, klinkt goed allemaal! Gaat het met jullie ook al beter? Veerle, thanks! Half 10 moeten we in het ziekenhuis zijn. Lekker van het zonnetje genoten? Wordt weer spannend hier voor een aantal meiden hier!!