De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 3!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 15 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Nuage hoef je geen sorry voor te zeggen haha gelukkig verschillen smaken.

2. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Jeff Dunham, helemaal geweldig! :D Wij zijn er ook geweest toen hij in NL was paar jaar terug! :D

@ Dikke-buiken-parade, heerlijk toch! :D

@ Klussen-op-het-aanrecht, das hier onmogelijk, aangezien wij verhoogd aanrecht hebben. (maar keukentafel werkt ook hoor :D;))

3. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Haha Noorus je weet dat er hier een paar in plaatjes denken he.... including me hihi.

Wij zijn vorig jaar naar Jeff Dunham geweest int Sportpaleis.

Lig nu Kanniewaarzijn te kijken. Vriend snurkt al.

4. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Hij is te flauw voor me :D Zoals ik al zei heb ik een nogal sarcastisch gevoel voor humor en hou ook van een beetje "intelligente" humor zonder nu stom over te komen hoop ik. Bij die Jeff kan ik de grappen van verre zien aankomen en dan word ik geïrriteerd hahaha

Ik vind zelf Dane Cook erg leuk, en Russel Peters en vooral George Carlin. Helemaal te gek.

5. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Haha Jeske, das waar ook... ;) Naja, ben er inmiddels ook achter dat jullie wel wat kunnen hebben! :p

@ Nuage, ik ga eens op hen zoeken op youtube. Ben benieuwd.

Nu richting bed, want morgen vroege dienst.

Slaapl lekker zo meiden!

6. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Nuage zal ze eens opzoeken. Ken ze zo niet. En klinkt niet stom hoor.
    Ik ben ook wel van de droge humor.

Noorus ja we kunnen wel wat hebben. Anders had ik mn zh avontuur hier er niet opgeknald he haha.

Dames nu weet ik weer waarom ik elke dag wil sporten eigenlijk..... lig weer klaarwakker pfff.

Noorus trusten en werk ze morgen.

7. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Verschillende mensen, verschillende smaken :D

Geef mij maar Jochem Meijer of Bert Visscher, dan lig ik echt dubbel op de grond voor om de laatste :p:p

Keukentafel wordt het hier ook niet meer hoor, die is wat onstabiel hahahaha :p

Weltrusten, ik ga ook naar bed.
    Ben al bijna uitgewassen, witte en donkere was hangen al te drogen aan de lijn.
    Morgen alleen handdoeken was nog en dan is het weer gedaan met de week was :D

8. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ow nog ff wat quotes van ma vanaaf. Nja reacties.

Vertelde gaar dat ik dr een KANJER vind. Veaagt ze waarom haha. Nou omdat je zo sterk bent. Ohhh dat gezicht toen. Brede glimlach (lees zonder tanden dus zon oma mondje) en de ogen fijn geknepen. Heerlijk mens!!!

Mn neef wilde nsar huis. Dus tante vroeg of dat goed was.... schud ze nee. Hij moest blijven haha.

Verder denk ik dr aangedane been meer rustig te zien bewegen. En vd week op de IC dr vingers. Kunnen spasmen zijn. Maar zo zag t er niet uit.

En heb weer geknuffeld met dr.

En goed gesprek gehad met pa vanaaf. Hij zei dat ik m overeind hield samen met ma. En dat ik de enige ben die m nog wat kan sturen.

Kreeg vanmiddag plots een schouderklop en complinenten toen hij van ma kwam.

En..... ja als ik eenmaal begin..... Als ma morgen goed is mogen wij uit eten if naar de film op zijn kosten. En miss dat hij morgen in de tuin gaat werken. Is/was zn lust en zn leven. Hoop zo dat ie t op kan brengen.

9. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    #149 jeskejes, 16 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2012
    Kelly Jochem.ook errug leuk. Vooral schoolreisje. Bert Visser.... DE HELM bij t bloemschikken haha. Uhm Najib vind ik ook leuk. Hans Teeuwen sommige stukken. "werk in de horeca.... ow dus jij bent BARMANNN"
    De lama's ook krom gelegen. Queen was goed en doventolk met Guus en de allerslechtsre allertyden. Om maar ff iets te noemen.
    En Leon vd Sande laatst gezien en die was ook goed.

Kelly trustuh goed bezig met de was.

zhier ook niet op keukentafel. Ligt leisteen op. Krast zo lekker haha enuhhh is recht voor t voorraam dus ook niet handig met vouwgordijnen die aardig doorkijkbaar zijn. Is dat een woord? Mag ik dat zeggen? JA dat mag ik zeggen hahs.

Stuiterbal in de trein OPGEPAST!!!

10. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    POING POING POING ....... BOEM. Dat was de snaaikar.

Whieeehhhh we zitten al op 150 berichten!!!!!

11. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Hoi meiden,

Veerle, lekker gewerkt vandaag? Wat lief dat de patienten zo bezorgd waren! Hier ook al een paar dagen keelpijn.

Mira, is het nog gelukt met de tocht uitzetten? Kan me wel voorstellen dat het allemaal spannend is! Wat een gedoe met die ex-leiding? Heeft ie al voor vervanging gezorgd? Als ik morgen niet had hoeven werken, had ik wel mee willen lopen. Gelukkig dat het geregeld is!

PCO, hoe was je afspraak vandaag? Tot nu toe alleen check up en over een x aantal weken krijgen we meer te horen. Laat de eitjes maar goed groeien!! Fijn dat het bedrijf nu ook in Almere staat ingeschreven, scheelt waarschijnlijk ook een hoop reistijd of ga je nog steeds naar Elst (?)? Nog wezen shoppen? Alvast veel plezier morgen! En wat spannend van je schoonzusje!

Enjoylife, daar wordt je nog niet echt veel wijzer van. Hopelijk gaat de misselijkheid weg!

Rosa, alvast gefeliciteerd en wat een leuk cadeau!

Noorus, nog geen ei gespot? Jeetje, hij laat het echt afweten zeg, Hopelijk wordt je gewoon snel ongi, zodat je weer opnieuw kan beginnen. Gefeliciteerd met jullie 8-jarig samenzijn, veel plezier vanavond!! Haha lol @app:D! Cupcakes zagen er goed uit!

Debs, gefeliciteerd met je neefje!!

Jeske, goed dat je een afspraak hebt gemaakt en dinsdag is gewoon al super snel! Wat lief van je vader! Wat een vooruitgang maakt je moeder nu, echt super goed!! Haha, stuiterbal!

LK, de foto op FB zag er in elk geval super uit!

Weltrusten meiden!
    Oja, heb heerlijk gegeten vanavond!

12. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Amanda welterusten! Fijn dat je lekker gegeten hebt! Heerlijk van genieten!

Stuiterbal stuitert nog ff door hoor. Ben eigenlijk moe maar toch ook weer stuiterig.

Heeft iemand Draw Something? Haha teken als een 3-jarige maar ow zo grappig! Hoe je sons iets tekebt of anderen tekenen. Leuk leuk. Als je t aandurft met mij.....Jeskejes

13. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ja ik! Heet gewoon Nuage zoals overal :D

14. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Jeske: Ga je morgen nog met je vriend naar WCE in de Mezz in Breda? Manlief heeft hier 2 vrijkaarten gewonnen met de prijsvraag die WCE uitgeschreven had, dus ik kan gratis mee... Mss mini-meeting, dan hoef ik meteen niet mee vooraan te staan, hoor de muziek achteraan ook goed genoeg ;):p

15. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Mira helaas. Die slimmerik van mij is vergeten kaarten te halen in alle hectiek. Had t wel leuk gevonden, he baalt nu eigenlijk wel een beetje hihi. Veel plezier en leuk dat ie vrykaarten heeft gewonnen.

16. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Jeske: We hebben nog 1 kaartje over... Manlief had al kaarten gekocht voor 2 vrienden en zichzelf en nu 2 gewonnen, een daarvan heb ik gekregen en nog 1 over.
    Manlief zegt nu dat hij dacht dat er nog kaarten zijn (gaat nu voor je kijken...). Die kan je bestellen via de webshop/online bij de Mezz en als je betaald hebt krijg je meteen de voucher die je dan moet printen als entreebewijs. Dus als je wil, heb je 1 kaartje via ons met korting ;) Moet je alleen nog 1 kaartje regelen tenzij jij alleen gaat natuurlijk ;):p

17. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Even snel....Julia Izaliene is geboren! ;)

18. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    PCO: Gefeliciteerd!!!

Jeskje: Manlief heeft ingelogd en ze zijn nog te bestellen ;)

19. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Jeske: Hier gaan we nu slapen. Laat maar weten of jullie nog kaarten willen of hebben besteld en toch gaan.
    Als jij niet komt, dan ga ik niet (wat klinkt dat kinderachtig maar ik denk dat ik dan anders echt niet mee ga, tenzij manlief me over weet te halen...). Ga liever mee om met jou te kunnen kletsen en beetje gezellig muziek te luisteren dan dat ik alleen in een hoekje sta omdat ik niet vooraan wil staan en de hele avond wacht tot we weer naar huis gaan en ik niet meer naar de totaal niet boeiende verhalen van, het met manlief bevriende, stel, hoef te luisteren ;):p Oow, wat erg dat ik dit zeg, maar zo voelt het wel...

20. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    EI EI EI en ben ik blEI? Temp omhoog. Zou ei netjes op dag 19 zijn?

Deel Deze Pagina