De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 4!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    He balen noorus :(, werkse nog.

Zo heb honger!!!! Ga ff lekker 2 witte puntjes met vlokken eten zo'n zin in hihi :D en normaal ben ik echt geen ontbijter.....

2. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    LK, wat *** dat jullie weer een ronde verder moeten
    Noorus, hoop dat het een tijdelijk temp dipje is.
    Jeske, wat goed dat je zelf gespoten hebt
    Veerle, beterschap
    Kelly, hier ook een vroegertje 0600 uur hebt het nog kunnen rekken tot 0645 uur maar toen was zoonlief toch echt levendig van de partij zeg maar.

Zaterdag altijd een rustig dagje, boodschappen doen en een beetje poetsen.

3. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Oh angel bij jullie ook al zo vroeg....

Wij gaan straks nog wat boodschappen doen, even een bakkie doen bij me schoonmoeder want ja morgen moet manlief weer werken.
    Hoop dat manlief vanmiddag kamertje af gaat behangen....
    En verder een stuk karton knippen voor het boven raampje bij de slaapkamer deur van dochter, om het nog donkerder te maken :D, ook gelijk bij de baby kamer, dan zien ze 's avonds geen licht in de woonkamer branden, en wij hebben een buitenlamp die ook via de bovenraampjes naar binnen schijnt.... wie weet helpt het ;)
    Voor de rest weer de gewoonlijke was doen, wassen, drogen, strijken opvouwen en opruimen ;), en me huis is een bende maar zo geen zin om schoon te maken (nee tis nog geen vuilnisbelt hahaha).

Ohja, manlief MOET ook nog t aquarium leeghalen en schoonmaken, gister lagen er 3dode vissen in.... en hij wilde vissen dus zal dat hok schoon houden ook hihi :p

4. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    Thx meiden voir jullie lieve reacties!!
    Lig nu in bad bij mn ouders! Dat geeft wat verlichting!

Heb er nu 2 paracetamol inzitten, als ik thuis ben weer 2!

Hoop dat t morgen beter gaat. Dan wordt vriendlief 30 jaar! Konen ongeveer 30 volwassenen en 12 kids! Pff!

@noorus, ik duim dat t een tijdelijke dip is!

@kelly en angel, ik kan jullie n hand geven ;) Ook zo vroeg wakker en dat zonder kids!

@jeske, helemaal vergeten te zeggen....maar respect voor jou!!! Zo knap dat je zelf je spuiten zet nu!!

@veerle, hoop dat je je snel weer beter voelt!!!

@gesina, nog super bedankt voor je pendel!! Voor de nieuwschierige meiden....juli 2012, een jongen! :)

5. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Balen zeg!!!:( Dikke knuffel en werkse!

6. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Angel: boodschapse en poetse:) Jouw kaartje lijkt verdacht veel op e vorige.... Ssssttttt...
    Kelly, fijn hè lekker vroeg wakker... Wasse, boodschapse en koffie drinkse:)
    LK: fijn dat het bad verlichting geeft, door de warmte ontspant het vaak wel een beetje. En alvast gefeliciteerd met je vriend! Hoop dat het morgen beter gaat, met zo'n drukke verjaardag! En hoop dat je pendel uitkomt!!!
    Jeskejes: hoop dat je eitjes mooi zijn gegroeid komende dinsdag!
    Hier: is man naar de bakker brood halen en hij had vd week vakantie en heeft alle was gedaan:) Nu alleen nog kwestie van opvouwen.
    Keelpijn lijkt wat beter, yeah! Is in de ochtend altijd het ergste. Straks nog even de stad in, man moet nieuwe broek en even langs de markt.
    Ik droom elke nacht echt vage dingen...

7. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Graag gedaan Liefkleintje :)

8. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    LK: wat enorm balen dat je weer op rood staat en dan die pijn erbij, dat maakt het extra K*T.

En Noorus dus ook geen goeie signalen.

Hier zakt de moed ook in de schoenen. Denk bijna zeker dat het niet raak is. (95% zeker zeg maar). Woensdag had ik nog wel hoop: had steken in mijn lies en zag sterretjes en heb een nachtmerrie gehad (heb ik vooral als ik zwanger ben en maar heel zelden buiten een zw om), het voelde alsof er iets gaande was. Maar een dag later was dat allemaal weer weg. Gisteren al hevige menstruatiepijn gehad en mijn boobs zijn zo levenloos als maar kan. Sinds de MK geen pijnlijke of opgezette boobs gehad, terwijl pijnlijk elke maand minstens 2 weken het geval is. Ze hangen nu gewoon, doen niks, wel lekker om er eens geen last van te hebben en dat zo lang achter elkaar, maar qua evt zwangerschap voelt dat niet positief. Nou ja, nog een paar dagen afwachten....blegh.

9. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Hoi meiden

Ik kom even laten weten dat ik als stille passagier ook mee ben overgestapt naar trein 4! jeetje wat boemelt ie al lang door zeg.. begint tijd te worden dat ie voor iedereen aan zijn eindhalte komt en dat we hem vn perron kunnen verzetten naar 'zwangerschap clubs'

ik denk hier mijn ei te hebben gehad, maar nog even rustig aan tot mijn temp morgen ook nog hoog staat.:)

Gesina, ben je weer aan het pendelen? zou je het eventueel voor mij ook terug willen doen?:)

liefs
    toekan

10. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    #190 Debs1, 5 mei 2012
    Laatst bewerkt: 5 mei 2012
    Goedemorgen!

