Goedemorgen, Mira, werkse vandaag het gaat vast goed!!! Hier net pas uit bed , dochter huppelde vrolijk rond van de ene kamer naar de andere kamer en naar tv en terug , ik dacht ik kruip nog even lekker terug, heerlijk. Straks ff op de fiets naar de woningbouw, is voor mij een pokke eind fietsen maar ja moet wel want heb de hele week geen auto en moet de papieren voor de garage inleveren anders gaat ie naar een ander.... misschien op de terug weg gelijk boodschappen doen, maar dat weet ik nog niet, dat beslis ik op t moment zelf Hoe is het met de klustrein meiden??? Allemaal al druk aan het werk?
Hoi meiden hoe is het hier?? al meiden zwanger of ongie? Hier gisteren ochtend lekker weer lopen janken dat het maar niet wilt lukken maar ja ik denk nu maar zo na july komt er zoieso een vooruitgang in dus moet nog ff geduld hebben
Gesina, ik snap je zooo goed!! Ik ben momenteel ook een beetje depri! Think pink is ff weg hier hoor!! Gaan jullie in juli naar de gyn?? Wij hebben volgende week maandag een afspraak! Spannend!!! Ik duim dat het deze ronde raak is hoor bij jullie!!!
Nee we gaa niet naar de gyn we lopen al bij de Feriliteitsarts we zijn er achter gekomen dat mijn man maar 7 miljoen zaadjes heeft vandaar dat het bij ons wat langer duurt we mogen nu proberen tot juli en ben ik dan nog niet zwanger moet manlief weer zijn zaadjes inleveren en dan waarscheinlijk een traject in!
Zo toch maar op de fiets gestapt, pokke eind gefietst, booschappen gedaan en weer thuis....pppfff ben kapot hihi, en me bekken doen ontzettend zeer nu, dus ga denk echt niet meer fietsen nu, doet zo zeer als ik dan weer gefietst heb .
Gadver lig ziek in bed met verhoging. Wil slapen maar lig alleen maar te draaien grrr. En ik heb nog zoveel werk verdorie.
He, jeskejes das balen. Beterschap me is. Misschien knap je op van een paar uurtjes slapen..... maar ja moet je wel in slaap komen natuurlijk...
Toch maar aant werk gegaan, zijn weer bestellingen binnen voor eind vd week, wordt weer bikkelen. Zit nu met spaghetti bandjes en heb t nog warm. Maar dan weer koud. Pfff gek word ik er van. Lucht is weer geklaard hier gelukkig. Met pa en mij
Goedemiddag dames! Weer thuis uit mijn werk (jaja, jullie lezen het goed, ik heb werk ). Ging goed vandaag, eerst ingewerkt door hoofd-schoonmaak, veeeeeeel info gekregen over hoe ze daar alles doen en is soms anders dan ik gewend ben bij de thuiszorg, dus af en toe goed opletten Daarna huisje alleen gedaan, ging goed en daarna nog samen een huisje omdat een ander huisje nog verhuurd bleek Nu nog de snelheid erin krijgen en handigheid krijgen in de werkvolgorde Ik heb wel alles gisteren nog nagelezen, maar gereageerd niet meer, was me iets te veel, dus sluit hier weer aan. Weekend was goed, vrijdag aangekomen daar, bleek wel een verouderde, niet zo schone blokhut (heb ik een enorme hekel aan!!!), 's avonds nog bij kampvuur gezeten en daarna slapen. Zaterdagochtend overleg gehad, in de middag rondje gereden om plaatsen te bezoeken voor het zomerkamp en daarna wat gerust, in de avond een BBQ en daarna een dropping gehad... Leiding van een van de groepen verzorgd dan altijd een nachtprogramma zodat de oudste leden en de leiding kennis met elkaar kunnen maken en samen moeten werken. Dus 3 groepen met 3 leiding en 3 leden. Werden een dorp verderop eruit gezet, kregen een GPS en kompas mee en we kregen een coordinaat. Na een lange tocht, en een stuk autolichtenspel, was ons groepje als eerste weer op de blokhut en heeft ons groepje 13,6 km gelopen (ik loop anders nooit, dus voor mij een hele overwinning dat ik dit heb gedaan!!!). Manlief is toen door zijn enkel gegaan, helemaal dik en werd met koelen niet beter, dus gisteren naar EHBO gereden en daar drukverbandje gekregen. Hij gaat nu zeker 4 dagen niet werken en is dus thuis... Verder op zondag alleen opgeruimd en weer naar huis! Nu eens bedenken wat we vanavond eten, manlief een s vragen wat hij wil
Mira, gefeli met je baan Die jeskejes gaat ook maar door en door he..... denk je wel aan jezelf meid!!! Fijn dat de lucht weer geklaard is tussen jouw en je pa. Hier baby kamertje "opgeruimd" oftewel alles bij elkaar gezet wat van mijn weg mag (man moet er dus nog afstand van doen ) bedje weer op de hoogste stand gezet, meubels weer geruild en staat nu weer anders hihi Laatste was gestreken, en opgevouwen, opgeruimd. Pppfff nu nog ff aardappels schillen en alvast koken, dan eten we vanavond gebakken aardappels. Morgen toch denk maar afspraak maken met de HA voor oor van dochter, laat me moeder er morgen nog even naar kijken.... ze heeft er volgens mijn geen pijn aan alleen met omkleden, zegt ze au voordat er al iets gedaan is haha.
