Haha PCOmam! Die andere zat ook echt wel mooi! Nou ik in de Sting bikini maatje M gepakt, ik passen. Broekje al veel te groot, maar toen stond ik al in m'n nakende niksie en geen zin om door de winkel te lopen of weer aan te kleden om een Sje te pakken, dus niks meer gekocht!
Zo vervoer om morgen naar station hier te komen heb ik ook al geregeld Wilde eerst gaan lopen/waggelen (toch zeker wel 20min denk met mijn slakken tempo). Maar me ouders komen dochter morgen ophalen en dan zetten ze mijn af op station Veerle, hoe laat moet ik in Bodegraven zijn? Weet namelijk niet hoelaat we gaan eten..............
Ik ga eens kijken of ik dat op mijn nieuwe telefoon ook kan vinden. Jammer,noorus bikini heb je ook nog niet nodig op wintersport haha
Dus zit je verlegen om een spelletje...................... er zijn er genoeg die het dus ook doen hihi. Mag me altijd uitnodigen!
Hee! Lekker geshopt meiden? Pco: jep is gister losgebroken! Bah bah! Ben op werk beland en totaal geen zin! Hopelijk blijft het rustig!