Amanda: Foei!!! Mij naar een huisje sturen dat nog niet leeg is Hahahaha! Uiteindelijk na mijn eerste zelfstandige huisje nog geholpen met het schoonmaken van een huisje dat I op haar eigen lijstje had staan, met mijn hulp was ze snel klaar en ik heb de huisjes aan het ven ook weer gezien Ik moet alleen de plattegrond nog eens goed bestuderen zodat ik een beetje weet waar alles ligt. De andere meiden waarschuwden me al dat ik het, zeker in het begin, soms lastig zou vinden om de weg te vinden... Vrijdag ben ik er weer!!! Jeske: Succes met de FM, komt echt goed!!! Ik zou echt graag een FM willen nu, vidn het super spannend nu ik met alleen ovutesten moet werken... Geen idee of er wel iets groeit, wel tijdens de Clomid last van mijn buik gehad (had ik de eerste ronde ook), maar ovutesten worden nog niet echt donker, hopelijk vanmiddag wel iets meer...
Mira, mooie huisjes he aan het ven! Ach met je scouting skills zal je niet zo snel verdwalen . Vrijdag ben ik er niet, want dan gaan we naar Disney! Jeske, waarschijnlijk ben ik toch wel online, dus ik zal er aan mee helpen! Spannend, ik duim voor een mooi ei!!
Amanda: Die Scoutingskills zijn bij mij nog niet zo goed ontwikkeld, ben pas voor het 2e jaar leiding, dus moet nog veel leren over echte scoutingtechnieken Wist dat je er dan niet zou zijn, lekker genieten in Disney Je werk zal vast wel doordraaien Jeske: Ik zal kijken of ik dan online ben, komen die dag terug van een weekend met Scouting, dus mss ben ik dan zo moe dat we al liggen te slapen Maar als ik wakker ben kom ik even langs!!!
Amanda hoe laat moeten jullie int zh zijn? Mira leuk vrijdag weer en t heeft even nodig om je draai te vinden, komt goed. Hier meditatie-man afgebeld want mn hond is echt niet lekker, dus om 11.50 naar de dierenarts. Beestje is echt uit dr doen zo zielig. Schuift met dr bips over de grond en bijt constant en is gewoon angstig. Zo ken ik dr niet. Wel springt ze als een dolle net toen ze een snoepje kreeg. Maar nu ligt ze zomaar zielig.
Amanda succes int zh hoop dat je duidelijkheid krijgt over hoe en wat verder. Mira nog steeds raar dat je maar 1 ronde FM hebt gehad. Maar hoop gewoon zo dat dit DE ronde voor jullie wordt!
zo ben weer thuis, heen en terug redelijk droog overgekomen dus moet vanavond alsnog onder de douche hahaha Jeskejes, beterschap met je woef, hopelijk is het niks ernstigs... en jij succes vanmiddag!!! Oh en ik zal ook vast wel online zijn Amanda, oh leuk bijna naar Disney!!!!!! Is er nog plek voor mij??? Vind het zo leuk daar hihi. Ben er al 5x geweest, zou t liefst elk jaar gaan hihi
Amanda Disney, LEUK!!! Veel plezier!!! Woef had ontstoken anaal klier en die was nu open geklaot. Meds erin en ab mee en ze is al wat opgeknapt. Hartruis was nu ook niet te horen pfieuww
Fijn dat ze weer wat opgeknapt is Jeske! Hier is het kutterdekut! Zijn net terug van de gyn. En helaas is er alleen ICSI mogelijk.
Knuffel meis! Waarom is dat de enige mogelijkheid Amanda?! En gaat dat wel met de spermacellen van je man gebeuren?! @ Jeske, succes vanmiddag!
Voor IUI heeft hij te weinig zaadcellen, daarna wordt er gekeken naar IVF, daar was de uitslag ook te slecht voor en toen wees het pijltje gelijk naar ICSI. Zo vertelde de gyn het. Manlief heeft 4 juni nog een afspraak bij een uroloog/(nog iets, maar weet niet meer wat). Deze gaat kijken of hij er nog iets aan kan doen om het zaad te verbetere, maar die kans is zeer klein. Gaat wel gewoon met de spermacellen van manlief. Ze doen dan alles buiten het lichaam (ook mijn eicel) en dan weer terug plaatsen. 7 juni hebben weer een afspraak met de gyn om te bespreken of we ermee door willen gaan.
Amanda eerst een hele DIKKE KNUFFEL Wat moet dat een schrik zijn meid. Heb er geen woorden voor. Dat was niet wat je hoopte te horen. Vandaag ist gewoon zwaar @%&&# dag en neem de tyd om t op je in te laten werken. Tis een hele stap gelijk. Oud-collega van me is gelijk met IVF begonnen en daar wast gelijk raak bij. (probeer je beetje gerust te stellen) Hoop fat uroloog nog iets kan betekenen en als jullie besloten om t te doen dat jullie niet lang hoeven te wachten. Hoe is je man eronder? En jij?
Thanks lieverd! Het is idd flink schrikken. Manlief heeft er ontzettend de balen ervan (zacht uitgedrukt) en ik eigenlijk ook wel.
jeskejes, gelukkig niks ernstigs met je woef.... Amanda, kan me voorstellen dat je dit niet verwacht had . Ik ken het traject niet wat je moet doorstaan.... maar staan jij en je man er positief in??
Jeske: Fijn dat het niks ernstigs is met woef... Amanda: Zwaar klote zeg! ICSI ken ik eigenlijk ook niet echt goed. Wat is het verschil met IVF eigenlijk? Daarbij doen ze toch ook alles buiten het lichaam? Of zit ik nu vanalles door elkaar te halen... In ieder geval een dikke knuffel voor jou en Amanda-man, ook van manlief!!!
Bij IVF wordt eitje en zaadcellen bij elkaar in een bakje gegooid en die moeten dan zelf de weg vinden (plat gezegd) en bij ICSI wordt er een zaadcel in een eicel ingebrecht. We moeten het nu allemaal even laten bezinken, gelukkig dit weekend er samen lekker tussen uit. Waarschijnlijk gaan we er toch mee beginnen, de wens is te groot om nu al te stoppen.
lekker samen genieten van t weekendje samen!!! Hoe groot is de kans van slagen bij ICSI? Of ligt dat allemaal vrij dicht bij elkaar?
Amanda, hoop dat het gewoon snel raak is bij jullie met of zonder hulp!! Geldt natuurlijk voor jullie allemaal he Dochter heeft weer eens geen zin gehad om te slapen vanmiddag..... ik heb heerlijk een uur me ogen dicht gehad op de bank (keuken hekje dicht) en dochter heeft heel stil op de bank tv gekeken wat ze normaal nooit doet , toen ik wakker werd zei ze hey, mam
Amanda: Bedankt voor de uitleg, dus toch een duidelijk verschil tussen beiden. Kelly: Fijn dat je even lekker hebt kunnen slapen en dat dochter zo lief was. Hier net gemaild met woningcoorporatie dat ik nu ook werk heb (wel parttime en 0-uren, maar de vakantieperiode komt er nog aan natuurlijk ). Kreef een mailtje terug dat ze blij was met de inkomstenformulieren en mijn mail van net en dat ze, zodra we info van hypotheekadviseur hebben en verhuurdersverklaring ze kunnen overleggen en er dan waarschijnlijk pas de 21e op terug komen... Ook prima, dan gaan we dat nog snel regelen!!! Vergeet het steeds op roze te zetten, dus moet dan steeds wijzigen... Hahaha, muts dat ik ben!!!