Goeiemiddag meiden.... @ Jeske, hoe voel je je nu?! @ Kelly, beterschap met dochter! @ Mira, gefeli met je baan en sterkte met je man! @ LK, fijn dat het zo gezellig was! Hier had ik echt even dipje.... Had echt goede hoop met al m'n klachten en baal er gewoon van dat ik ruim een week rot gevoeld heb voor niks... Maar goed, kan niet anders doen dan er deze ronde weer volledig voor gaan! Gisteravond eerder van mn werk weg, want oma ligt heel slecht, dus daar zijn we nog langs gegaan. Tof wijf is dat ook, super nuchter en heel realistisch. Heerlijk! Ze heeft me echt even opgepept ook! 'Meis, let goed op elkaar en geniet van je leven!' Zo lief! En echt afscheid genomen, dus was wel heftig. Vandaag had ik vrij, lekker hele dag (270km) motor gereden, heeeerlijk! En dan maar weer op naar een hele roze ronde! Want zo werkt het geloof ik, opkrabbelen en weer doorgaan....
Zit nog wel heel erg te denken of ik wel/niet zal blijven tempen. Ergens geeft het me ook rust en zekerheid, maar ja, misschien ben ik te veel gefocused... Wat is wijsheid hè...
Noorus wat tempen betrefy. Probeer erns ern x niet te tempen en kijk of je daar rust van hebt. Anders weer tempen. Ik werd er onrustiger van dus weer asn de thermometer. Wat mooi van je oms, maar ook moeilijk tegelijk. Verl sterkte. En ik denk dat ik gemist heb dat je een ronde cerder bent. Dus dikke dikke knuffel en je lichaam heeft je goed op t verkeerde bern gezet. En ja vallen en weer opstasn. Dat think pink is dan heeeel ver te zoeken. Maar piept dan weer om de hoek. En lekker joh dagje toeren met de motor. Heerlijk. Hier nog goed ziek, maar ga op mn gemak verder met werken.
Noorus, wat balen dat je weer een ronde verder moet.... en doe wat voor jouw goed voelt.... Net eten achter de kiezen, nu even uitbuiken misschien moeten we maar allemaal in het roze gaan reageren voor de THINK PINK spirit.....
Dan doe ik mee om in t roze te reageren. En de THINK PINK SPIRIT moet er weer in! En de l*l moeten we er ook inhouden Dus Kelky goed begin gemaakt met de think pink spirit. Kijken of we een paar pagina's in t roze kunnen kletsen. Benieuwd hoe dat eruit ziet dan
Hallo lieve meiden! Hele dikke knuffel voor Noorus! Wat sh#t dat je lijf je zo voor de gek kan houden Misschien toch de hormonen die je altijd aanmaakt na de eisprong? Fijn dat je lekker op de motor weg bent geweest! En sterkte met je Oma! Liefkleintje: fijn dat de verjaardag leuk was! En hoop dat er volgende week een plan komt voor jullie bij de gyn! Gesina: ik blijf voor je duimen!!! Jeskejes: fijn dat de lucht weer geklaard is tussen je vader en jou! Kelly: balen van het maagzuur Je kan misschien dat Gaviscon gebruiken, mag bij de zw. Drankje werkt vaak beter dan tabletten. Mira: gefelciteerd met je baan! En beterschap voor je man! Amanda: ga je niet vandaag/morgen naar de gyn voor een plan? Heel veel succes! Debs: gaat het weer een beetje? Bij jij ook niet bij de gyn geweest?