De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 4!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    ja ik heb ze gelijk een bericht gestuurd :D, wel heel grappig want zat wat berichten te kijken waar ze zoal had gepost en ze zat in het nodig forum van nov, samen met noorus, Veerle, en LK hihi zag bekende namen in de lijst voorbij komen grappig he

2. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    MMM:
    Jeskejes: 8 mei FM. Fostimon+pregnyl+IUI. NOD ?
    Mira85: Clomid. NOD?
    Gesina: juli fert dan mogelijk start traject. NOD?

Zelf proberen:
    Liefkleintje: mei gyn. NOD?
    Amanda13: NOD?
    Noorus: NOD?
    Angel77: NOD?

Zwanger:
    Kelly1312: 15 mei VK
    Veerle31: 18 mei echo
    Wachtende: 10 mei echo

3. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Leuk Kelly, vooral dat ff terugzoeken dan he haha. Zat ik ook in dat nov topic? Das voor mij beetje zwarte vlek.

Noorus yeah!!!That's the PINK SPIRIT

Wie heeft er de Fukkers net gezien op Veronica :cool: vriend kwam net thuis op t laatste stuk. Samen krom gelegen. Je moet t lef er maar voor hebben. Ik hou er wel van WHAHAHA

Prikjes gaan zeerder doen trouwens, beter koelen dus.

Heb ik verder nog wat te liegen........ uhm........ nee

4. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Zo ben even teruggegaan tot pagina 25.
    Mensen die er nog niet op staan of waar de info niet klopt dan gewoon worden aangepast natuurlijk :D

Zo heb alles gelezen hoor maar lukt me niet om op alles te reageren, heb jullie weer verwaarloosd:)

5. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Jeske wissel je de prikplaats wel goed af?

6. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    zo uit ge-chat met manlief :D. Vertelde hij dat hij nog wel tot juni elke week weg is, normaal is het tot half mei, dus nog ff wat langer extra centjes verdienen :D, komt goed uit hihi

7. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Wachtende elke dag de andere kant, maar koelde niet goed. En wij lopen niet weg hoor zo snel verwaarloos je de klustrein niet.

8. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    WELTERUSTEN ik hobbel naar de kluswagon. Kijken of we een kindje kunnen maken

9. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    weltrusten meiden, ik ga naar me bedje. Dochter slaapt niet lekker, ze is al een paar x huilend wakker geweest.... hopelijk slaapt ze de nacht lekker door....

Jeskejes, klus-se :D

10. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    MMM:
    Jeskejes: 8 mei FM. Fostimon+pregnyl+IUI. NOD ?
    Mira85: Clomid. NOD?
    Gesina: juli fert dan mogelijk start traject. NOD?

Zelf proberen:
    Liefkleintje: mei gyn. NOD?
    Amanda13: NOD?
    Noorus: 8 mei gyn. 31 mei
    Angel77: NOD?

Zwanger:
    Kelly1312: 15 mei VK
    Veerle31: 18 mei echo
    Wachtende: 10 mei echo

11. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Oehhh wat een roze:D!!

Mira, haha je moest zeker 89 schoonmaken:p? Klinkt als een heerlijk scouting weekend:D!

Jeske, beterschap meid! Ben je alweer een beetje opgeknapt? Veel plezier vanavond.

Kelly, niet meer fietsen dan. Is de pijn al wat gezakt?

Noorus, wat erg van je oma, sterkte!

Veerle, morgen mag ik. Fijn dat alles goed gaat!

Had er vandaag niet iemand een afspraak bij de HA of gyn of ben ik gewoon van de leg?

12. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Tis ochtend klus geworden haha. Maar goedemorgen dames weer een nieuwe ROZE dag. Werk ze voor de werkers. Ik mag ook ff tussendoor op mn vrije dag.

Amanda succes int zh, spannend!

Hier voel ik me wel weer wat beter. Vandaag weer naar meditatie-man.

