De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 3!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 15 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Dochter ligt nog in coma. Me moeder belde al of ze ons kon komen halen :p Me vader vind het leuker als ik eerst een bakkie kom doen voordat hij me op station afzet ;)

Dus moet zorgen dat me haar en make-up af komt anders is het helemaal geen gezicht hihi ;)

2. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kelly: Succes met de laatste voorbereidingen meid! Is idd wel gezellig, nog even bakkie doen :) Zie je straks!!!
    Wil nog wel even zeggen dat ik gewoon echt trots op je ben dat je met het OV wil komen om erbij te zijn! Super :D

Hier ook nog vanalles opruimen, kleren zoeken, omkleden, haren doen, spullen pakken en gaan met die banaan :D
    *Hoewel ze vermoed dat Amanda vast geen banaan als auto heeft... Mss een citroen, dat zou nog kunnen, maar een banaan... Neej!!!*

3. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Je weet maar nooit waarmee je opgehaald wordt Mira hahaha zie je gezicht al helemaal voor me als er opeens een bananen auto voor je deur staat hahaha :D

4. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Zou kunnen, mss een bijbaantje bij een groot bananenmerk en dat ze daarvan een auto mocht lenen... Whahahaha!

5. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Mira of een lelijke eend. Of een bolletje. Of een snoek. Of een kattenrug. Of een strijkijzer.

Zo hier gaan haasten. Onderweg naar huis. Ma was echt super vanmiddag!! Yeah!!!! Dus nu naar pa. Ff vertellen. Bij oma mn nagels van nieuwe verf voorzien. Naar huis. Douche en daarna plamuren en haar doen en dan eten.... ownee hoeft nu niet. Uhmmm ow Tom tom op zoeken en dan hup toet toet in en gaan met de auto.

6. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Jeske: Fijn dat het met je moeder weer goed ging vandaag :D Niet te veel haasten hoor! Dan vergeet je de helft of komen er alleen maar ongelukken van ;) Je moet wel heelhuids aankomen he meis! Tot strakkies :D

Iedereen is er maar druk mee ;):p
    Hier aan het opruimen, dan is het weer te doen straks voor mij (ik heb geen idee waar ik de rommel van manlief moet laten, hij is anders alles kwijt, als ik ga ruimen, hahaha!) als ik weer een opruim/schoonmaak-woede krijg.
    Heb even pauze genomen om hier te kijken en daarna gaan we nog even door zodat ik daarna rustig me voor kan bereiden op vanavond... Wat wilde ik ook alweer aantrekken??? *Geen idee... Argh... Paniek!!!*

7. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Tot zo meiden! Hier even kleine powernap en dan even omkleden e.d. Zie dr toch uit als een zombie dus nog even klein laagje opsmeren:) Dus dan weten jullie hoe je me kan herkennen in restaurant: een zwangere vrouw en een zombie ernaast:) Succes met de trein Kelly, zl dr om 18:15 zijn, niet in paniek raken als ik dr nog niet ben, zal netjes op tijd van huis weggaan! Maar je weet nooit qua drukte om te weg, kom je ECHT ophalen:):):) Veel plezier nog bij je ouders met bakkie doen!

8. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Middag meiden! :)

En ik ga jouw voorbeeld even volgen Veerle, powernap en dan douchen (in de hoop beetje wakkerder te worden), ben zo gaar als een boterletter...

Zie je zo PCOmams!

En @ Bo, dikke knuffel van hier! :D

9. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Meiden veel plezier straks!

Ik ook nog even een power nap maar dan helaas voor mijn 12 uurs dienst!

Genieten! Ben benieuwd!!

10. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Leuk om zo te lezen dat iedereen zich klaar gaat maken haha en nog ff powernap gaat doen... jaloers hihi. Ik ben nog ff met mn nahels bezig. Zagen er niet uit. Tot straks lady's.

Bo zwaai!!! Fijn meis dat je ff wat laat weten. Knuffel voor jou.

11. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Hihi, echt grappig!

Veerle: Succes met de power-nap...

Noorus: Jij ook nog een power-nap?

Jeske: Succes met je nagels.

Ik zie hier dat een van mijn opplaknagels grotendeels al los zit, dus die trek ik er zo verder af en plak ik er even opnieuw op ;):p Goed veel lijm erop, dan komt het hier wel goed !
    Opruimen vind ik nu wel goed genoeg, de rest kan ik maandag nog wel doen. Ik ga zo mijn kleren uitzoeken en omkleden... Heb nog even de tijd, de taxichauffeuze is toch nog aan het werk :p

12. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    *staat straks op station op zoek naar vrouw met laagje plamuur op gezicht* :p

Ik ben er helemaal klaar voor!! over minder dan een uur zit ik in de trein :):):)
    En heb nu al honger haha dan nog maar een koek bij de thee :p

13. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Plamuurlaag gaat meevallen denk ik:):):) Ik heb dus een grijze Toyota corrolla Kelly en denk m'n bruine bodywarmer aan. En ik herken je aan je buik, Hihi!

14. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Oh ja en de auto is heeeeel vies!

15. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ooooow wou dat ik jullie had nagedaan met een power nap haha, ben kapot! Kon niet slapen zeg!

Nou ja, zoonlief ligt lekker op de bank filmpie te kijken, ik ga zo ook effe nog gauw warme douche pakken en dna ook plamuren!

Tot zo ladies!! Gezellig!

16. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Mira zat er net aan te denken hoe t met je nagels was. De mijne zijn aant drogen. 10min werk om t erop doen en eeuwigheid eer t droog is. Ga er zo nog ff met de fohn op haha.

En ik ga straks ook plamuren haha

17. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Werkse Debs!

18. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Pco koude douche dan wordt je wakker misschien.

19. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Hier niet echt geslapen hoor, meer even gelegen met de hond op bed! :D

20. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Hihihi. Ik zou ook wel een dutje willen doen, maar als ik dat doe ben ik daarna niet te genieten... Dus dat doe ik jullie maar niet aan ;)

Jeske: Zondag opgeplakt en gelakt en van de 10 nagels hebben er pas 5 losgelaten, maar heb ze allemaal weer terug geplakt met genoeg lijm ;):p Hahaha!

Deel Deze Pagina