Manllief is begonnen met kijken toen ik met vakantie was, dus val bij seizoen 3 binnen. Is wel lastig te volgen! Haha ben nu wel benieuwd naar miljoenenjacht?!
Joh was echt spannend he, en wat een geld heeft hij gewonnen en de thuiskijker Helaas weer mis gegrepen , je zal t maar winnen dan wordt je toch gek!!!
Slaap lekker, ik ga ook zo een poging wagen... zal wel weer niet meevallen... met dat vervelende brandend zuur Dochter is er geloof ik goed aan gewend dat papa veel weg is want ze slaapt goed, ook de 1e nacht dat hij weg is.
Ja das voor mij echt t naarste wat er is aan de zwangerschap. Nog erger dan bekkeninstabiliteit. Vorige zwangerschap ook gehad maar niet zo erg als nu. Toen vrat ik me scheel aan de rennies die niet hielpen dus nu ook nog niet aan begonnen, suikerklontje of snoepje doen hetzelfde.... het is even weg maar ook zo weer terug, en die rennies zijn al zo duur
Liefkleintje welterusten. Kelly fijn dat dochter gewend is. Graviscon miss proberen? Als dat mag met zwangerschap. Wel errug vervelend bah. Welterusten. Hier klaarwakker.
Dat zei me man ook al maar ben geen HA loper.... moet even kijken hoe t morgen met t oortje van dochter is anders moet ik toch naar de HA en dan kan ik gelijk vragen voor iets tegen t zuur.... maar dat zal wel los lopen denk met t oortje, heb er nog niet naar mogen kijken vandaag maar morgen gaat toch echt de pleister eraf....
Goedemorgen dames!!! Vandaag weer redelijk wakker. Zal wel moeten, want ga vandaag meedraaien bij Amanda op het werk!!! Rond 9.10 uur moet ik daar zijn, dan krijg ik nog wat uitleg en gaan we daarna aan de slag, 2 bungalows vandaag en, als het dan goed gaat, bijna iedere maandag en vrijdag deze maand werken Temp was 36,30 ondanks dat we al vroeg in bed lagen, ik nog met telefoon, dus tussendoor wat kunnen wordfeuden en drawen Ik ga er vandoor meiden, aankleden, klaarmaken en op weg. Tot vanmiddag!!!