Yeahhh bloed voor Jeske! Fijn in ieder geval toch.. Je moet wat doen jah?! Hmmm wat zou dat zijn? Nope ben maar gaan werken whahaha
Werk ze dames. Ik moet ook nog. Gelukkig gisteravond nog wat afhemaakt. Weet nog steeds niet wat ik moet doen. Zal t niet belangrijk zijn geweest
Goedemorgen, wat een tijd op zaterdag pppfff jeej jeske gelukkig houdt je niet je ongi tegen maar was t gewoon onderweg. mira, ga straks ff kijken op de computer naar jullie outfits!! meiden die werken moeten, werkse
Mira, jullie zagen er beide keurig netjes uit hoor!! Hebben jullie nou bijna dezelfde bril? Zo manlief is al boodschappen doen (brood, beleg, drinken) voor onderweg, zal wel niks voor thuis mee nemen dus kan ik straks natuurlijk nog een rondje dorp voor de "thuis" boodschappen. Nu ff wachten op de droger, dan de wasmachine weer aan voor de volgende was Nog 3 te gaan PCO, had je al je spelletje gevonden op de telefoon??
Nou manlief is de hort op. Ik hoop voor hem en z'n kids dat het een beetje droog blijft vandaag. Ze gaan een dagje naar de dierentuin
Goedemorgen dames! Kan al niet meer slapen dus ben er maar uit gegaan Thanks voor de reacties. Gooi de foto's van ons apart er zo af en laat die van ons samen staan in album M&M Kelly: Nee hoor, niet dezelfde bril. Hij heeft een metalen montuur, zilver en ik heb een 'plastic' montuur (zonder die losse dingen bij je neus, die gaan mij irriteren ) en mijn montuur is doorzichtig. Kan je vanavond zien meis Verhaal over gisteren even beknopt, anders is het wel heeeeel erg lang 7.00 uur: Manlief eruit en douchen, ik nog even blijven liggen en temp genomen... 8.00 uur: Beide in de douche geweest, snel brinta gegeten (ik kan niet vroeg ontbijten, maar om nu met de hele familie erbij, ook mensen die niks over de MMM weten, Clomid te gaan slikken leek me niks), aankleden en spullen pakken. 8.30 uur: Schoonvader belt op of we bijna die kant uit komen (controle of we toch niet pas om 13.00 uur er zijn Is niet erg!) 9.00 uur: Aanwezig bij schoonouders. 9.30 uur: Schoonzus wordt opgehaald door zwager. Daarna foto's maken met directe familie in de achtertuin van schoonouders en daarna begint het lange wachten tot we weer iets mogen doen... Heb een leesboek uit de kast van schoonmoeder gepakt en ben gaan lezen. Uiteindelijk heb ik tussen 10.00 uur en 13.45 uur 130 bladzijden uit dat boek gelezen Tussendoor nog een broodje op en verder me met de kids bemoeid (waren toen al druk ) en op mijn kleinste nichtje gepast (die vond mijn armband helemaal het einde, glinsterende dingetjes (net zo'n eskter als tante Mira is ), rammelgeluid en ligt schijnbaar lekker in de mond, hahaha!). Ongeveer 13.45 uur: Richting trouwlocatie rijden. Was wel gezellig in de auto. Oom van manlief ging mee, dus hebben zitten kleppen 15.00 uur: Trouwen van schoonzus en zwager in stadhuis. 16.30 uur: Bij de eet/receptie-locatie aangekomen. 18.00 uur: Eigenaar komt naar ons toe met de vraag wie de Ceremoniemeester is, want we hadden eigenlijk om 17.00 uur al aan tafel gemoeten... Die hadden ze niet, dus wij schreeuwen naar iedereen: Aan taaaaafeeeeeeel!! Dat werkte goed 19.00 uur: Super zoute soep achter de kiezen, schnitzel (iets dat ik niet echt lekker vind) toch maar opgegeten want had zo'n honger En daarna taart op en wachten op de receptiegasten. 19.45 uur: Eerste receptiegasten komen binnen, schoonzus is net een frisse neus halen, dus de eerste 'Is ze er nu al vandoor-grappen worden al gemaakt ' Tijdens het hele feest heeft er wel achtergrond muziek gedraaid, maar daar gaan mensen niet op dansen, vooral niet omdat echt overal wel een tafel stond, dus het vol met mensen stond en er gewoon geen ruimte voor was... 21.00: Mijn dagdip is begonnen Gelukkig hang ik de hele avond al aan dezelfde tafel, anders zou ik alleen achter manlief aan lopen om maar bij iedereen een keer te kletsen, lijk ik net zijn hondje 22.00 uur: Nu is mijn dip echt compleet. De verwarming staat er al uit, maar het is er alsnog 24 graden, dus iedereen is heerlijk loom en moe... Gezellig 23.00 uur: Gasten moeten echt buitengewerkt worden... De kids zijn op, neefje van bijna 7 zit te DS-en zodat hij wat rust heeft, nichtje van bijna 5 is in slaap gevallen bij papa op schoot en nichtje van bijna 1 is net uit het campingbedje gehaald en hangt bij oom Mira-man en wordt uiteindelijk even bij mij gezet zodat ik haar met mijn armband kan vermaken. 23.45 uur: Alle spullen zijn gepakt en we lopen even met de bruid en bruidegom mee naar huis (100 meter verderop ) zodat alle cadeau's meteen daar liggen. Met mijn oudste nichtje op de arm loop ik de enge trap af. Gelukkig gaat het goed en moeten we even wachten voordat ze in de auto gezet kan worden, want haar zusje moet nog ingesnoerd worden. Zegt die kleine tegen mij: Tante Mira... Hoe laat is het? *Wrijft in haar oogjes* Het is al 23.00 uur geweest lieverd, ik had ook al lang in bed moeten liggen, zo laat is het al!!! Maar ik moet morgen naar school... *met een zielig stemmetje* Nee lieverdje, morgen is het zaterdag, dan hoef je niet naar school en mag je lekker uitslapen Zo schattig!!! Daarna zijn we naar het huis van mijn schoonouders gereden, auto bij schoonouders opgehaald en naar huis gegaan... Hier nog wat foto's gemaakt voor jullie en toen lekker naar bedje Ga de foto's er even afhalen En die ene even verzetten.
