Werkse debs!! plakkers ideaal!! blijven hier wel 3 weken zitten hoor veerle ik zal uit kijken naar de vieze auto me buik zal je nog niet zien zit me jas overheen hihi paarse jas
Hahaha! Komt helemaal goed dames, jullie vinden elkaar wel En ons uiteindelijk ook. Als je als laatste aankomt, heb je wel een voordeel: Volg gewoon het kakelende geluid dat van een tafel met allemaal dames af komt en je weet waar je bij kan gaan zitten Hihihi! Iedereen succes, veilige reis en ik zie jullie straks!!!
Jaaah nog minder dan 2 uur!!!! En nog 905 berichten en we zijn bij 2000!!!! Ik.hop de douche in. Net 2 paracemolletjes ingenomen. Rot ongi grrrr
Mijn reis is begonnen. in de trein naar leiden. daar klein half uurtje wachten en dan in de volgende trein naar bodegraven tot strakkies meiden!!
Haha zie iedereen al aan tafel druk bezig met typenop ZP haha. Angel en Debs volgende x gaan jullie mee!!! Als je kan en wil natuurlijk. Kelly mooi dat je al in de trein zit. Ik sta op t punt om weg te ryden. Tot over uhhh... eventjes.
Veeeeeeel plezier!!! Ik ben kapot, dus helaas!! Hoop er een volgende x echt bij te kunnen zijn!! Smakelijk meiden en heel veel plezier!!!
Heey LK ja de volgende x moet je gewoon mee!!!! Lekker uitrusten en dank je. We zitten al bijna een uur op ons eten te wachten.