De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 4!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    Ik heb om 7u en om 15u PCM op. Beide keren 2x500mg.
    Dus wel aardig verdeeld toch?

Ik heb vorig jaar een paar keer een inwendige echo gehad. Maar dat was omdat ik vreselijke rugpijn had en ook buikpijn. Dat bleek uiteindelijk spit met uitstralingspijn naar mijn buik.
    Ze hebben toen wel een verdikking gevoeld (2 artsen) maar op de echo's niks gezien.
    Ik sluit endo nog steeds niet uit, maar de gyn zei vorig jaar dat ze dat niet dacht. Ik ben dus erg benieuwd!

2. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Sorry dames hier ist weer bal. Eerst ruzie met mn vader om niks en we negeren elkaar weer. En omdat t allemaal nog niet genoeg is. Ook nog ruzie met mn vriend. Sta echt op t punt om te vertrekken. Ben er zooo klaar mee met die mannen.

3. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jeej, kamers zijn behangen!!!!
    Nu moeten er nog wat gaten geboord worden om het een en ander op te hangen.... maar ik kan weer me gang gaan in de baby kamer :D

Vanmiddag nog ff in t dorp geweest, stond een springkussen, dus dochter heeft wel een half uur staan springen. Ze was daarna boos dat ze eraf moest van ons haha. Ik was het zat en wilde naar huis :(
    Heb gewoonlijk al heel de dag af en toe last van brandend maagzuur maar het is nu wel heel erg vandaag bah :(

Oh ga weer gauw, eten is klaar. Patat, broodje shoarma, sla komkommer heerlijk :D

4. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

@ jeskejes komt wel goed meid kop op :)

5. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Prima verdeeld LK.

Jeske: is het echt zo erg meid? Ben je echt boos op je vriend of zijn het meer de omstandigheden waardoor je nu minder kan hebben?

Kelly: klinkt als een maagzuurvriendelijk avondeten. Schrik trouwens wel even van de tijd. Ben nog niet eens begonnen met de voorbereidingen. pff..de dag vliegt voorbij :)

6. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Jeske, meis wat is er allemaal met vriend dan?

7. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Heerlijk gegeten, en maagzuur blijft op en af komen, maakt niet uit wat ik wel of niet eet, gister ook heel de dag zo erg.

Jeskejes, jeetje mop..... knuffel!! En wat is er met je vriend?

Wachende, eet smakelijk straks.

Wij zitten sbs6 te kijken. Home video's zo leuk haha, zelfs me dochter lacht echt om bewuste filmpjes hihi.

Net ontzettend gelachen aan tafel, dochter heeft d'r tong ondekt hoe ze mee scheten moet laten, dus ik ging dat filmen.... zit ze op t einde in eens heel hard te persen met geluid en opeens een heel klein scheetje hahaha ik lag op de grond te janken van t lachenen man ook (toen had ik t filmpje wel al gestopt haha)

8. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

*Doet nog even verlaat met de knuffel mee!*

Jeske: wat is er tussen je vriend en jou dan qua ruzie? Vervelend hoor!
    Gesina: hoop dat het wat betekend!

Net even bakkie thee gedaan bij m'n broer:D Altijd gezellig! Lekker vis gehaald op de markt: genoeg ingeslagen:) En nog meer gezonde, lekker dingen!
    En man is bezig met koken, we eten aardappeltjes uit de oven, lekker verse en met thijm/rozemarijn, sardientjes op de grill en een salade (en die maak ik zo). Zie net dat het alweer 19:45 is... Leuke dag gehad vandaag! Manlief had nieuwe spijkerbroek nodig en had z'n oude mee, onder het mom van: ik wil precies dezelfde en dan hoef ik niet te passen en in z'n oude zat een scheur. De jongen vd winkel pakt een nieuwe en zegt: die krijg je van ons, wat je hebt een klacht omdat er een scheur in zit;) Vond m'n man natuurlijk helemaal prima! Super vriendelijk van die verkoper! Was dus goedkoop shoppen voor hem!

9. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Hahaha kelly supermooi!!!

@ Lk, gaat het een beetje meis?

@ veerle, eetse lekker zo! Wij hier zelf pizza gemaakt en gaan zo lekker gebakje eten bij de koffie :D lekker van die spijkerbroek!

10. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    LK, balen van je ongi! Gaat het alweer wat beter of nog steeds zo'n buikpijn? Alvast veel plezier morgen!

Noorus, wat balen van je temp. Hopelijk morgen weer omhoog!

Debs, dikke knuffel voor jullie beide!

Jeske, is de ruzie al bijgelegd?

Veerle, dat is nog eens leuk shoppen! Lekker gegeten?

11. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Zeg Jes, ik wil geen flauwe opmerking maken hoor, maar bedenk wel dat je nu hormonen spuit... (en ik vind ook dat je vriend daar wel even wat rekening mee mag houden!!!!!)

Ik hoop dat het niet over al te ernstige dingen gaat! Maar neem maar geen vergaande beslissingen nu op dit moment...vraag je af in hoeverre je nu even jezelf bent! Dikke knuf van mij!

12. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jammer dat ik t filmpje niet kan plaatsen hier :(, jullie hadden allemaal ineen deuk gelegen :p

Morgen weer drukke dag. Om 10u moet manlief va de zaak rijden. Wij dan weer naar huis, wat spelen, brood eten, slapen, auto alvast naar de garage brengen :( moet heel wat gedaan worden... ben m wel een aantal dagen kwijt.... ouders rijden mee, dan overstappen bij me ouders en naar mijn broer en schoonzus bakkie doen want hij wordt 30 :D hij viert t niet, waarschijnlijk pas eind juni want wil een bbq feest geven.... maar toch ff een bakkie. Ga maar mee met me ouders want zo vaak zien we elkaar niet ;)

Dochter weer op bed, laatste baby was zit in de machine,morgen nog de bedden wassen en drogen en dan zit het er weer op :D

13. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Tis niet echt bijgelegd maar t is weer wat gesust. En t was samenloop van omstandigheden. Hormonen(wat goed mee kan spelen), vermoeid, ruzie met pa dus al geirriteerd en een kort lontje met vleugje bitch. En meneer doet er dan een schepje boven op en dan heb je dus feest.

Hou zielsveel van m. Maar soms baal ik er zo van dat t geen prater is. En ik ratel dan maar door en hij zegt zinnen van 3 woorden en dan de standaardzinnen. En heb dit al eerder aangekaart. Maar ja die vent van mij pfff. En hij zegt dan net de dingen die t vuur opstoken. Allebei dan kort door de bocht. (heb m zelfs aan t huilen gekregen, is toch teken dat ie van me houdt he)

We zitten nu nog bij mama die al vanaf een uur of 3 op zit in de rolstoel en nu nog erin zit.

14. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    En dan weer een nieuwe week met allerlei was Kelly... :p

15. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Waxientje is geen flauwe opmerking hoor. En ik loop hier al langer tegen aan. Maar reageer nu nog heftiger. Jaja ik ben geen makkelijke.
    En hij doet zn best, maar denk dat t onmacht is van hem. Dat ie er geen rekening mee weet te houden. Ik heb m best pijn gedaan :(

16. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Hou er voor jezelf inderdaad rekening mee dat je gevoelens een beetje worden uitvergroot. Niet makkelijk, ik weet het.

17. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Heb zo'n last van brandend maagzuur dat ik me bed in duik.
    Slaap lekker

18. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    @Jeske, sterkte daar!! Hoop dat het snel weer helemaal goed is tussen jullie!!!
    Had je mijn vent gezien in de sportschool?

@Kelly, bah....maagzuur! Slaap lekker!!

@Noorus, hoe voel jij je?? Hoop dat je temp morgen weer hoger is!

Hier gaat het redelijk.....net weer 1000mg PCM erin, dus zo naar bed en hopen dat het morgen beter gaat! Heb de kamer al versierd met slingers, ballonnen en opblaasbare 30! :D Vriend vond het erg leuk!

19. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Jeske, dikke knuffel!

Kelly, weltrusten!

LK, veel plezier morgen, hopelijk dan niet zoveel buikpijn meer!

20. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Liefkleintje ik zag m vd trap af lopen toen hij klaar was. Ik stond weer eens op de loopband. Leuk joh versierde kamer. Have fun!!

Hier plat door vreselijke lage en zij rugpijn, t voelt t zelfde als toen ik tegen een hernia aan zat. Weet me geen houding asn te nemen. Haat mn lichaam.

Deel Deze Pagina