Mira thnx voor t verslag. En pff was lang wachten En dan te laat aan tafel. Goed geregeld haha. Vanaaf gaan we op tijd aan tafel hoor haha. Hier vage ongi. Normaal rood helder bloed en nu alleen beetje bruine meuk en veel slijm???!!
Zo Mira, drukke lange dag gehad En over jullie bril, zag wel dat het niet precies hetzelfde is maar ze lijken erg op elkaar Zo was nr. 3 zit al in de machine, dochter heeft weer mooie roze gelakte nagels . Kind is weer helemaal happy the peppy
Jeske: Het was zeker een lange dag... Op zich was gisteren wel gezellig, maar me wel kunnen irriteren aan het feit dat niemand echt precies wist hoe laat alles was (zoals het avondeten... had dus eigenlijk om 17.00 uur moeten beginnen, maar toen was het bruidspaar er nog niet eens...) en dat we geen idee hadden van hoe de dag zou verlopen. Ben daarom maar een boek gaan lezen, zodat ze mij mee konden nemen zodra ik mee moest Ach... het is weer voorbij OP NAAR VANAVOND!!!
Fijn dat het meegevallen is Mira! Hier was de bruiloft wat saaier dan ik dacht... Feest kwam niet echt op gang, na ja om 0:00 toen we naar huis wilden en er allerlei Nederlandse-apresski-hits kwamen (sex met die kale, cowboys/indianen, schatje mag ik je foto) kwamen de mannen los... Alleen deze muts had in de planning om 0:00 naar huis te rijden met man, broer en schoonzus kon ik mn autosleutel eerst niet vinden. Had ik hem gevonden (gewoon in ander vakje gedaan...) was ik hem weer kwijt, ik was al zo moe en iedereen op zoek naar die sleutel, nu is mn geheugen een zeef, uiteindelijk besloten om met auto van m'n ouders dan naar Utrecht te rijden (90km vd feestlocatie), zaterdagochtend weer terug met reservesleutel en met eigen auto weer terug. Dat hele 'doemsenario zat al in m'n hoofd' en ik verafschuwde mezelf... En toen.... vond m'n broer de sleutel in het halletje (erg donker) en was ik zooooooo BLIJ!!! Had hem uit m'n handen laten vallen, dombo! En niet eens gemerkt, gaat goed hier..... Uiteindelijk pas om 1:00 in de auto en om 2:00 thuis, nu brak op de bank. M'n dag bestaat vandaag uit ZP, wordfeut en drawsomething En vanavond met jullie uit eten M'n broer op de terugweg (hij is bijna 33): 'Ben ik nu je liefste/leukste broer?' Ik: vandaag wel Haha!
Kelly: Had op de foto gezien dat het al duidelijk te zien was, maar had mijn reactie al gepost Al richting de 2000, stelletje kakelkippen Wat we vandaag overdag gaan doen is nog een groot mysterie... Mss richting centrum, mss naar schoonouders, mss thuis blijven (Niet het laatste, aub niet het laatste... SAAAAAAI!). Manlief slaapt nog, dus ga zo zachtjes proberen aan te kleden Net al ontbeten en mijn 2e pilletjes Clomid genomen. Heb er tot nu toe nog niet veel van gemerkt dat ik het slik... Ongi lijkt alleen al minder te worden, sneller dan normaal! Ben benieuwd
Veerle: Heb je nog meer broers? Anders zou het een rare vraag zijn natuurlijk Fijn dat je de sleutels nog gevonden hebt. Scheelt weer een hoop rijden Net de bedankjes geopend (leuk doosje, stickertje 'bedankt' erop, maar geen kaartje of niks eraan met de naam van het echtpaar of de datum van de bruiloft) en wat zit erin... Een waxinelichtje... Uhm, en het idee erachter? Ik snap hem niet... Iemand een idee?!
hhmm, mijn dag bestaat uit wassen, was ophangen, dochter vermaken, op ZP af en toe kijken (meer toe dan af denk ik), wordfeuten . Hier regent het een beetje dus nog niet wandelen buiten. Misschien als dochter het toelaat dat we straks nog even gaan slapen.............. en voor de rest wachten tot het rond half 5 / 5 uur is dan komen mijn ouders dochter ophalen, en zetten ze mij af op het station