De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 3!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 15 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    BJZ :x:x:x:x:x:x

17.00u wordt manlief gebeld door contact persoon van BJZ, ja pleeggezin had haar gebeld over een mail die wij hadden gestuurd over a.s. weekend (oftewel morgen)
    BJZ heeft zelf gezegd dat het misschien voor de kids wel leuk zou zijn als ze eens een dagje met pa eruit zouden gaan. Zo gezegd zo geregeld. Manlief zou morgen dus met de kids een dagje uit gaan..............

Alleen had dit in overleg met BJZ gemoeten en niet met pleegouders..... (afgelopen dinsdag al een mail gestuurd en gaan ze nu pas bellen lekker op tijd maar dat doen ze elke keer)
    Mijn man kreeg dus de volle laag van BJZ dat dit niet de bedoeling was maar uitzondering gemaakt dat hij morgen een dag met z'n kids kan doorbrengen ipv een weekend.

Wij wilden dit dus volgende maand en de maand erop ook doen omdat manlief dan op zondagochtend al weg moet (werken) dus gaat hij morgen zijn kids vertellen (einde van de dag) dat hij dus pas over 3 maanden z'n kids weer ziet omdat er dus niet gewoon een dagje uit gepland kan worden want pleeggezin wil dit niet (hun wilde de kids toch zo graag?????????? maar niet voor altijd blijkt wel weer)

Oh en hij kon ze niet om 13.00u ophalen want ze hadden afspraken gepland staan, dus nou moet hij er al om 11.00u zijn :x:x:x
    Hun wil is wet blijkt maar weer.

Hij heeft flink z'n gal gespuwd naar haar en heeft de telefoon opgehangen. Ze belde later terug om toch nog een fijne dag te wensen morgen, nou zegt me man die heb jij voor de zoveelste keer alweer verpest!!

Hij is er eindelijk ook klaar mee (ik 2 jaar geleden al) hij ziet nu dus ook in dat BJZ achter moeder en haar familie staat en dat hij gewoon maar die l*l is die mag betalen en meer niet!!

GGGRRR Oh ben zo kwaad :x:x:x

2. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ik heb een galaxy s2 gekocht...maar uhh waar vind ik dat spel dan op de foon? Ja Ja, leek hier hahaha

3. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    spelletje moet je downloaden (app). Is gratis en heet geloof ik market of play store waar je moet wezen, staat vast in je menu

4. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ik heb ook een galaxy maar dan de oudere versie (1 jaar oud).

In je begin scherm staat als goed is rechts onderin een icoontje met applicaties (klik) dan moet je bij die icoontjes zoeken naar market of play store (klik). En dan kan je daar dus zoeken naar spelletjes. Rechts boven in zie je een vergrootglas (klik) ga je zoeken naar wordfeut dan komt ie vanzelf in beeld te staan (klik) gaat ie zoeken, en dan moet je de gratis versie klikken en dan op downloaden klikken, en vervolgens gewoon doen wat je telefoon zegt :D

Nu hoop ik dat je hetzelfde menu hebt als ik hahaha ;)

5. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    ppff net overgegeven van de boosheid en stress me hart gaat te keer dat wil je niet weten!!

6. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ai Kelly t houd niet op he meis. Wel potjandriedubbeltkes (en dan in 10-voud erger) Weet ff niks erover te zeggen. Alleen dat t *PIEP* Zijn daarzo bij BJZ!

7. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Zo dat was weer een heerlijk peukie :), ben weer rustig en redelijk gekalmeerd!!

8. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    En PCO, spelletje al gevonden??

9. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    :( hier nog geen bloed. Geen krampen. Geen rugpijn :( Alleen net paar steken hoofdpijn.

10. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Balen he Jes, zo'n vrouwen lichaam :(. Waarom niet gewoon hup temp omloog hup rood! Heb je dit wel vaker?? Dat je temp zakt en pas later ongi wordt?

11. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Kelly ja vreselijk soms. Ik kon er de klok op gelijk zetten dat t of smorgens gelijk komt of om 6 uur 's avonds. En net ervoor krijg ik ongelooflijke kramp. Dat ik krom sta vd pijn. En nu niks. Zijn stille duivels denk. Ohh hoop niet dat ik t onbewust tegenhou want dan kan donderdag niet doorgaan.

12. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Om gek van te worden dus...........................

Zo de aardappels staan op 't vuur. manlief is eindelijk onderweg naar huis. Dochter heeft uiteraard al gegeten en ligt al in coma.
    20 min kunnen we eten :D

13. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jeej, 1 ruitenwisser past :D. De ander moet ik morgen ff ruilen voor een kleinere. Had 2 grote meegenomen hahaha ;)
    Schelen toch weer een paar euro's vergeleken bij de H.alfords of zoiets. of ongeveer 45 euro of 9 euro voor 3 ruitenwissers :$:$

14. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Jeske, dikke knuffel meid! Gooi alles er hier maar lekker uit!! En je moet zaterdag gewoon meegaan hoor!

Kelly, jij moet ook gewoon mee hoor!

PCOmama, spannend!! Lekker geshopt?

Mira, hoe was de bruiloft?

Debs, nog aan het werk?

Hier een ontzettend drukke dag gehad! Ga dus zo al lekker mijn bedje in!

15. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Welterusten Amanda!

16. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Dames ik begin m een beetje te knijpen voor donderdag. Tis 10 uur en nog steeds geen bloed. Moet niet langer uitblijven anders gaat donderdag niet door. Je mag nl niet ongesteld zijn omdat er anders bloed in de maag komt en dat wil je niet hebben ivm ontstekingen dacht ik.

17. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Dat gaat dan spannend worden Jeske!

18. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Amanda dacht dat jij ging slapen hihi. Ja knijp m een beetje. Hoop niet dat ik t onbewust tegen hou dat bloed. We zullen morgen wel zien.

19. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Dat was eigenlijk ook de bedoeling, maar heb geen zin om naar boven te lopen:D. Zelfs daar ben ik te moe voor!

Idd morgen maar even afwachten.

20. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jeetje Jeskejes............. dat schiet niet op he...... hoop maar dat je snel duidelijkheid hebt!!
    Maar wat er ook gebeurd of niet........... je gaat morgen gewoon mee!! JE MOET ;)

Deel Deze Pagina