Wil iemand mij op de lijst veranderen 31-5. 17 ronde

Thnx.. Ff lezen nu..

11. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    #191 Debs1, 5 mei 2012
    Laatst bewerkt: 5 mei 2012
    Goedemorgen!

En toen waren jullie weg in deel 3! Haha..

Wat een geklets weer afgelopen dagen!

Waxientje; ik herken jouw gevoel zo goed! Had tijdens mijn zw enorm opgeblazen en pijnlijke boobs.. Als ik dat nu voor nod niet voel weet ik al genoeg, zo een enorm vervelend en teleurstellend gevoel!

Noorus; hopelijk heb je ongelijk!! Werk ze vandaag.

Lk; ach nee meid niet weer!!
    Wat klote om zoveel pijn te hebben zeg! Ibu en PCM kan je samen innemen.. Probeer te genieten van het bad en morgen de verjaardag!

Jeske; spannende nieuwe ronde voor jouw! Ben benieuwd!

Kelly; haha man de was.. Gebeurd hier vaker;)

Wachtende; wat een naar nieuws van sm.. Snap dat als jullie hulp willen bieden dat nu onmogelijk is ivm afstand! Hopelijk vonden jullie snel wat passends!

Veerle; fijn dat je je goed voelt..! Oh lees net keelpijn, das niet leuk!

Gesina; mocht je nog pendelen.. Zou je voor mij ook een pendeltje willen doen?

Meiden wij hebben zo een klap gehad deze maand.. Gek maar bij beide liepen de tranen de hele dag over de wangen.. Snapte deze ronde echt niet. Zoveel herkenbare kwaaltjes.. Maar ja.
    Woensdag naar de gyn. Ben benieuwd wat ons daar te wachten staat. Al die mogelije onderzoeken. Pff.. Ben er wel klaar voor! Willen graag duidelijkheid! Eerst binnen 5 maanden zwanger, nu alweer 11x ongi geweest, waarom?

Fijne dag meiden!

12. hopeandfaith

Hoi meiden

ik heb vandaag zon hoofdpijn :(
    vanmiddag mac donalds gegeten en ik kon mn hamburger gewoon niet op opeens werdt ik kots misselijk maar ja kan van alles zijn :) k heb alleen nooit hoofdpijn

13. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Debs, ik kom je even een hele dikke knuffel geven!!!

Verder voor iedereen ook eentje, reageer later misschien even....

14. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ik knuffel mee!!!!!

15. hopeandfaith

Ik knuffel ook mee :)

16. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    Ik knuffel ook even mee vanaf de bank, onder mijn dekentje met mijn kruik!!

17. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Liefkleintje is jouw mannetje weesten sporten?

18. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Liefkleinte: je mag 3 keer per dag paracetamol 1gr combineren met 3 keer per dag ibuprofen. Wel na wat gegeten te hebben innemen, beter voor je maag. Heb je ook al warmte geprobeert? Maar als je er zo veel last van hebt is een bezoekje aan de gyn niet verkeerd. Wel balen dat je weer naar de volgende ronde moet. Maar deze ronde gaat iedereen op roze vind ik.

Noorus: hoop dat de lage temp komt omdat het gewoon echt weer koud is. Think pink !

Waxientje: van wat ik lees kun je weinig van de kwaaltjes zeggen, probeer hoop te houden..hoe moeilijk het ook is. Digi knuff!

Debs: Ik hoop dat je gyn je een beter gevoel kan geven.

Pff weet zelf eigenlijk niets te vertellen haha

19. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    @Jeske, ja.....die is vanmorgen wezen sporten! Heb je 'm gezien?? ;)
    Ik zou eigenlijk ook gaan, maar heb ff overgeslagen met die vreselijke pijn!

@Wachtende.....thx!! Ik heb nu 4x 500 PCM erin zitten! Nu zakt het wat! (wel in 2x ingenomen)
    Ik kon nooit tegen PCM, last van maagzuur. Maar gelukkig gaat dat steeds beter!
    Warmte genoeg geprobeerd! Mijn kruik is mijn grootste vriend. Vannacht nog onder de douche gaan zitten en vanmorgen bij mijn ouders in bad gegaan! Dat verlicht idd wel wat!

Mijn moeder had het vroeger ook vreselijk erg! Flauwvallen en overgeven vd pijn! Vrees dus een beetje dat 't erfelijk zal zijn. Maar ben wel benieuwd wat de gyn zegt!

@Debs, dikke knuffel!! Snap dat het zoooo moeilijk is! Ik brak gisteravond ook! Kon blijven huilen!

@Waxientje, ik duim nog zooo voor je!

20. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Je kan het beste de pcm als basis gebruiken en zonodig aanvullen met een NSAID (ibuprofen bv).
    Let wel dat je de tijden wel goed verdeeld over de dag.

Heb je ooit wel eens onderzoek gehad?

Deel Deze Pagina