Komt goed Jeske! Tis niet altijd handig als je niet hetzelfde bent en denkt, maar wel fijn dat je elkaar daarin mooi kan aanvullen... Als hij net als jij was geweest dan zou je wss ook gek van hem worden... @LK, leuk meis! Ga je morgen ook verjaardag vieren? Ik lig al heerlijk in bed met de beesten bij me. Morgenochtend gaan vriend en ik naar megameeting van motoren en daarna ga ik werken tot 23:00 dus denk dat ik jullie morgenaaf laat of maandag weer spreek. Fijne dag morgen meiden!
En toen was ik weer klaar wakker dochter schreeuwde het net uit, man uit bed kijken bij d'r, zit ze onder t bloed gezicht hals handen..... nou ik hup ook uit bed. Heeft ze in d'r slaap haar oortje open gekrabbeld..... huilen dat kind, helemaal shaken, nou schoonmaken, troosten, pleister erop.... huilen huilen huilen. Heel klein plekje waar je een oorbel zou hebben en iets hoger, waar het dunner wordt.... snap je? Pleister moeilijk te plakken natuurlijk op zo'n klein oortje. Ze slaapt nu weer en wij ook in bed, maar ik klaar wakker natuurlijk en liggen piekeren over van alles en niks natuurlijk, verschrikkelijk weer t zuur dus zit nu aan de keukentafel.... pppfff nou hoop zo toch weer in bed te kruipen en in slaap te vallen.....
LK, gefeliciteerd met je vriend en een leuke dag vandaag. Noorus, zie je temp wat balen zeg .... Kelly, hoop dat je nog lekker hebt kunnen slapen Hier weer een vroegertje 0630 uur, je moet het maar zo bekijken je kunt wel extra lang genieten dan je vrije dag.
LK: gefelciteerd met je vriend! Lief van de versieringen in huis! Veel plezier vandaag! Angel: lekker genieten van je dag Je temp gaat super! Noorus: je temp Jammer! Werkse en verder een fijne dag! Kelly: hopelijk nog kunnen slapen! Jeske: hopelijk gaat het wat beter! Fijne dag iedereen!
Sorry dames, reageren lukt me gewoon niet. Ik voel me behoorlijk leeg, emotieloos of juist erg emotievol, moe en futloos en hele lijf speelt op. Lang leve de hormonen. Maar iedereen een fijne zondag, geniet ze en voor de werkers.... werk ze.
Veerle je moet je onderschrift nog veranderen vd klustrein lijst hihi. Want we zitten nu nog niet op zoveel berichten.
even komen juichen: mijn ei is geweest! ik kom hier misschien niet zo veel meer.. maar wil jullie toch een beetje mee op de hoogte houden als er iets 'spannends' gebeurd fijne zondag allemaal ps: jeskejes dikke knuffel meid! zo te lezen kan je hem meer dan even gebruiken!
@ Toekan, jeeej meis wat fijn voor je! Hier idd lage temp, jammer de bammer. Hoop dat de ongi vandaag ook komt en dan op naar de volgende ronde...
Het voordeel is dan weer dat we volgend weekend met 25 vrienden op motorvakantie ga en dan heerlijk aan de borrel ga savonds!
Zo mogge, Net weer thuis van manlief wegbrengen. Straks een broodje eten, dochter hopelijk ff een uurtje slapen. Dan auto alvast bij de garage neer zetten, en met me ouders naar me broer die is vandaag jarig net zoals vriend van LK ook 30 Dochter heeft goed geslapen vannacht, ik redelijk..... denk dat ze een onsteking op d'r oortje heeft.... mag er niet echt naarkijken, vanmorgen beetje schoon gemaakt en nieuwe pleister met zalf erop gedaan. Kijk het even aan en anders naar de dokter..... Jeej toekan, ei is geweest, plof maar lekker op die wachtbank. LK, gefeliciteerd!! Fijne dag vandaag Jeskejes, gewoon voor jouw weer een knuffel!!!! Noorus, werkse Angel, lekker vroeg weer wakker, geniet van de dag! Heb ik alles onthouden en iedereen gehad
Zijn weer thuis, nieuwe deel gevonden, maar best wel moe en hongerig (nog geen lunch op...). Lees straks wel een keer bij!!!
Wat een rust hier vandaag! LK en Noorus, leuke dag gehad vandaag? Toekan, fijn dat je ei is geweest en hou ons op de hoogte! Mira, hoe was je weekend?
Hey meiden, Jeetje, wat hebben jullie je rustig gehouden Hier een erg gezellige, drukke dag gehad! We hebben enorm geluk gehad met het weer! De 12 kids en 30 volwassenen konden dus lekker naar buiten! Nu languit op de bank, ben doodmoe! Enorm zere benen en voeten! Morgen gelukkig vrij! Wel sporten, maar verder een beetje rustig aan doen! Ik zat net eens te lezen in een topic hoe oud ben je en hoe snel was het raak. Dan is het bij de meeste echt super snel raak! Dan denk ik echt.....pfff.....waarom moet het dan bij ons zo lang duren?? Daar kan ik wel ff down van worden. Snel weg geklikt dus!
Lekker uitrusten dan maar LK! Eigenlijk moet je zulke dingen ook niet lezen (doe het zelf ook daar niet van).
Ja was redelijk gezellig, ondanks dat broer en ik totaal niks met elkaar gemeen hebben en meestal binnen een half uur wel woorden hebben... viel nu reuze mee, heb me voornamelijk ingehouden. Hij had zelf "boodschappen" gedaan. Alleen onze ouders waren er, ik en dochter en zijn schoonouders.... maar echt mannenboodschappen.... dus wat hij lekker vind, en totaal geen rekening met visite gehouden, dat was wel een heel verschil met een verjaardag als zijn meissie boodschappen doet, dus heb net nog even gegeten
Roze klustrein (NOD)lijst!* *Mei 2012* 7 mei -> Noorus, 5e ronde (1e actieve na MK), 1e kindje 9 mei -> Waxientje, 1e actieve ronde na MK, 2e kindje 10 mei -> Gesina, 14e ronde, 1e kindje 11 mei -> Angel77, 8e ronde, 2e kindje 17 mei -> Toekan, 6e ronde, 1e kindje 23 mei -> Mira85, 7e ronde (PCOS/2e ronde MMM met Clomid50), 1e kindje 31 mei -> Amanda 13, 14e ronde, 1e kindje *Juni* ? -> Debs, 16e ronde, 10e na bbz, 1e kindje 2 juni -> Liefkleintje, 12e ronde, 1e kindje *datumloos* ??? -> Bo12, 5e ronde (na mk en vmk), 3e kindje ??? -> Jeskejes, 18e ronde, 1e kindje *ZWANGER!* 24 juli -> Kelly1312, 3e ronde, 2e kindje 27 juli -> Jez, 8e ronde, 1e kindje 3 sept -> Helena, 2e ronde, 3e kindje 5 sept -> Rosa5, 2e ronde, 5e kindje 7 sept -> Enjoylife, 5e ronde (1e na vmk), 1e kindje 24 sept -> Evy77, 4e ronde, 2e kindje 5 okt -> Nuage, 50e ronde, 1e kindje 18 dec -> Veerle, 5e ronde, 1e kindje 26 dec > Wachtende, 23e ronde, 1e kindje