Lijstje ziet er goed uit. Miss idee om klustrein lijst erbij te pakken en dan onderaan de afspraken te zetten? Zal als ik op pc zit eens kijken.

13. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    goedemorgen,

Lekker weer hier vandaag.... komt met bakken uit de lucht :(, moet zo ff werken dus wordt een nat pak halen, oftewel buiten douchen :p. Ga niet fietsen maar met de scooter dus dan ben ik er zo :D
    Net ff gauw een buikfoto gemaakt, mocht je me opgeblazen ik willen zien:p:p nou tot strakkies ik ga ff werken

14. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Hoi meiden, wat een roze! ha ha!

Ik zal even melden hoe het hier is. Morgen is mijn NOD maar ik voel heulemaal niks. Nog geen aankomende ongi, maar weet ook wel vrijwel zeker dat ik niet zwanger ben. Heb nog steeds geen zere borsten weer gehad na mijn miskraam, terwijl dat altijd prompt na mijn eisprong begon en dan 2 weken aanhield. Heel raar eigenlijk! Maar ik las al dat dat kan na een MK , je hormoonhuishouding kan er erg door veranderen. Moet zeggen dat het wel lekker is zo zonder pijntjes!

Vroegtijdig testen doe ik niet meer sinds mijn vorige ervaring: zeker weten dat ik zwanger was, over de rooie van een witte test en later toch zwanger blijken te zijn, neu doe ik maar niet weer....;) Ik vertrouw een witte test nu toch niet meer, alleen bloed in de broek is zeker!:x

Verder heb ik dus een sollicitatie lopen bij een BSO. Gister heb ik een middagje meegelopen. Vanochtend krijg ik telefoon of we doorgaan met de procedure of niet. Ben benieuwd. Ik hoop het natuurlijk wel!

Verder staat hier de hele boel op de kop want we zijn de woonkamer opnieuw aan het schilderen, druk druk druk dus. Geen schokkende veranderingen hoor, gewoon even een opfrisbeurt aangezien we nogal van het kaarsjes fikken en open haard stoken zijn...;)

Ik ga even wat teruglezen, tot later!

15. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Oeiii, ik was vergeten mijn tekst in het roze te zetten, ik maak het even goed! (achteraf lukt niet meer!)

16. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Goedemorgen dames!

Leuke lijst, ik pas mijn NOD aan als ik weet wanneer mijn ei is geweest (ik verwacht mijn ei overmorgen en NOD op 23 mei, maar is dus nog helemaal niet zeker...).

Amanda: Idd, 89! Is I.. zeker komen navragen terwijl ik ergens anders gedumpt was ;)

Vandaag huishouden doen, boodschappen en waarschijnlijk ook een rondje door het eigen huis vandaag (moet manlief maar even met de pootjes op de bank blijven liggen ;)) en mijn wasgoed sorteren, even kijken of ik genoeg heb om te wassen en of het buiten zou kunnen hangen vandaag! Druk druk druk dus ;)

17. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Hoi meiden

hier gaat het goed :)
    heb zere borsten af en toe steken erin!!

maar voor de rest geen idee we wachten het wel af :)
    nog een paar daagjes en dan weten we het !!

zijn er hier al een paar meiden zwanger of nog niet ?

18. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Mira, jep, het was ook eigenlijk mijn schuld:p. Jeske, hoe laat moet je voor je FM? Kelly, werkse vandaag! Gesina, nog een paar daagjes geduld. Spannen! Waxientje, hopelijk straks goed nieuws!

19. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Dames even iets van huishoudelijke aard :p

Zondag 20 mei 2012 willen we t record van 7 okt 2010 verbreken met nog meer gebruikers online.

Ben je thuis en ben je beschikbaar..... log dan om 21.30 in en kijken of we een nieuw record kunnen vestigen!!

20. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    15.50 Hebben we de FM, zenuw zenuw zenuw een beetje

Deel Deze Pagina